Jump to content
89 89
Nosb

B6 DIVISION

Recommended Posts

9 godzin temu, MichałA4 napisał:

No właśnie , to teraz pytanie jak to się ma do kompletu ? Czy trzeba wszystko osobno kompletowac? Czy jest cały zestaw dostepny ze zmienionymi wachaczami gornymi i ma jakieś oznaczenie w katalogach.

Michał jest w IC zestaw Lema -  LMI31913 i ma niby ograniczenia że do 1BV, ale nie wiem na ile te informacje są wiarygodne. 

2020-02-13 08_44_43-IC_Katalog ONLINE.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Grzesiu zaraz podeślę to chłopakowi który  ma mi to ogarnąć . Głównie chodzi mi o to aby porównać ceny tych zestawów bo znalazłem już ceny całych kpl pod bv zaczynające się od 2100 do 2500 i w dalszym ciągu nie wiem czy to jest ta sama część .po prostu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisałem do chłopaków którzy handlują częściami na forum to 2.4k taki zestaw pod BV , ale właśnie mam trochę dojść w IC i bym na pewno taniej go miał tylko kwestia ustalenia numerków.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 1BV idą tylko inne górne wahacze i końcówki drążka:

Górne:

8E0407505C

8E0407506C

8E0407509C

8E0407510C

Końcówka drążka:

4F0498811A

Z czego górne różnią się od zwyklych tylko twardością tulei met-gum:

Tuleja:

8D0407515B do 1BV

4B0407515 do 1BA, BE, BR 


A4 B6 Mingblau AVFant by kamil-vag

Audi A6 C5 2.4 ALF > Audi A4 B5 1.9 TDI AFN > Audi A3 8L 1.9 TDI ALH > VW Passat B5 FL 2.0 ALT > Audi A4 B6 1.9TDI AVF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak wiem Kamil sprawdzałem właśnie w ETCE to, tylko to są numery ori, na zestawach z lema zakupionych na rynku są wytarte i oni wszyscy posługują się jakimiś indeksami .

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 minuty z katalogiem lemfordera i masz listę:

 

21612 01    8E0 407 510 P
21613 01    8E0 407 509 P
21614 01    8E0 407 506 P
21615 01    8E0 407 505 P

25972 01    4F0 498 811 A

 

numery 8E0 ... C zamieniają się na P


Moje AUDI
Zrobione: Tempomat, PDC tył, Lusterko wewnętrzne fotochrom z czujnikiem światła i CLH, Bluetooth, Airbag Off, IsoFix, Kierownica MF z B8, Zawieszenie całe nowe.
W trakcie: Poprawa instalacji LPG.
W przygotowaniu: RNS-E LED + kamera, składane lustra z fotochromem, grzanie foteli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, MaTeo85 napisał:

Lem nie robił zestawu do b6. Trzeba kompletować osobno. Ew. Sprzedawcy czasem sami robią zestawy. 

Jak się okazuje do 1BV lem zrobił zestaw, jak szukałem do siebie do 1BE nie znalazłem stąd powyższe info.

A tu foto z katalogu Lema:

lem.JPG


Moje AUDI
Zrobione: Tempomat, PDC tył, Lusterko wewnętrzne fotochrom z czujnikiem światła i CLH, Bluetooth, Airbag Off, IsoFix, Kierownica MF z B8, Zawieszenie całe nowe.
W trakcie: Poprawa instalacji LPG.
W przygotowaniu: RNS-E LED + kamera, składane lustra z fotochromem, grzanie foteli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mati znalazłem dokładnie to samo info w katalogu poniżej, tak że nr ustalone teraz poszukam kitu.

https://webcat.zf.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako ciekawostka, bo wiele osób nie ma tej książeczki, jak będzie narzekanie że po szwabsku to kieruje do tłumacza google. I w sumie dopiero teraz zwróciłem uwagę, że Audi zaleca wymianę jasi co 14 lat 😁

IMG_20200215_140158.jpgIMG_20200215_140223.jpgIMG_20200215_140240.jpgIMG_20200215_140303.jpgIMG_20200215_143211.jpg

Edited by Langista

Pierwszy - A4 B5 Avant 2001 1.9 TDI AJM

Drugi - A4 B6 Avant 2002 3.0Q ASN

Share this post


Link to post
Share on other sites

System airbag czyli tez nowy sterownik( modul ausgetauscht). Taki zestaw w aso pewnie przewyższa wartość auta 

Edited by pila24

Share this post


Link to post
Share on other sites

No też jak to zobaczyłem to się zdziwiłem. W moim przypadku miałbym moduł, z przodu dwie, w siedzeniach 2 i kurtyny dwie. W Audi pewnie z 7 tysięcy bym za to zostawił, a co jak ktoś ma jeszcze w zagłówkach i pod nogami pasażera + słupki? Koszt ok 10k (oczywiście w ASO). 

Do tego śmieszy mnie interwał wymiany oleju, niby co 15kkm ale Longlife nakłada już co innego :) Czyli od nowości można było się nie zgodzić na Longlife, no ale po co, jak ciemnota brała wszystko co im się gadało :D


Pierwszy - A4 B5 Avant 2001 1.9 TDI AJM

Drugi - A4 B6 Avant 2002 3.0Q ASN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie proszę mi powiedzieć gdzie jest łącznik poziomowania świateł przednich  w a4b6 ? czy to jest coś takiego?

LACZNIK-POZIOMOWANIA-SWIATEL-AUDI-A4-A6-
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 148 zł - ŁĄCZNIK POZIOMOWANIA ŚWIATEŁ AUDI A4 A6 XENON (8840953767). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

Czy występują 2 na prawą lewą stronę czy tylko 1?

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, morelo napisał:

Panowie proszę mi powiedzieć gdzie jest łącznik poziomowania świateł przednich  w a4b6 ? czy to jest coś takiego?

LACZNIK-POZIOMOWANIA-SWIATEL-AUDI-A4-A6-
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 148 zł - ŁĄCZNIK POZIOMOWANIA ŚWIATEŁ...

Czy występują 2 na prawą lewą stronę czy tylko 1?

Są 2 po lewej stronie. Przedni wahacz lewa strona tył to samo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem i taki sam z przodu jak i z tyłu tak?  A zamienniki są bo szukam i nie widzę?

Edited by morelo

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 28.01.2020 o 13:17, greg2505 napisał:

Kluczyk jest po to żeby nikt go nie wypiął ,teraz mozesz kręcić pokrętłem, jak jest wkładka nie przekręcisz

Klucz-kluczyk-do-hakow-Westfalia-Oris-Bo
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 60 zł - Klucz,kluczyk do...

Tu masz link ,gość ma rózne wkładki z kluczykami

Dzisiaj rozmawiałem z tym sprzedającym, ustalamy formę wysylki itp i okazało się, że mieszka 15 km ode mnie. Świat mały jak nie wiem co :D


Pompy wtryskowe bez tajemnic - uszczelnianie i regeneracja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, trepek napisał:

Dzisiaj rozmawiałem z tym sprzedającym, ustalamy formę wysylki itp i okazało się, że mieszka 15 km ode mnie. Świat mały jak nie wiem co :D

He,he dobre to nie warto wysyłać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z wymianą górnych wahaczy na tylnej osi i pomógłby mi tutaj lub w tym temacie? 

 


Pompy wtryskowe bez tajemnic - uszczelnianie i regeneracja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po 14 mogę Ci podrzucić info z Elsy, jeśli nadal Cię interesuje? 


A4 B6 Mingblau AVFant by kamil-vag

Audi A6 C5 2.4 ALF > Audi A4 B5 1.9 TDI AFN > Audi A3 8L 1.9 TDI ALH > VW Passat B5 FL 2.0 ALT > Audi A4 B6 1.9TDI AVF

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, kamil-vag napisał:

Po 14 mogę Ci podrzucić info z Elsy, jeśli nadal Cię interesuje? 

Pewnie!

Dzisiaj wieczorem będę chciał podejść do tych górnych wahaczy. Wolę wiedziec, co mnie czeka :p Inaczej składam to co mam rozkopane teraz i przejeżdżam nad kanał i robię wahacze. Bo w sumie bo przejrzeniu tylnego zawieszenia to tylko tuleje w tym górnym wahaczu mam do roboty więc zrobiłbym to i zamknął temat z tylnim zawieszeniem ;-)


Pompy wtryskowe bez tajemnic - uszczelnianie i regeneracja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do górnego wahacza musisz opuścić całe sanki bo nie wyjmiesz śruby, z tego co pamiętam to opuszcza się tylko trochę i odkręca max 2 śruby od sanek żeby nie zmienić ich pozycji.

Z doświadczenia napiszę że w dolnych wahaczach tych aluminiowych nie widać za bardzo że coś jest nie tak ale gumy mogą być już lekko sparciałe.

 


Moje AUDI
Zrobione: Tempomat, PDC tył, Lusterko wewnętrzne fotochrom z czujnikiem światła i CLH, Bluetooth, Airbag Off, IsoFix, Kierownica MF z B8, Zawieszenie całe nowe.
W trakcie: Poprawa instalacji LPG.
W przygotowaniu: RNS-E LED + kamera, składane lustra z fotochromem, grzanie foteli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli bez opuszczania sanek sie nie obejdzie...

No nic, powoli skrece wszystko, dam nowe heble i pojade nad kanal.


Pompy wtryskowe bez tajemnic - uszczelnianie i regeneracja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Quattro też się da opuścić sanki? czy będzie wał przeszkadzał?


Pompy wtryskowe bez tajemnic - uszczelnianie i regeneracja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
89 89

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...