turzol Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Pany jak komuś magiel klęka to mam prawie nowke magiel z Exeo z servotronic. Pasuje P&P do B6 i B7. Puszcze w dobrej kasie
badboy Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 http://www.getem.pl/sklep/towar.1724.grill.audi.s4.b6.oryginal.czarny.8e0853651h5pv.html pisze się ktoś ???
turzol Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 http://www.getem.pl/sklep/towar.1724.grill.audi.s4.b6.oryginal.czarny.8e0853651h5pv.html pisze się ktoś ??? 80jurków kosztuje na ebayu
dariuszqw Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Pany jak komuś magiel klęka to mam prawie nowke magiel z Exeo z servotronic. Pasuje P&P do B6 i B7. Puszcze w dobrej kasie Informacyjnie jaki prajs? Naciapane z Zetki
turzol Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Pany jak komuś magiel klęka to mam prawie nowke magiel z Exeo z servotronic. Pasuje P&P do B6 i B7. Puszcze w dobrej kasie Informacyjnie jaki prajs?Naciapane z Zetki 880pln.
fafnasty Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 pany bawi sie ktoś w dorabianie dekielków do felg??
badboy Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 http://www.getem.pl/sklep/towar.1724.grill.audi.s4.b6.oryginal.czarny.8e0853651h5pv.html pisze się ktoś ??? 80jurków kosztuje na ebayu zabij mnir- nie mogę znaleźć, ceny zaczynają się od 100 jurków wzwyż. 80 chcą za ten z czarną ramką , ale nie s4.
serfin Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Wandej Ty oszukisto zaplacilem za 4 piora a dostalem tyko 3 jak to mozliwe? Pisz mi spowiedz na PW raz dwa
tomcrack27 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Wandej Ty oszukisto zaplacilem za 4 piora a dostalem tyko 3 jak to mozliwe? Pisz mi spowiedz na PW raz dwa no ladnie wandej a gdzie moje piora
rav85 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Panowie czytałem temat o bixach ma forum ale do końca nie jestem pewny co i jak: wiec mam oryginalne xonony z poziomowaniem i spryskani, chce założyć lamy bixenon " przełożyć osprzęt z xenona do bixenona i teraz pytanie: czy - muszę wiercić dziury w błotnikach do regulacji? jak tak to gdzie jakieś foto potrzebuje - czy osprzęt pasuje plug and play ? - czy na fisie będzie jakiś błąd? chyba nie ponieważ zmieniam same gole lampy
tomcrack27 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Panowie czytałem temat o bixach ma forum ale do końca nie jestem pewny co i jak: wiec mam oryginalne xonony z poziomowaniem i spryskani, chce założyć lamy bixenon " przełożyć osprzęt z xenona do bixenona i teraz pytanie: czy - muszę wiercić dziury w błotnikach do regulacji? jak tak to gdzie jakieś foto potrzebuje - czy osprzęt pasuje plug and play ? - czy na fisie będzie jakiś błąd? chyba nie ponieważ zmieniam same gole lampy przekladasz lampy i po sprawie.nic wiecej nie musisz robic czy wiercic
secio84 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Ja wiertarki dziury. Osprzęt pasuje. Błędu nie powinno być. Jedynie co to postojowe oświetlenie jest inne. Wiertalem w błotniku żeby było dojście do regulacji.
tomcrack27 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 ja u siebie mialem zwykle lampy i po przrobce na bixy nie musialem nic wiercic
secio84 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 ja u siebie mialem zwykle lampy i po przrobce na bixy nie musialem nic wiercicNo ja musiałem zrobić taką małą dziurkę żeby dojść do regulacji a w nowym błotniku co kupiłem juz była zrobiona.Pewnie wszystko kwestia rocznika.
turzol Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Panowie czytałem temat o bixach ma forum ale do końca nie jestem pewny co i jak: wiec mam oryginalne xonony z poziomowaniem i spryskani, chce założyć lamy bixenon " przełożyć osprzęt z xenona do bixenona i teraz pytanie: . czy - muszę wiercić dziury w błotnikach do regulacji? jak tak to gdzie jakieś foto potrzebuje - czy osprzęt pasuje plug and play ? - czy na fisie będzie jakiś błąd? chyba nie ponieważ zmieniam same gole lampy W B6 z początków produkcji nie było otworów do regulacji w błotnikach. Wtyczki ksenonów pasują, ale przy lewej lampie wiązka jest "na styk" i warto w nadkolu odczepić ją z mocowania żeby zyskać 2-3cm. Poza tym za prawą lampą jest plastikowe mocowanie wtyczek i w wersji pod bixenon jest ono inne - w aso koszt kilkunastu zł.
grzes283 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Panowie, czy lusterko od B6 cabrio podejdzie do zwykłej B6? Plastik maskujący jest ok 2cm krótszy - czy możn go wymienić na zwykły?
slo Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Panowie czytałem temat o bixach ma forum ale do końca nie jestem pewny co i jak: wiec mam oryginalne xonony z poziomowaniem i spryskani, chce założyć lamy bixenon " przełożyć osprzęt z xenona do bixenona i teraz pytanie: . czy - muszę wiercić dziury w błotnikach do regulacji? jak tak to gdzie jakieś foto potrzebuje - czy osprzęt pasuje plug and play ? - czy na fisie będzie jakiś błąd? chyba nie ponieważ zmieniam same gole lampy W B6 z początków produkcji nie było otworów do regulacji w błotnikach. Wtyczki ksenonów pasują, ale przy lewej lampie wiązka jest "na styk" i warto w nadkolu odczepić ją z mocowania żeby zyskać 2-3cm. Poza tym za prawą lampą jest plastikowe mocowanie wtyczek i w wersji pod bixenon jest ono inne - w aso koszt kilkunastu zł. z tego co pamiętam, problem za krótkiego kabla występuje od strony pasażera, czyli przy prawej lampie jeśli nie masz, to musisz wywiercić dziurę do regulacji Podłączasz p&p, wszystko będzie działać jak należy
turzol Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Panowie czytałem temat o bixach ma forum ale do końca nie jestem pewny co i jak: wiec mam oryginalne xonony z poziomowaniem i spryskani, chce założyć lamy bixenon " przełożyć osprzęt z xenona do bixenona i teraz pytanie: . czy - muszę wiercić dziury w błotnikach do regulacji? jak tak to gdzie jakieś foto potrzebuje - czy osprzęt pasuje plug and play ? - czy na fisie będzie jakiś błąd? chyba nie ponieważ zmieniam same gole lampy W B6 z początków produkcji nie było otworów do regulacji w błotnikach. Wtyczki ksenonów pasują, ale przy lewej lampie wiązka jest "na styk" i warto w nadkolu odczepić ją z mocowania żeby zyskać 2-3cm. Poza tym za prawą lampą jest plastikowe mocowanie wtyczek i w wersji pod bixenon jest ono inne - w aso koszt kilkunastu zł. z tego co pamiętam, problem za krótkiego kabla występuje od strony pasażera, czyli przy prawej lampie jeśli nie masz, to musisz wywiercić dziurę do regulacji Podłączasz p&p, wszystko będzie działać jak należy To fakt, wiazke trzeba przedluzac w prawej lampie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się