patryk10015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 a to kiedy quattro i skrzynia wlatuje? że już przymiarki robisz?
bongod Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Myślę że góra miesiąc i będzie q na furce . Potem fmic i turbawka lepsza ale z tym to do maja pewnie się zejdzie
grzes283 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Siema mordeczki. Takie pytanko. Kto z Was ma CLH i dołożony niefabryczny alarm? Jak przy takim alarmie działa CLH? Pytam, bo w poniedziałek oddaje dziada do elektryka od alarmów, mi CLH jakby nie współpracuje z alarmem, za to z centralnym z kluczyka działa. Edytowane 13 Lutego 2015 przez grzes283
Bieniek Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Siema mordeczki. Takie pytanko. Kto z Was ma CLH i dołożony niefabryczny alarm? Jak przy takim alarmie działa CLH? Pytam, bo w poniedziałek oddaje dziada do elektryka od alarmów, mi CLH jakby nie współpracuje z alarmem, za to z centralnym z kluczyka działa. ja tak mam. tez mi nie wspolpracuje. na codzien uzywam tylko pilota od alarmu. jak chce zapalic clh to oprawiam pilotem od auta. nie chcialem laczyc pilotow stad ten problem.
nitroo Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 A co Grzes chcesz wiedzieć, bo u mnie chyba wszystko działa
grzes283 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 A masz niefabryczny alarm,tak? U mnie jakby nie szedł sygnał do komputera,że drzwi zostały otwarte i tym samym nie zapala CLH. W drugą stronę działa po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i gaśnie po zamknięciu alarmem auta, więc ok. Wydaje mi się, że powinno działać w obie strony. Alarm nie powinien być przyczyną. W prawdzie alarm mi bzikuje,po wyłączeniu go pilotem po kilkunastu sekundach znowu się uzbraja bez względu czy otworze drzwi czy nie. Ale jeśli otworzę maskę to pójdzie sygnał do centralki i nie uzbroi już się. Tak się zachowuje jakby czyjniki w drzwiach i klapie bagażnika nie działały i podejrzewam stąd taka sytuacja z CLH
nitroo Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 U mnie jest tak, że jak zamykam lub otwieram auto po raz pierwszy, to CLH się zapala, ale jeśli po chwili zamknę auto i ponownie otworzę, to CLH już się nie aktywuje ponownie. Z kolei, jak jeździe zgaszę samochód, to wyjęcie kluczyków także aktywuje mi CLH.
rav85 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Pany, kiedyś pytałem i już nie pamiętam, mam oryginalne lampy xenon , chce zamienić klosze lampy na bixy zostawiając osprzęt z lamp xenonowych , czy poza wierceniem dziurek w błotniku i kodowaniu wszystko da się przełożyć plug and play? mowa o przetwornicach i żarnikach od razu chciałbym wymienić żarniki xenonowe , jakie są żarniki w lampie xenon d1S czy d2S zeby nie robic sobie kuku , przy demontazu lamp trzeba odpinac akumulator? ile czasu od odpięcia prądu musi minąć aby wyciągnąć przetwornice i nie zostać porażonym prądem? czemu te lamy maja rożne kolory kierunkowskazów? jedna pomarańczowy drug\a przezroczysty/biały w jednej jest żarówka pomarańczowa a w 2 nie? na tej lamie widać jak by osad farby z żarówki kierunkowskazu ? czy da się to jakoś wyczyścić ? Edytowane 13 Lutego 2015 przez rav85
grzes283 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Tak przy alarmie chyba działa. Musi mieć ok. 30sek. żeby się uzbroić po zamknięciu. Po tym czasie jak otworzysz to pewnie znowu się zapala halo. Zobaczę co mi elektryk powie. W każdym razie powinien działać pod niefabrycznym alarmem...
Stichy Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Mysle nad kupnem - ile to moze byc warte aby nie utopic - 245x40 R18
bongod Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Panowie gałka z mieszkiem b8 p & p podchodzi do b6 ? I czy ten szerszy pierścień to chrom czy alu . Edytowane 13 Lutego 2015 przez bongod
feniks Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Pany, kiedyś pytałem i już nie pamiętam, mam oryginalne lampy xenon , chce zamienić klosze lampy na bixy zostawiając osprzęt z lamp xenonowych , czy poza wierceniem dziurek w błotniku i kodowaniu wszystko da się przełożyć plug and play? mowa o przetwornicach i żarnikach od razu chciałbym wymienić żarniki xenonowe , jakie są żarniki w lampie xenon d1S czy d2S zeby nie robic sobie kuku , przy demontazu lamp trzeba odpinac akumulator? ile czasu od odpięcia prądu musi minąć aby wyciągnąć przetwornice i nie zostać porażonym prądem? czemu te lamy maja rożne kolory kierunkowskazów? w jednej jest żarówka pomarańczowa a w 2 nie? w bixach masz d1s, w ksenonie chyba d2s a co za tym idzie to i przetwornice też raczej inne przy wyjmowaniu nic nie czekam, nie kombinuję, aku nie ruszam, prościej nie będzie kupić gole lampy bi? do tego soczewkę od b8 i możesz pójść w inne żarniki typu d4s i przetwornice kioto a za stare lampy jakiś $ też dostaniesz Wysłane z mojego LG-D802
secio84 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Pany, kiedyś pytałem i już nie pamiętam, mam oryginalne lampy xenon , chce zamienić klosze lampy na bixy zostawiając osprzęt z lamp xenonowych , czy poza wierceniem dziurek w błotniku i kodowaniu wszystko da się przełożyć plug and play? mowa o przetwornicach i żarnikach od razu chciałbym wymienić żarniki xenonowe , jakie są żarniki w lampie xenon d1S czy d2S zeby nie robic sobie kuku , przy demontazu lamp trzeba odpinac akumulator? ile czasu od odpięcia prądu musi minąć aby wyciągnąć przetwornice i nie zostać porażonym prądem? czemu te lamy maja rożne kolory kierunkowskazów? w jednej jest żarówka pomarańczowa a w 2 nie? w bixach masz d1s, w ksenonie chyba d2s a co za tym idzie to i przetwornice też raczej inneprzy wyjmowaniu nic nie czekam, nie kombinuję, aku nie ruszam, prościej nie będzie kupić gole lampy bi? do tego soczewkę od b8 i możesz pójść w inne żarniki typu d4s i przetwornice kioto a za stare lampy jakiś $ też dostaniesz Wysłane z mojego LG-D802 Jak masz zwykły xenon a chcesz bi-xenon wkładasz wszystko p&p dokładnie tak samo przerabialem naciepane z GT-I9195
rav85 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Pany, kiedyś pytałem i już nie pamiętam, mam oryginalne lampy xenon , chce zamienić klosze lampy na bixy zostawiając osprzęt z lamp xenonowych , czy poza wierceniem dziurek w błotniku i kodowaniu wszystko da się przełożyć plug and play? mowa o przetwornicach i żarnikach od razu chciałbym wymienić żarniki xenonowe , jakie są żarniki w lampie xenon d1S czy d2S zeby nie robic sobie kuku , przy demontazu lamp trzeba odpinac akumulator? ile czasu od odpięcia prądu musi minąć aby wyciągnąć przetwornice i nie zostać porażonym prądem? czemu te lamy maja rożne kolory kierunkowskazów? w jednej jest żarówka pomarańczowa a w 2 nie? w bixach masz d1s, w ksenonie chyba d2s a co za tym idzie to i przetwornice też raczej inne przy wyjmowaniu nic nie czekam, nie kombinuję, aku nie ruszam, prościej nie będzie kupić gole lampy bi? do tego soczewkę od b8 i możesz pójść w inne żarniki typu d4s i przetwornice kioto a za stare lampy jakiś $ też dostaniesz Wysłane z mojego LG-D802 mam gole bixy chce osprzęt przełożyć z lamy xenon z auta , tylko nie wiem jaki kupić nowe żarniki rozumiem ze d2S Edytowane 13 Lutego 2015 przez rav85
secio84 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Do tego soczewki b8 z adapterami od qwertego w wszystko pasi naciepane z GT-I9195
secio84 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Pany, kiedyś pytałem i już nie pamiętam, mam oryginalne lampy xenon , chce zamienić klosze lampy na bixy zostawiając osprzęt z lamp xenonowych , czy poza wierceniem dziurek w błotniku i kodowaniu wszystko da się przełożyć plug and play? mowa o przetwornicach i żarnikach od razu chciałbym wymienić żarniki xenonowe , jakie są żarniki w lampie xenon d1S czy d2S zeby nie robic sobie kuku , przy demontazu lamp trzeba odpinac akumulator? ile czasu od odpięcia prądu musi minąć aby wyciągnąć przetwornice i nie zostać porażonym prądem? czemu te lamy maja rożne kolory kierunkowskazów? w jednej jest żarówka pomarańczowa a w 2 nie? w bixach masz d1s, w ksenonie chyba d2s a co za tym idzie to i przetwornice też raczej inneprzy wyjmowaniu nic nie czekam, nie kombinuję, aku nie ruszam, prościej nie będzie kupić gole lampy bi? do tego soczewkę od b8 i możesz pójść w inne żarniki typu d4s i przetwornice kioto a za stare lampy jakiś $ też dostaniesz Wysłane z mojego LG-D802 mam gole bixy chce osprzęt przełożyć z lamy xenon z auta , tylko nie wiem jaki kupić nowe żarniki rozumiem ze d2SMasz gole w sesie bez odblysnika itpnaciepane z GT-I9195
rav85 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Pany, kiedyś pytałem i już nie pamiętam, mam oryginalne lampy xenon , chce zamienić klosze lampy na bixy zostawiając osprzęt z lamp xenonowych , czy poza wierceniem dziurek w błotniku i kodowaniu wszystko da się przełożyć plug and play? mowa o przetwornicach i żarnikach od razu chciałbym wymienić żarniki xenonowe , jakie są żarniki w lampie xenon d1S czy d2S zeby nie robic sobie kuku , przy demontazu lamp trzeba odpinac akumulator? ile czasu od odpięcia prądu musi minąć aby wyciągnąć przetwornice i nie zostać porażonym prądem? czemu te lamy maja rożne kolory kierunkowskazów? w jednej jest żarówka pomarańczowa a w 2 nie? w bixach masz d1s, w ksenonie chyba d2s a co za tym idzie to i przetwornice też raczej inneprzy wyjmowaniu nic nie czekam, nie kombinuję, aku nie ruszam, prościej nie będzie kupić gole lampy bi? do tego soczewkę od b8 i możesz pójść w inne żarniki typu d4s i przetwornice kioto a za stare lampy jakiś $ też dostaniesz Wysłane z mojego LG-D802 mam gole bixy chce osprzęt przełożyć z lamy xenon z auta , tylko nie wiem jaki kupić nowe żarniki rozumiem ze d2SMasz gole w sesie bez odblysnika itpnaciepane z GT-I9195 mam takie jak na zdjeciu http://naforum.zapodaj.net/3fc45c8a7263.jpg.html
secio84 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Pany, kiedyś pytałem i już nie pamiętam, mam oryginalne lampy xenon , chce zamienić klosze lampy na bixy zostawiając osprzęt z lamp xenonowych , czy poza wierceniem dziurek w błotniku i kodowaniu wszystko da się przełożyć plug and play? mowa o przetwornicach i żarnikach od razu chciałbym wymienić żarniki xenonowe , jakie są żarniki w lampie xenon d1S czy d2S zeby nie robic sobie kuku , przy demontazu lamp trzeba odpinac akumulator? ile czasu od odpięcia prądu musi minąć aby wyciągnąć przetwornice i nie zostać porażonym prądem? czemu te lamy maja rożne kolory kierunkowskazów? w jednej jest żarówka pomarańczowa a w 2 nie? w bixach masz d1s, w ksenonie chyba d2s a co za tym idzie to i przetwornice też raczej inneprzy wyjmowaniu nic nie czekam, nie kombinuję, aku nie ruszam, prościej nie będzie kupić gole lampy bi? do tego soczewkę od b8 i możesz pójść w inne żarniki typu d4s i przetwornice kioto a za stare lampy jakiś $ też dostaniesz Wysłane z mojego LG-D802 mam gole bixy chce osprzęt przełożyć z lamy xenon z auta , tylko nie wiem jaki kupić nowe żarniki rozumiem ze d2SMasz gole w sesie bez odblysnika itpnaciepane z GT-I9195 mam takie jak na zdjeciuhttp://naforum.zapodaj.net/3fc45c8a7263.jpg.html Jeśli wszystkie wnętrzności lampy masz to przekładasz zarnik przetwornice i wkładasz do auta. Przetwornice montuje się do klapki zamykająej lampę. A nie tak jak w przypadku zwykłych od dołu lampy naciepane z GT-I9195
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się