bongod Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Siema . Patrzę na te zderzaki i nie wierzę że to robił lakiernik z krwi i kości :/. Wg klapki nie powinno być takich różnic no nie ma bata . Zrobił po kodzie bo łatwiej i szybciej .
miszka Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Mi malował szwagier z tym że dzień wsześniej mieliśmy odcinke to nawet nie wiem czy do końca był trzeźwy Wysłane z Ipka
serfin Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Co to za lakiernik jakis dupowaty... ja oddalem do sprawdzonego zakladu dwupokoleniowego juz, widzial, ze autko zadbane i zrobil nie tyle po samym kodzie co sprawdzajac odcien na karoserii w juz 14 letnim aucie. wysłane z Galaktycznej S5 Miszka bo robote opija sie po a nie przed [emoji14] bo potem najczesciej wychodzi "druciarstwo prowizora" itp wysłane z Galaktycznej S5
miszka Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Miszka bo robote opija sie po a nie przed [emoji14] bo potem najczesciej wychodzi "druciarstwo prowizora" itp wysłane z Galaktycznej S5 Taki szwagier co poradzić , było picie przed i po . Po za tym u mnie za element krzyczą 100 funtów a ja oba zderzaki miałem za free, plus listwy s-line których już nie ma Mnie to tam bardzo w oczy nie razi a szwagier to taki lakiernik samouk Wysłane z Ipka
bongod Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Pany po kodzie zawsze będzie różnice widać co Wy oczekujecie a jak ktoś chce się bawić w cieniowanie to niech grubszą kasę naszykuje bo napewno nie zapłaci 300 za element chyba że po układzie
Roboform550 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Wydaje mi się, że żyjemy w 21 wieku i można tak dobrać lakier żeby było prawie jak oryginał. Wiadomo, że idealnie nie będzie ale zbliżyć się maksymalnie do reszty elementów chyba da radę?
Maciek0502 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Roboform, pewnie że da radę dobrać idealnie lakier. Po pierwsze: bierzemy furę do mieszalni farb- tam gość specjalnym urządzeniem ( spektrofotometrem) zeskanuje Ci kolor samochodu z elementów sąsiadujących z elementem lakierowanym w kilku miejscach (z samej klapki może być różnica, ale nie aż taka jak u Ciebie) Później przygotowanie lakieru- jak się Mieszalnik zna, to wie jak ten temat ogarnąć (różni producenci aut stosują różne lakiery- trzeba na to brać poprawkę) I dopiero zaczyna się sprawa z lakiernikiem: Przygotowanie powierzchni: ODPOWIEDNIO DOBRANY PODKŁAD -wiadomo że pod jasną farbę nie damy czarnego podkładu, ale sprawa jest ciekawsza. Najlepiej dorobić 200 ml więcej lakieru i domieszać go trochę do podkładu. Później malowanie właściwe, polerka... Różnice są zawsze, ale przy dobrze zrobionym lakierze i fachowcu za pistoletem likwiduje się je po trzecim myciu auta... A wpływ na "starzenie" się lakieru ma słońce, deszcz, sól drogowa, środki do mycia i wszystko co ma kontakt z karoserią... Edytowane 8 Marca 2015 przez Maciek0502
Armi Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Wydaje mi się, że żyjemy w 21 wieku i można tak dobrać lakier żeby było prawie jak oryginał. Wiadomo, że idealnie nie będzie ale zbliżyć się maksymalnie do reszty elementów chyba da radę? Oczywiście, że tak. U mnie w okolicy to koszt 350zł. Nie wnikam co robią, ma nie być widać, różnicy w odcieniach. I mówię to otwarcie, jeśli się podejmują a nie wyjdzie to poprawiają do skutku. Roboform, pewnie że da radę dobrać idealnie lakier. Po pierwsze: bierzemy furę do mieszalni farb- tam gość specjalnym urządzeniem ( spektrofotometrem) zeskanuje Ci kolor samochodu z elementów sąsiadujących z elementem lakierowanym w kilku miejscach (z samej klapki może być różnica, ale nie aż taka jak u Ciebie) Później przygotowanie lakieru- jak się Mieszalnik zna, to wie jak ten temat ogarnąć (różni producenci aut stosują różne lakiery- trzeba na to brać poprawkę) I dopiero zaczyna się sprawa z lakiernikiem: Przygotowanie powierzchni: ODPOWIEDNIO DOBRANY PODKŁAD -wiadomo że pod jasną farbę nie damy czarnego podkładu, ale sprawa jest ciekawsza. Najlepiej dorobić 200 ml więcej lakieru i domieszać go trochę do podkładu. Później malowanie właściwe, polerka... Różnice są zawsze, ale przy dobrze zrobionym lakierze i fachowcu za pistoletem likwiduje się je po trzecim myciu auta... A wpływ na "starzenie" się lakieru ma słońce, deszcz, sól drogowa, środki do mycia i wszystko co ma kontakt z karoserią... O właśnie, widać, że znasz temat
secio84 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Się porobiło z tymi lakierami u mnie coś takiego naciepane z GT-I9195
Wandej Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Miażdży mnie to kolo:slina: Tapnięte z SGS5
Wandej Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Akurat kręcony się rotor tez daje rade:kox: Podjebki masz czy ori vossen? Daj info ile kosztowały Tapnięte z SGS5
secio84 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Akurat kręcony się rotor tez daje rade:kox: Podjebki masz czy ori vossen? Daj info ile kosztowały Tapnięte z SGS5 kogo w dzisiejszych czasach stac na ori. sa to podjebki a w zestawie z nimi dostałem ori dekielki koszt 3700
lukasz92 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 witamwie ktos jak dokładnie wyliczyc kiedy mija pół roku od kupna auta i kiedy moge je sprzedac bez podatku?chciałem nazbierac faktura jako poniesiona koszta lecz nie opłaca mi sie to i chce poczekacauto kupiłem 12 grudnia 2014r w belgii taka data jest na umowie i kiedy minie pół roku
lukasz92 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 no niby sie liczy to cos od konca miesiaca czyli nie od 12 grudnia a od 31wole sie dowiedziec niz przed niedomówienie sprzedac kilka dni za wczesnie i zapłacic kilka tys podatku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się