Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

A co potrzeba? :)

trzeba ogarnąć zdjęcia do kalendarza klubowego tj. nałożyć klubową ramkę, zamazać tablice rejestracyjne no i ustawić jakąś wspólną rozdzielczość żeby na forum wrzucić..

Michał, który zawsze to robił, zrezygnował. ja nie mam i nie umiem działać z photoshopem :kwasny: i kalendarz przez to stoi..

Edytowane przez jedrekx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyś widział rajdówkę :grin:

Panowie ostrzegam przed kupowaniem rur-przewodów z ZAMIENNIKA do turbo :facepalm: jeden sylikonowy rozpadł sie po pół roku a drugi po tygodniu -DRAMAT :kwasny:

Waski, masz na mysli taki waz?

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4949025941

TAK dokładnie taki :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisz na PW, to ogarnę :)

już 2 osoby mi mają zrobić, jak nie ogarną to się odezwę :) dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche ze strachem zadaje to pytanie po przeczytaniu paru postów do tyłu ale zaryzykuje :) chłopaki czy w każdej b6(poza s4) była taka sama pompa wspomagania?chodzi mi o lekkość skręcania.. że tak to ujmę

były o różnej wydajności - ale chyba więcej jak 120bar nie szło do b6/b7. Z resztą najlepiej zamontować servotronic i mańką kręcisz małym palcem przy felgach 19'' :)

Byly tez wieksze. Sam mam od B7 chyba 131 bar

Tyle ze nic to nie daje praktycznie. Mam od B7 3.0 tdi i nie widze zadnej roznicy oprocz tego ze jest mlodsza

Otóż to, ja mam 120bar w avf a wiem, że były też 110bar.

sory że dopiero teraz pisze...no u mnie w 1.8t ponoć jest ta 110bar.raz jechałem furą szefa z tym samym silnikiem i kiera dużo lzej kręciła a tez miał 18'' założone.i to czy szybko czy wolno jechałem to fajnie lekko chodziła ta kiera a u mnie nie bardzo.na trasach jak do de jezdze to mnie normalnie reka boli od kierowania.nawet na 15'' 195 opona na dłuższa mete reka boli.i teraz nie wiem co jest grane.nie widać ani nie słychać żeby pompa była zwalona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co konkretnie sie dzialo z tymi rurami przy turbo? Bo kupilem nie dawno do siebie ten taki sylikonowaty zbrojony i bede na dniach go chcial zalozyc, a tu jakies zonki mowisz ?!

A z tym kreceniem kierownica to na maglu jest jedna sruba regulacyjna, podobno odpowiedzialna wlasnie za "lekkosc" krecenia kierą, a druga rzecz to plyn, mimo tego ze producent zaleca ten taki zoltawo zielony, to na czerwonym niby przekladnie mają lzej i ciszej pracuja, ale osobiscie nie testowalem.

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KoJ@K

Chodzi o to, że te zamienniki rur przy turbo są niby słabe i szybko pękają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche ze strachem zadaje to pytanie po przeczytaniu paru postów do tyłu ale zaryzykuje :) chłopaki czy w każdej b6(poza s4) była taka sama pompa wspomagania?chodzi mi o lekkość skręcania.. że tak to ujmę

były o różnej wydajności - ale chyba więcej jak 120bar nie szło do b6/b7. Z resztą najlepiej zamontować servotronic i mańką kręcisz małym palcem przy felgach 19'' :)

Byly tez wieksze. Sam mam od B7 chyba 131 bar

Tyle ze nic to nie daje praktycznie. Mam od B7 3.0 tdi i nie widze zadnej roznicy oprocz tego ze jest mlodsza

Otóż to, ja mam 120bar w avf a wiem, że były też 110bar.

sory że dopiero teraz pisze...no u mnie w 1.8t ponoć jest ta 110bar.raz jechałem furą szefa z tym samym silnikiem i kiera dużo lzej kręciła a tez miał 18'' założone.i to czy szybko czy wolno jechałem to fajnie lekko chodziła ta kiera a u mnie nie bardzo.na trasach jak do de jezdze to mnie normalnie reka boli od kierowania.nawet na 15'' 195 opona na dłuższa mete reka boli.i teraz nie wiem co jest grane.nie widać ani nie słychać żeby pompa była zwalona

Masz kolego podobnie gdy jezdzilem na maglu ktory byl z servotronikiem ale nie podlaczonym. Wspomaganie bylo ale kiera chodzila ciezko .Dlugo juz masz to auto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema pajda landryno :naughty:

Siemka [emoji41]

Jeśli chodzi o przekładnie to u mnie po regeneracji chodzi dużo dużo lżej mam opony 225.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ksieciunie, ma ktoś u siebie ledy zamiast długich? Nie mam sterownika czy jak tam to dziadostwo zwał pod dzienne, wpakowałem ledy w długie bo mam bixa a na ledach chce zrobić dzienne ale nie z ori instalacji. Tzn tak w dzien ledy jako dzienne a po zmroku led jako dopal dlugich. Sa jakies ledy do kupienia zeby mi nie siały błedem? A moze takie san bus rezystory z allego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ksieciunie, ma ktoś u siebie ledy zamiast długich? Nie mam sterownika czy jak tam to dziadostwo zwał pod dzienne, wpakowałem ledy w długie bo mam bixa a na ledach chce zrobić dzienne ale nie z ori instalacji. Tzn tak w dzien ledy jako dzienne a po zmroku led jako dopal dlugich. Sa jakies ledy do kupienia zeby mi nie siały błedem? A moze takie san bus rezystory z allego?

Ja mam ledy na dlugich u mnie w watku moze sobie zobaczyc jak to wygląda, tylko ja mam to podlaczone przez modul do swiatel dziennych. Edytowane przez pajda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche ze strachem zadaje to pytanie po przeczytaniu paru postów do tyłu ale zaryzykuje :) chłopaki czy w każdej b6(poza s4) była taka sama pompa wspomagania?chodzi mi o lekkość skręcania.. że tak to ujmę

były o różnej wydajności - ale chyba więcej jak 120bar nie szło do b6/b7. Z resztą najlepiej zamontować servotronic i mańką kręcisz małym palcem przy felgach 19'' :)

Byly tez wieksze. Sam mam od B7 chyba 131 bar

Tyle ze nic to nie daje praktycznie. Mam od B7 3.0 tdi i nie widze zadnej roznicy oprocz tego ze jest mlodsza

Otóż to, ja mam 120bar w avf a wiem, że były też 110bar.

sory że dopiero teraz pisze...no u mnie w 1.8t ponoć jest ta 110bar.raz jechałem furą szefa z tym samym silnikiem i kiera dużo lzej kręciła a tez miał 18'' założone.i to czy szybko czy wolno jechałem to fajnie lekko chodziła ta kiera a u mnie nie bardzo.na trasach jak do de jezdze to mnie normalnie reka boli od kierowania.nawet na 15'' 195 opona na dłuższa mete reka boli.i teraz nie wiem co jest grane.nie widać ani nie słychać żeby pompa była zwalona

Masz kolego podobnie gdy jezdzilem na maglu ktory byl z servotronikiem ale nie podlaczonym. Wspomaganie bylo ale kiera chodzila ciezko .Dlugo juz masz to auto ?

no z 5 lat juz jezdze...u mnie w kodach widze 1n1 czyli standartowy magiel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ksieciunie, ma ktoś u siebie ledy zamiast długich? Nie mam sterownika czy jak tam to dziadostwo zwał pod dzienne, wpakowałem ledy w długie bo mam bixa a na ledach chce zrobić dzienne ale nie z ori instalacji. Tzn tak w dzien ledy jako dzienne a po zmroku led jako dopal dlugich. Sa jakies ledy do kupienia zeby mi nie siały błedem? A moze takie san bus rezystory z allego?

Ja mam ledy na dlugich u mnie w watku moze sobie zobaczyc jak to wygląda, tylko ja mam to podlaczone przez modul do swiatel dziennych.

OEMowy modul?

A fis ci nie krzyczal ze spalona zarowka?

Edytowane przez mrogal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

moje ostatnie video

fajne - miałem ostatnio przyjemność pobawić się dronem ale jak mi kumpel krzyknął cenę za tego, którego zmontował to byłem lekko w szoku, myślałęm, że to max koszt 10k a tu się okazało, że 40k ze wszystkim go wyszło :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...