pajda Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Jakby jakiś chętny był na rns Led zapraszam.Daj pw ile?
Bieniek Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Jakby jakiś chętny był na rns Led zapraszam. Ustalmy, że mamy dział ogłoszeń i tam umieszczamy odpowiednie wątki.
bongod Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Jakby jakieś mega okazję były klubowe to można było by i tu chyba zły pomysł? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
kaju Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 rics, zajrzyj czy nie masz zagiętego czujnika od czoła szyby... jedyne co może być źle (o ile wiązka się zgadza) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
biggman Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 pamięta ktoś które osłony hamulców tył 288, czy od FWD, czy od Q pasują uniwersalnie do FWD i do Q?
bongod Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Niepasują Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Animal Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Od Q pasują oczywiście do Q ale do FWD także. Te od FWD pasują tylko do FWD.
bongod Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 A źle zrozumiałem Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
biggman Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Od Q pasują oczywiście do Q ale do FWD także. Te od FWD pasują tylko do FWD. dzięki o to mi właśnie chodziło
MARCIN607 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Jakby jakiś chętny był na rns Led zapraszam.Ustalmy, że mamy dział ogłoszeń i tam umieszczamy odpowiednie wątki.ustalmy:- )), a info jak wyzej :- ))
RicS3 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Wychodzi na to, że czujnik zmierzchu jakoś się adaptuje bo po wyjściu z pracy światła mijania nie świeciły, wjechałem do garażu podziemnego i się zapaliły
kaju Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Wychodzi na to, że czujnik zmierzchu jakoś się adaptuje bo po wyjściu z pracy światła mijania nie świeciły, wjechałem do garażu podziemnego i się zapaliły żadnej adaptacji... może było zbyt szaro albo masz lekko zagięty czujnik i nie łapie jak powinien. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
marcin9680 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Witam wszystkich Panowie mam kilka pytanek , moze ktos a raczej napewno z Was juz to przerabial. 1 - Czy ktos z Was moze polecic jakis dobry punkt oklejania aut folia w okolicach zachodniej Polski (Szczecin , Poznan , Zielona Gora , Gorzow wlkp. itp.) Jednak z uwagi na zbyt wysokie koszta lakierowania calego auta pomyslalem o oklejeniu auta folia pod obecny kolor. Jak to sie ma z trwaloscia takiej folii na aucie ? na ile lat takie oklejenie auta bedzie trwale zanim folia zacznie odchodzic i szpecic auto ? 2 - Czy ktos z posiadaczy A4 w 1.9TDi zatykal odme i czy moglby sie podzielic czy jest to wogole mozliwe i jak to zrobic ? Dobijaja mnie te opary oleju w dolocie , wiadomo turbo tez swoje pusci choc nie dawno wymienialem na regenerowane to raczej chyba duzo samo turbo nie puszcza oleju. Bardzo prosze o jakies podpowiedzi i pomoc w powyzszych zapytaniach.
Talib13 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) Odnośnie tematu "2" odmy nie możesz zatkać ponieważ wzrośnie ciśnienie oparów w silniku i wywali Ci uszczelnienia albo będzie rzygać olejem wszędzie gdzie tylko możliwe. Możesz odłączyć odmę od dolotu i zatkać otwór po odmie aby turbo nie łapało syfu a odmę podłączyć do oil catch tank, był kiedyś temat na forum poszperaj. Ja już tak jeżdżę od paru lat, otwór w rurze do turbo mam zatkany dorobionym korkiem i zaciśnięty opaską, a sama odma podłączona jest w oil catch tank mojej produkcji, wadą tego rozwiązania jest to, że czuć opary gdy stoi się koło prawej lampy (nie zawsze) no i w nocy widać nieraz mgiełkę przed lampą szczególnie przed halogenem, ale ja mam całkowicie odłączoną odmę i po prostu gdzieś to musi uchodzić. Prawdziwy oil catch tank odseparowuje olej i reszta z powrotem wraca do dolotu... Dla mnie to bez sensu. Edytowane 1 Marca 2016 przez Talib13
marcin9680 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Odnośnie tematu "2" odmy nie możesz zatkać ponieważ wzrośnie ciśnienie oparów w silniku i wywali Ci uszczelnienia albo będzie rzygać olejem wszędzie gdzie tylko możliwe. Możesz odłączyć odmę od dolotu i zatkać otwór po odmie aby turbo nie łapało syfu a odmę podłączyć do oil catch tank, był kiedyś temat na forum poszperaj. Dzieki wielkie za to , tak tez wlasnie o tym myslalem , ze nie raczej samej odmy zatkac nie mozna bo wkoncu to jest odparowanie skrzyni korbowej ale trochu zglupialem bo ktos ostatnio na forum wspominal o zatkaniu odmy. Ok bede szukal takiego catch tank i cos z tym musze zrobic. Jeszcze raz dzieki.
Wandej Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 pamięta ktoś które osłony hamulców tył 288, czy od FWD, czy od Q pasują uniwersalnie do FWD i do Q? od FWD pasują do wszystkiego
turzol Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Wymieniał ktoś tuleje przednich sanek? Z tego co widze żeby wyrwać sanki z auta to trzeba pół zawiechy zrzucić i chyba nawet poduchy silnika.
Radeksc Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Wie ktoś jaką średnicę ma przepływomierz w 1.8T? Potrzebuje kupić silikon, a nie mam samochodu pod ręką żeby zmierzyć
pajda Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 panowie ile wyjdzie montaż kamery cofania do B6 ? chodzi mi części co tam potrzeba ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się