Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja kupowałem A4 miała 188, przez pięć prawie lat dobiłem do 225, więc jest to realne. Auto kupione, muszę ogarnąć jak to zwykle bywa przy takim zakupie wszystko. Ma sporo mankamentów, szczególnie lakier. Od strony technicznej wydaje się być ok. Byłem na dwóch warsztatach przed i po zakupie i jest wszystko ok. Jedyne dwie sprawy, to ześwirował zamek klapy bagażnika - klapa jest zamknięta, ale komp odczytuje ją, jak by była otwarta. A druga sprawa, to błąd systemu Start/Stop.....to już pewnie grubsza sprawa :wink:

Bardzo lekko sie prowadzi jak na taki kontener, jechałem A4B8 i jest porównywalnie, choć bardziej podobało mi się w A4. Ale jak patrzę ceny i roczniki, to pasek zdecydowanie wygrywa :grin:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to co zrobiłeś A4 w 5 lat, to ja machnąłem od września do kwietnia... :grin:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

:hi:

Panowie, mam pytanie. Szukałem ale jakoś nie mogłem znaleźć... Które kanały mam odczytać aby sprawdzić czy manetka od tempomatu, pedał gazu i hamulca są ok?

Opublikowano

:hi:

Panowie, mam pytanie. Szukałem ale jakoś nie mogłem znaleźć... Które kanały mam odczytać aby sprawdzić czy manetka od tempomatu, pedał gazu i hamulca są ok?

silnik-->bloki pomiarowe--> kanał 006 i powinny Ci się pokazać w drugim okienku 3 zera, wciśniesz sprzęgło to pierwsze zero pójdzie w jedynke, wciśniesz stop, do dwa ostatnie zera idą w jedynki. a manetke tempomatu sprawdzasz w blokach pomiarowych modułu kierownicy, ale które bloki - nie pamiętam

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

:hi:

Panowie, mam pytanie. Szukałem ale jakoś nie mogłem znaleźć... Które kanały mam odczytać aby sprawdzić czy manetka od tempomatu, pedał gazu i hamulca są ok?

silnik-->bloki pomiarowe--> kanał 006 i powinny Ci się pokazać w drugim okienku 3 zera, wciśniesz sprzęgło to pierwsze zero pójdzie w jedynke, wciśniesz stop, do dwa ostatnie zera idą w jedynki. a manetke tempomatu sprawdzasz w blokach pomiarowych modułu kierownicy, ale które bloki - nie pamiętam

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

:grin: no widzisz, u mnie auta jak z salonu :wink:

Opublikowano

:grin: no widzisz, u mnie auta jak z salonu :wink:

A jak miejsca w pasku zdecydowanie więcej niż a4 b8?

Z ceny udało się cos zejść?

Jakie plany na mody [emoji3] ?

Opublikowano

Panowie, nie ma ktoś do sprzedania kompletu uchwytów Czujników PDC?

Tylko to mi zostało żeby zakończyć rezanie

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

W dziale sprzedam ktoś wystawiał

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

:grin: no widzisz, u mnie auta jak z salonu :wink:

A jak miejsca w pasku zdecydowanie więcej niż a4 b8?

Z ceny udało się cos zejść?

Jakie plany na mody [emoji3] ?

Trochę więcej, taki kontener na kółkach. Ogarnę mechanikę, rozrządy oleje....i zobaczymy co dalej ;-)

Opublikowano

W dziale sprzedam ktoś wystawiał

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

to było dawno i nie prawda....[emoji6]

Niestety się nie załapałem.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Panowie, mój vcds lite łączył mi się z moją starą audi bez problemu. Teraz chciałem poszperać w passacie i d*pa. Poszedłem do znajomego podpiąć skodę II FL i też d*pa

Czy do aut powyżej 2010 rocznika potrzebuję innego programu?

Opublikowano

już chyba nawet b7 potrzebują innego kabelka bo o program sie tu nie rozchodzi...

Opublikowano

Ok, dzięki, Musze ogarnąć kabelek....

Opublikowano (edytowane)

Generalnie VCDS Lite wykorzystuje linię K KL do komunikacji.. w Passeratti już od B6 potrzeba czegoś z obsługą CAN. Najlepszy byłby VCDS, oryginał, ale kosztuje 2kzł. Chińskie są za około 100zł :P Też da sobie radę. Najlepiej w wersji 15.7

Ja do B6 łączyłem się jeszcze K+Can Commander, ale raczej nie polecam... po niemiecku, utrudnione adaptacje/konfiguracje.

Edytowane przez MariuszKK
Opublikowano

Dzięki Panowie :hi:

Opublikowano

Panowie po przeróbce na bixenon przy wyłączonych światłach jeśli chcecie mrugnąć długimi to działa tylko h7 czy normalnie po soczewce też idzie?

Opublikowano

Na zgaszonych powinny mrugnąć TYLKO drogowe plus przesłona, gdy świecą mijania to wszystkie 4 .

Mijania ci nie mrugną bo w B6 nie impulsu z MCE.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Panowie po przeróbce na bixenon przy wyłączonych światłach jeśli chcecie mrugnąć długimi to działa tylko h7 czy normalnie po soczewce też idzie?

Powinno migac wszystko czyli xenon i h7 jak zapalisz długie

naciepane z GT-I9195

Opublikowano (edytowane)

Swieci tylko z H7 (co prawda przeslona w soczewce tez sie wtedy otwiera, ale z racji braku zrodla swiatla z projektoralogiczne jest, ze nie bedzie swiecila) Ucho zakladal przekaznik, ktory "odcinal" H7 jak jechales na mijania i chciales mrugnac (wtedy mrugala tylko soczewka), a jak wylaczyles mijania to w momencie mrygniecia mrygala H7. :)

Edytowane przez KoJ@K

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...