Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

kupiłem własnie u takiego kolesia i d*pa jest jak by o milimetr cieńszy w mocowaniu do kluczyka przez co mam uczucie że lata poprzedni grot był idealnie dopasowany :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc

Macie moze na sprzedaż albo wiecie kto ma taka wlasnie platikowa opaske, która trzyma ezektor ? Opaska ma otwor mocujacy ją do magistrali z z cieczą chłodzącą.

Pytałem w ASO ale mają nową rewizję tej opaski, która przypomina pasek do zegarka.

Bede wdzieczny za pomoc.

opaska_ezek1_zps3c2lsrez.jpg

 

opaska_ezek2_zpsimnnc7jr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy od przekładni kierowniczej czy jest z b6 czy z b7. Numery są z manuala https://portal.a4-klub.pl/a4-b6b7-montaz-aktywnego-ukladu-kierowniczego-servotronic/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka z auta z dojczów, serwisowane itd, zadbane.. a tu co? Komuś się nie chciało poduszek wymienić, więc obciął je w połowie. Nie wspomnę już o tym, że silnik był ok 3-4cm niżej niż powinien, przez co silnik opierał się o pas przedni + w miejscu poduszek w ogóle nie był przymocowany do zawieszenia..

20170224_132632_Kopiowanie.jpg

20170224_132644_Kopiowanie.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka z auta z dojczów, serwisowane itd, zadbane.. a tu co? Komuś się nie chciało poduszek wymienić, więc obciął je w połowie. Nie wspomnę już o tym, że silnik był ok 3-4cm niżej niż powinien, przez co silnik opierał się o pas przedni + w miejscu poduszek w ogóle nie był przymocowany do zawieszenia..
20170224_132632_Kopiowanie.jpg
20170224_132644_Kopiowanie.jpg
 

Auto od Turka [emoji6]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A który lepszy?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Z S4 b6 mam jakby co. Ma inna charakterystykę utwardzania w stosunku do serii


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, pajda napisał:


Auto od Turka emoji6.png

Auto od prywaciarza. Co prawda serwisował w jakieś szarej strefie, bo chłopaki mu rozrząd zmieniali i przez przypadek źle ustawili, co poskutkowało zmieleniem silnika, jak to zwykle w 2.5TDI bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mlodziak22 napisał:

Siemka, po nocy gdy odpalam autko mam grzechotke przez sekundę. Napinacz? Silnik bfb.

Wysłane z mojego LG-D802
 

Na razie bez paniki. Jeżeli jest to sekunda, a nie więcej. Dla pewności zmierz sobie jeszcze ciśnienie oleju.

Na jakim oleju jeździsz?

Edytowane przez JawoR36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie bez paniki. Jeżeli jest to sekunda, a nie więcej. Dla pewności zmierz sobie jeszcze ciśnienie oleju.

JawoR36, nie masz czasem jakichś skórek z b7 w ładnym stanie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, kiedys był omawiany temat sprężyn dobieranych pod kategorię wagową, a nie pod silnik. Czy ktoś z Was może mi pomóc w doborze?

Chcę eibachy -30 pod seryjne amorki 1BA do a6 2.0 tdi avant fwd. 

Kod wyposażenia 0JJ dla przedniej osi oznacza klasę wagową 9, co przy zawieszeniu 1BA daje 886-918 kg.

Kod wyposażenia 0YH dla tylnej osi oznacza klasę wagową 8, co przy zawieszeniu 1BA daje 496-519 kg

To chyba dobrze ogarnąłem......;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, kiedys był omawiany temat sprężyn dobieranych pod kategorię wagową, a nie pod silnik. Czy ktoś z Was może mi pomóc w doborze?
Chcę eibachy -30 pod seryjne amorki 1BA do a6 2.0 tdi avant fwd. 
Kod wyposażenia 0JJ dla przedniej osi oznacza klasę wagową 9, co przy zawieszeniu 1BA daje 886-918 kg.
Kod wyposażenia 0YH dla tylnej osi oznacza klasę wagową 8, co przy zawieszeniu 1BA daje 496-519 kg
To chyba dobrze ogarnąłem......;-)

Z tabliczki musisz sprawdzić nacisk na przód i na tył
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...