Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem za!! W końcu forum a4 liczy trochę ludzi,możemy ich pomęczyć.Niech chociaż prawdę powiedzą,co trzeba naprawić,co spieprzyli.

Jeśli potrzebna będzie jakaś porada prawna,to się postaram.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Co do pozwu zbiorowego to chyba jakiś żart bo jak udowodnić w 10cio letnim samochodzie z przebiegiem 200tkm lub więcej że to jest wada fabryczna. Po za tym sprawdźcie jaka jest norma zużycia oleju dla nowego silnika i czy wasz się w niej mieści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy zmiencie auto albo swap silnika bo to nie ma sensu sie denerwowac. Ja bardzo żałuje, że miałem ten silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem, ale w tej kwestii niech wypowiadają się tylko posiadacze silnika ALT. Chyba że ktoś ma coś mądrego do powiedzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem, ale w tej kwestii niech wypowiadają się tylko posiadacze silnika ALT. Chyba że ktoś ma coś mądrego do powiedzenia

Popieram!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem, ale w tej kwestii niech wypowiadają się tylko posiadacze silnika ALT. Chyba że ktoś ma coś mądrego do powiedzenia

Zaczyna się robić selekcja. Już to kiedyś napisałem i powtórzę jeszcze raz na ALT są dwa sposoby.

Pierwszy to albo się przyzwyczaić i dolewać olej (robiłem tak przez prawie rok), lub drugi sprzedać auto i kupić inne nie ALT ale i to sukcesu nie gwarantuje bo ostatnio sąsiad kupił 1,8T i też bierze olej, może nie tyle ale też.

W moim przerobiłem wszystko od odmy po zdjęcie głowicy, wymianę pierścieni i jak brał tak dalej bierze.

A pomogło sprzedanie Passka, mimo że było to fajne auto. Jakieś pół roku temu byłem u swojego mechanika i akurat rozbierali A6 C5 z tym samym problemem. A tydzień temu jak kodowałem mu tempomat w jego A4 to przyjechało to A6 i jak myślisz z jakim problemem?

Ja do swojego VW włożyłem tyle kasy że wole nie wspominać bo żal się człowiekowi robi. I mogę ci powiedzieć że szkoda twojego zachodu, pieniędzy i nerwów bo nic nie zrobisz. Czego dowodem jest ten temat 45str bez odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy niby narzekają że spala, bierze olej ale jeżdżą i jeżdżą. Ponoć oprócz brania oleju to te silniki nie są nazbyt awaryjne. Też mi się wydaje że trudno będzie cokolwiek udowodnić bo mało komu spala ponad normę podaną w instrukcji. Ale spróbować warto więc jakby co możecie na mnie liczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy niby narzekają że spala, bierze olej ale jeżdżą i jeżdżą. Ponoć oprócz brania oleju to te silniki nie są nazbyt awaryjne. Też mi się wydaje że trudno będzie cokolwiek udowodnić bo mało komu spala ponad normę podaną w instrukcji. Ale spróbować warto więc jakby co możecie na mnie liczyć.

Masz rację przez 10msc zrobiłem 25tkm i nic się nie działo. A że nie odpowiadało mi dolewanie oleju co drugie tankowanie to sprzedałem auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie tu oczywiście dużo racji. Ale wymusić na firmie jakieś oficjalne stanowisko w tej sprawie jednak by się przydało. Wiadomo że raczej nic nie wskóramy bo przecież silników nam nie wymienią ale niech chociaż wyjaśnią o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed paskiem miałem astre 1,6 16v było to samo. Jak gość przyjechał po nią to pierwsze sie pytał ile bierze oleju a ja wcale nie ukrywalem ze bierz. Tak samo było z vw. Widać komuś to nie przeszkadza. Jak ktoś robi autem rocznie 7 tkm to nie jest to takie uciążliwe.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla ASO taka sprawa to parę telefonów i meili po świecie i już napewno jakiś mechanik serwisowy dawno to rozkminił.Nie mówie że w polsce,bo mało altów.A w zamożniejszych krajach to i 10latki są serwisowane.Metodą napraw w różnej kolejności idzie dojść co jest przyczyną.Zresztą w taki sposób naprawiają serwisy,jak nie wiadomo co.Wkładają,wyjmują aż trafią.Te słowa usłyszałem w vw/audi wątarski włocławek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie oleju jest w normie to o czym tu pisac zadne petycje tu nic nie dadza.Gdyby sprawa tyczyla sie bezpieczenstwa to mozna cisnac a tak to szkoda sobie glowe zawracac bo Audi i tak nie powie w czym problem.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może gdyby zrobić takie grupowe zapytanie? Każdego z nas z osobna zleją na pewno, ale przecież jest nas tu więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja was Panowie czytam i jestem załamany! siedzę w Chorwacji na wczasach i po powrocie tj. 16 lipca jestem umówiony w ASO na wymianę pierścieni, tłoków i sam już nie wiem czego po prostu to jest SKANDAL żeby Audi nie pomogło swoim klientom ! Ja swój samochód kupiłem w maju zeszłego roku przejechałem 15000tys km i na początku maja tego roku pojechałem na przegląd do ASO to mnie wygonili i powiedzieli żebym przyjechał po 30 tys km więc ja im mówię czy to jest normalne żeby nowy samochód za 150000tys zł brał tyle oleju (na 15 tys. km 7-8 litrów). Zalecono warzenie oleju i po tej czynności kierownik serwisu zasugerował w ramach gwarancji wymianę pierścieni tłoków i czegoś tam jeszcze?! Teraz mam obawy czy tym samochodem wrócę z Chorwacji ?! Mam przejechane 21000tys km co mam teraz robić ? decydować się na wymianę w ASO tego co mi zasugerowano (wiąże się z wymiana połowy silnika!) czy jeżdzić tak jak jeżdzę i dolewać mega ilości oleju? PROSZĘ O POMOC!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie jak chcą coś poprawić w ramach gwarancji to chyba nic nie tracisz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aleks20 vel Krzysztof, zgadzam sie z przedmówcą, skoro sami zaproponowali to nie masz nic do stracenia, Masz TFSI czyli kadłub ten sam tylko głowica z wtryskiem bezpośrednim i turbo. Wrócisz spokojnie i nic się nie będzie działo tylkolej olej, jak juz wyżej pisano te silniki sa bezawaryjne. po naprawie opisz co Ci wymieniono, proszę. i jakie efekty, moze nam to pomoże.

udanego urlopu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aleks20 vel Krzysztof, zgadzam sie z przedmówcą, skoro sami zaproponowali to nie masz nic do stracenia, Masz TFSI czyli kadłub ten sam tylko głowica z wtryskiem bezpośrednim i turbo. Wrócisz spokojnie i nic się nie będzie działo tylkolej olej, jak juz wyżej pisano te silniki sa bezawaryjne. po naprawie opisz co Ci wymieniono, proszę. i jakie efekty, moze nam to pomoże.

udanego urlopu

Chętnie poczytam o tym co Ci wymienili w ramach gwarancji(za darmo!)

Samochód kupiony, serwisowany w ASO regularnie do 100 tyś km, 140 tyś ma przejechane.

Byłem w ASO z rdzewiejącym nadkolem - tak tak, zardzewiało mi nadkole. Kazali zgłosić się następnym razem, potem znowu... a potem poprosili abym to JA!? skontaktował się z importerem generalnym - Importer odpowiedział abym znowu zgłosił się do ASO w celu kolejnego!(3 sprawdzenia bez wypadkowości) do ASO mam 70 km - Popierdoliłem interes... za 200 zł pomalowanie + piaskowanie + konserwacja nadkola a do tych złodziei już więcej nie pojadę :) A to wszystko w szanowanym i zachwalanym ASO... Miesiąc wcześniej za rozrząd + dużu serwis zostawiłem u nich ponad 3000 zł.

Skoro oni wypieli się na malowanie nadkola za 200 zł to ja olałem serwisy w ASO po 1200 zł :)

Co do bezawaryjności... hmmm nie licząc padających cewek(które w Niemczech były wymieniane z akcją serwisową a u nas oczywiście nic o tym nie wiedzą), termostatu za 492 zł, odmy która pęka 150 zł, kierownicy powietrza?, czujnika położenia wału i porannego terkotania(mój na szczęście nie) to nic więcej się nie psuje :)

Kupiłeś silnik który żre olej jak mu zawieje... nie pocieszaj się bezawaryjnością... bo znam kilka aut które nawet starsze dają radę :)

Poza tym o jakiej akcji serwisowej mówicie?

1000 zł netto to niby okazja? Wymienią na pałę... będzie brał 0,5 l na 1000 km a oni powiedzą, że to w normie i tak ma być.

Pytałem w wielu serwisach ASO o ALT i zawsze padała odpowiedź, że ten typ tak ma i c**j...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aleks20,twój post bije nawet nasze padaki na łeb.Takie ilości,przy takim przebiegu,na gwarancji,ożesz ku..a ja pierd*le.Ty ich atakuj puki możesz,jak nie pomoże,niech silnik wymieniają.Za takie siano,taki gnój.Oni cię będą zwodzić,grać na czas,bo potem będą mogli z ciebie drzeć,proste.Nie daj się pedałom,a jeśli ci powiedzą co wymienili i pomoże lub nie to podziel się z nami,bo jak widzisz 45 epopeja już ma.I nie wiadomo gdzie pies pogrzebany.Czekamy!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...