xsebo1 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Tak, zalałem 200ml do oleju i przejechałem 100 km po czym następne 200ml i 20 minut na wolnych obrotach. Kolanko dorabiam z odcietych części, przy silniku w miejscu wyjścia odmy jest strasznie mało miejsca biała rurka tylko w celu pomocniczym Gratki za kawał dobrej roboty, czekamy teraz na efekty Dzięki kolego, efekt i tak będzie zamierzony - czysty dolot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajmon Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 No nieźle koleżko. To ostatnie zdjęcie z tą włożoną białą rurką, to tego kawałka nie rozumiem. Wydaje się mi jednak, że ten odcinek czarnego koloru, to kawałek rurki odchodzący od puszki gruszki odmy. Uciąłeś króciec po to aby mógł posłużyć Ci do podłączenia się rurą pralkową do czwórnika, czy tak? Poza tym bardzo ładnie Ciekawy jestem jak będzie się ten układ sprawował u Ciebie. Gdyby się okazało, że działa, to myślę, że poświęciłbym kilka godzin w sobotę i sam bym sobie trzasną takie rozwiązanie. Poszukałbym jednak czarnej rury pralkowej. Ile by ona nie kosztowała, to kupiłbym czarną. Daj znać za parę tys. km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak, to kawałek odcięty od czwornika, zaslepilem go i wykorzystałem (foto) . Na początku roku wymieniałem katalizator i miałem czyszczony cały dolot, przepustnica blyszczala. Po 300 km znowu wszystko zawalone, teraz znów czyscilem i jakiej poprawy by nie było to dolot będzie czysty. Wszystkie elementy odmy wymieniałem rok temu na nowe, zapobiegawczo. Rurka pralkowa ma rozmiar akurat pasujący do tego oryginalnego połączenia. Ciężko trwale połączyć dwie rurki o tej samej grubości z możliwością rozlaczenia Docelowo wygląda to tak. Do tego typu połączeń jedynie ten klej się nadaje. Próbowałem spawac ten plastik i nie dało rady. Zawsze możesz pomalować, łącznik do plastiku i psiknac na czarno Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez xsebo1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawel90 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) xsebo1, a nie myślałeś żeby zostawić orginalny powrót z odmy ( razem z czwórnikiem ) do dolotu ? Czy jest to istotne aby połączenie odmy z dolotem też bylo wykonane z węża pralkowego ? Ja własnie tak chciałem zrobić tego moda żeby wstawić wąż spod pokrywy do odmy, a cały powrót z odmy do dolotu zostawić bez zmian. Oczywiści jedno wyjście z czwórnika zaślepić. Co Ty na to ? Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez Gawel90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Chciałem zostawić oryginalne wejście do gruszki, jednak czwórnik z oryginalnym wyjściem gruszki jest umiejscowiony zbyt blisko pokrywy zaworów, trzeba go odsunąć. Zostawiając oryginalny czwórnik do eżektora nadal dostawały by się opary oleju, a w razie zatkania mamy objaw twardego hamulca po postoju co jest zbędne Tam jest membrana otwierająca i zamykajaca, i mały otwór do odmy. Doszedłem do wniosku ze zostawię czwórnik, podczas jazdy włączając bieg jałowy obroty były 1100. Z czwornikiem normalnie 900 Efekty plukanki i zwalenia miski z wczoraj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/255682-Uzdrawianie-ALT-:)-nafta-płukanki-i-inne-cuda. Dziś zastosowałem tzw. termokurczki do łączenia Mniejszy kawałek na łączenie i większy na to. Do podgrzania suszarka żony Wszystko ładnie siedzi pod pokrywą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafix445 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Kolego xsebo1 nieźle to wszystko opisałeś!Mam nadzieje,że chociaż trochę zmniejszy ci się pobór oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Dzięki, też mam taką nadzieję a przynajmniej dolot czysty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sejset86 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Dzięki, też mam taką nadzieję a przynajmniej dolot czysty no i jak z tym olejem? jest różnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Napisze jak wyschnie bagnet Zrobiłem 400km i pół miarki ubyło. Olej motul 5w40 8100 w celu wyplukania, następna wymiana na synergii. 5w40 szybko się robi czarny Wynik z jazdy w mieście, w trasie wynik spalania oleju jest całkowicie inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 A co to za różnica. Patent miał eliminować pobór oleju praktycznie do 0. Widać tak samo udany jak i reszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 600 km i oil min, wczoraj dolałem 0,5l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) 600 km i oil min, wczoraj dolałem 0,5l no to trzeba dolewać, innej opcji nie ma. mi na szczęście aż tak nie bierze, raz na 2k km doleje 200 ml. wszystko się uspokoiło po wymianie wariatora, napinacza i nastawnika zmiennych faz rozrządu. ale w dolot znowu zaczęło pluć olejem Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez tracer123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawel90 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 No szkoda ze nie udało się zdecydowanie zmniejszyć poboru oleju, chociaż myślę, że czysty dolot to i tak duży plus tej modyfikacji ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) 600 km i oil min, wczoraj dolałem 0,5lno to trzeba dolewać, innej opcji nie ma.mi na szczęście aż tak nie bierze, raz na 2k km doleje 200 ml. wszystko się uspokoiło po wymianie wariatora, napinacza i nastawnika zmiennych faz rozrządu. ale w dolot znowu zaczęło pluć olejem Uspokoiło się z braniem oleju po wymianie tych części? Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez xsebo1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) tak, zamiast 500 ml na 2kkm bierze 200 ml. teraz zbliża mi się wymiana i zrobię płukankę i zaleję valvoline i zobaczę co się będzie działo. tylko pytanie, lać 5w czy 10w. teraz mam motula 10w40. Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez tracer123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Ludzie zachwalają motul 10w40 6100 synergii, ma zmniejszoną lotnosc a więc mniej go będzie w dolocie. Sam też go zaleje jak będzie czas 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinio301 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Xebo1. Nie chce podzielić twojego autorstwa ale masz złe przerobiony gruche. Po pierwsze. Dwa otwory są za blisko siebie to co wyleci zaraz zaś się drugim. Wstaw rurkę w środku i puść ją poniżej podstawy gruchy a po drugie zalej w końcu olejem 10w 40 i problem zniknie Ja u siebie tak mam i nie mam problemów z poborem oleju. Zapewne czujesz się rozczarowany????. Bo nie słuchasz i nadal robisz po swojemu. Chcesz wyeliminować problem to zastosuj krok po kroku jak tobie opisywalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafix445 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 kolego Xsebo1 ja mam zalany właśnie tym olejem i nic nadzwyczajnego w nim niema!No chyba,że w połonczeniu z modifikiem będzie lepszy efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarosyaros Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Wielu z was walczy z olejem i odmą, a większość problemów jest przez pierścienie do dolotu idzie tylko część oleju, każde ASO w tym momencie powie w czym problem i to że w obecnych silnikach pierścienie zostały zmienione i problem się uspokoił, ale dopiero od 2015 r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Wielu z was walczy z olejem i odmą, a większość problemów jest przez pierścienie do dolotu idzie tylko część oleju, każde ASO w tym momencie powie w czym problem i to że w obecnych silnikach pierścienie zostały zmienione i problem się uspokoił, ale dopiero od 2015 r pierścienie zostały poprawione w FSI/TFSI który cierpi na ten sam problem. ALT to osobna historia, to co się dzieje z tym silnikiem nie widzą nawet najstarsi górale. Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez tracer123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się