darkle Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Z tego co kiedyś się orientowałem nie ma chyba wielkiego wyboru. Albo firma MAHLE za 125zł komplet na jeden tłok albo ori 250zł/tłok wg ETKI firmy MAHLE. Czy pierścienie do ASN są takie same ciężko powiedzieć trzeba by mieć w ręce jedne i drugie. Średnica na pewno ta sama ale numery do ALT, ASN i AWA są inne.
itor Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 jezeli wlozysz te same pierscienie co sa w orginale to cale twoje przedsiewziecie skonczy sie tym samym co przed remontem, trzebaby poszukac czy ich wymiary sie zmienily w stosunku do tych z montazu, ale jak to sprawdzic nie mam pojecia
michass Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Normalnie sówmiarką,wysokość pierścienia.A najlepiej wepchnąć pierścień tłokiem w cylinder,i zamek mieżyć szczelinomierzem.Oczywiście stary i nowy trzeba wpychać tak samo głęboko w cylinder,chodzi o baryłkowatość cylindrów.Swoją drogą ,bardziej interesujące jest właśnie zużycie cylindrów,bo jak mają taki ( ) kształt,to same pierścienie nie pomogą zbyt wiele i dojadą się w pare tysi.Sposób sprawdzenia jak wyżej ,tylko mierzyć zamek u góry (tylko pod progiem ,na środku,i trochę niżej.Jeśli na środku jest wyrazny większy luz to kupa,a jak luz podobny to bedzie żył i pierścienie zakładać .Jak bym sam to robił to bym ori nie założył pierścieni.Jak będe w slepie z częściami to zapytam o pierścionki zobaczymy jaki jest wybór w holandii.Można by jeszcze na zagranicznych forach pierścieni poszukać,może są jakieś "polecane".Kupić można zawsze na ebaju,paczka mała.Ja niestety po angielsku tylko "hallo" do słuchawki
Horas91 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Pożyjemy zobaczymy, serwis zalewał te silniki właśnie oleje 0W-30. Ale to chyba serwis w Anglii, bo w Polsce zalewali przynajmniej mi 5W 50 A więc co kraj to obyczaj... Jeśli nie kręci się tego silnika powyżej 4 tyś to nie znika aż tak drastycznie ten olej. Pozdrawiam
Baldwins Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Koledzy niestety cały plan spalił na panewce. 1. Nie udało mi się zakupić klucza do głowicy. 2. Problem z szefem. Brak zgody na dłuższe korzystanie z rampy, a na ziemi lub wyciągać cały zestaw przy jesiennej pogodzie na dworzu - nie bardzo. 3. Nie puścili kumplowi pierścieni w bagażu podręcznym na lotnisku ( cholerni celnicy ). I w ten sposób pozostaje kuracja naftą. Moje ostatnie osiągniecie, a raczej porażka z tym samochodem to od maxa do lampki, UWAGA - 270 km, z czego pierwsze 150 km średnia prędkość 80-100 zero ubytku, reszta autostrada 110-140 i lampka. Dolewka po pół godzinnem postoju ok 0,9l, pełen stan kolejne 100 km z v 100-140 ubytek 3 kreski na miarce. Sprawdzałem po 4 gadzinach od zgaszenia, sprawdzę jeszcze rano przed odpaleniem. ---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:56 ---------- A za pierścionki w Toruniu cenia 90zl na tłok, ale nie wiem jaka firma.
itor Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Podlej go nafta a potem zalej Motulem 15W50
Baldwins Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Nie znalazlem nigdzie w Anglii motula jaki inny proponujesz. Na 15w40 strasznie samoregulator mi gra rano.
itor Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 ja uzywam 10w60 teraz przesiadam sie na 15w50, samoregulator lubi grac jak masz malo oleju ja teraz leje troche ponad stan i jest cicho, nie wiem jakie sa u was oleje ale szukaj 15W50 w pelni syntetycznego
Baldwins Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Jakie efekty na takim oleju. Mam kurde już stracha czy uda mi sie dojechać do Polski no i fajnie byłoby wrócić. ---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:18 ---------- Valvoline Turbo V SAE 15W50 Engine Oil (5 Litre) Coś takiego znalazlem do TDI I BENZYNOWYCH co o tym myslisz.
itor Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 efekty takie ze mniej ci go przepali, ten co podales to olej mineralny, mozesz nim silnik zalac bo i tak widze ze juz zszedles z syntetyka
TooMeeK87 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 ja uzywam 10w60 teraz przesiadam sie na 15w50, samoregulator lubi grac jak masz malo oleju ja teraz leje troche ponad stan i jest cicho, nie wiem jakie sa u was oleje ale szukaj 15W50 w pelni syntetycznego Dlaczego zmianiasz olej jak Ci pobieranie spadło o połowę ?? Ja mam Mobil 1 10W40 semisyntetyk i nic mi nie gra a grało, w lipcu tamtego roku robiłem rozrząd i cisza od tamtej pory niezależnie od warunków. Jak zmienię oliwe na 10W60 to może się odezwać?? Mobila ubywa ok 1l na 1200-1500km. A wymiana tuż tuż... no i czy cofnąć się z półsyntetyka na full syntetyk ?
itor Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 zmieniam bo chce zmniejszyc pobor, wiem ze najtaniej bedzie to zrobic gestoscia oleju, cofniecie z semi na full nie zaszkodzi
itor Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 jeszcze troche musze na tym motulu pojezdzic zeby sie wypowiedziec
Wandej Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Prawie 3k km i na ciepłym silniku 3/4 stanu
emay Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 a laliście już mobil 1 5w50 full syntetyk?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się