Cuber Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 ja jeszcze nie mam dosc Chce jasnosc i tyle Trzeniu 4,3k to sa zólte a nie biale Trzeniek ma u siebie przeciez to chyba wie , i strasznie sie denerwuje ze moje troszke lepiej świecą
hhacek Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 moje jak byly nowe siecily bardziej bialo teraz po ok 3 miesiacach sa bardziej niebieskie. bedzie ktos w Wisle na 4300?? bo chialem zobaczyc zanim kupie
Reggi Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Dzis sie przyjrzałem .. w terenie gdzie drogę oświetlają latarnie faktycznie kiepskawo , ale jak jest ciemno jak w d*pie u ... świeca bardzo dobrze :th: Dzis mijał mnie koleś ktory miał takie fioletowe prawie ..paranoja
slepy Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 no ja tez nie jestem za przesadą dlatego zalozylem 6000K, i jak dla mnie to jest max, bo juz maja delikatna niebieska poswiate...przyznaje ze na mokrym troszke zawodza, ale tak to sa :th:
M@jki Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Przeczytałem cały temat i postanowiłem się podzielić swoimi informacjami. :drool: Mieszkam na styku 3 granic unijnych Polski-Czech-Niemiec i często poruszam się po drogach tych państw. Posiadam A4 z 97 roku i oryginalnie miałem lampy H7+H7+H1, ale kiepsko świeciły i postanowiłem wymienić na Xenonowe. Okazyjnie kupiłem Oryginalne lampy od S4 z przetwornicami i żarnikami(1400zł). Po zamontowaniu jeden z żarników przestał działać i zmuszony byłem do zakupu dwóch nowych. Z własnych obserwacji wynikało, że żarniki Philipsa D2S świecą bardziej Żółto, natomiast OSRAM niebiesko. Kupiłem na Allegro żarniki OSRAM i założyłem oba Nowe w lampy. :thumbup. Któregoś dnia mój kolega opowiedział mi przykrą przygodę która go spotkała podczas niemieckiej kontroli drogowej. Jadąc pomiędzy miejscowościami w Niemczech został zatrzymany do kontroli i otrzymał mandat w wysokości 150euro za brak spryskiwaczy świateł w Passacie 98r. a miał oryginalne Xenonowe lampy, które wstawił sobie w miejsce normalnych lamp. Po tej historii postanowiłem kupić kompletny zderzak od modelu S4 i zamontować go wraz z systemem spryskiwaczy lamp. Dodatkowo inny mój kumpel posiada Audi A6 model C4 i ma oryginalną instalację Xenonową i Spryskiwacze lamp, ale nie posiada systemu samopoziomującego NIe wiem dlaczego, ale ponoć jest to spowodowane brakiem takiego wymogu w latach 95-97. Kolega, który dostał mandat za brak spryskiwaczy kupił same nakładki na zderzak w ASO i przykleił je w miejsce orginalnych sprysków, co sprawia wrażenie iż posiada takową instalację. Pozdrawiam wszystkich użtkowników marki Audi i do zobaczenia na drodze. P.S. Rozwaliłem zderzak S4 i jestem zmuszony zamontować na jakiś czas oryginalny i mam w związku z tym pytanie. Czy można w normalnym zderzaku zamontować spryskiwacze ze zderzaka S4 ? Będę wdzięczny za pomoc...
jocker01 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Czesc, a ten pasek byl zarejestrowany w niemczech? zastanawia mnie to czy policja np niemiecka moze wlepic mi mandat jezeli ja nie posiadam ani spryskow ani samopoziomowaczy jezeli moja niunia jest zerejestrowana w UK? gdzie takie sprywki nie sa wymagane? zdazylo mi sie juz jechac za Policja w niemczech i nie zatrzymali mnie, ale tak z ciekawosci chcialbym wiedziec. Pozdrawiam Jocker01
ykk Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 jocker01 skoro niemieckie prawo wymaga to musisz je miec, nieazaleznie od tego gdzie masz zarejestrowane autko.
jocker01 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 reasumujac, wjezdzajac do niemiec musze miec spryski na xenony, do szewcji swiatla obrysowe, ruch jest lewostonny to znaczy ze mam w jakichs sposob przelozyc kierownice itd czy dobrze rozumiem? to oczywiscie jest ironia ale do tego to prowadzi.Jest to dla mnie dziwne skoro w kazdym kraju przepisy sa inne w jaki sposob mamy sie przygotowyc przed podroza przez europe? Pozdrawiam Jocker01 ps. przepraszam ale taki juz jestem dociekliwy i czesto wychodzi mi to niegrzecznie prosze nie brac tego do siebie .
ykk Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 jocker01 nie. Obrysowki z tego co wiem to jest oswietlenie dodatkowe a nie podstawowe. Kierownicy nie musisz przekladac, tylko jezdzic po lewej stronie.
schiller Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 jocker01 skoro niemieckie prawo wymaga to musisz je miec, nieazaleznie od tego gdzie masz zarejestrowane autko. jest to nie prawda. samochód musi być w stanie technicznym zgodnym z prawami kraju w którym jest zarejestrowany. i tak np dużo niemieckich tonerów właśnie rejestruje swoje auta za granicą by w ten sposób obejść niemieckie przepisy.
M@jki Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Jocker01 już tobie wyjaśniam... Sprawa wygląda tak, że każde auto ma Homologację i wszyscy o tym wiemy, natomiast Nemieccy Plicjanci wiedzą, że niema VW Passata z 98r, który to ma reflektory xenonowe bez systemu samooczyszczającego i mandat gotowy. Jeśli masz sprawne auto które nie posiada rażącej własnej przeróbki, nie posiadającej homologacji (w wielu przypadkach do spradzenia od ręki) możesz spokojnie poruszać się po drogach innych państw, ale jak wiesz Swiatła Xenenowe bez homologacji stważają niebezpieczeństwo dla innych użytkowników drogi i dlatego Policja w Niemczech się do tego przyczepiła. Istnieje jeszcze przwdopodobieństwo że w/w kolega coś przypyskował podczas kontroli i dlatego policja się doczepiła to lamp. Pozdrawiam.
slepy Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 no wlasnie pasowalo by mi te spryski zamontowac, jak myslicie wystarcza dla Misków same przykryweczki, tak zeby bylo ze niby sa???
Gość Murzyn Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 sa, ale sie wlasnie zepsuly - i tej wersji sie czymam. Tak miedzy bogiem a prawda, to spryski by sie bardzo przydaly do xenonow - kto ma wie o czym mowie - mimo ze skutecznosc tych wysokocisnieniowych jest mizerna
M@jki Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Ja osobiście znalazłem kompletny zderzak od S4 który zamontowałem, ale podłączenie spryskiwaczy okazało się nielada wyczynem. Kupiłem okazyjnie pompkę do spryskiwaczy lamp i d*pa w szafie... :disgust:do oryginalnego zbiorniczka z płynem nie podłączysz jej. Całkiem niedawno przykukałem zbiorniczek z pompkami z S4 który kupiłem i zamontowałem :drool:...działa i to bardzo wydajnie. Ciśnienie jest dosyć spore i jest w stanie zmyć powierzchnie lamp. :th: Tak na marginesie, to gdybym miał dziś na nowo montować zestaw spryskiwaczy lamp to skusiłbym się na takie od BMW serii 5 z 98roku lub od RS2-ki :th:
Gość Murzyn Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 m2jki rozwin temat wyboru sprysków, bo po bumie na xenon, teraz pewnie bedzie bum na spryski
Reggi Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Widziliście ta aukcje ze spryskami ? http://allegro.pl/item282102037_xenon_spryskiwacze_reflektorow_lamp_xenony_hit_.html
M@jki Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Więc postaram się wam mój pomysł przybliżyć... Montaż systemu spryskiwaczy nie jest problemem jeśli ma się taki zestaw już kupiony, ale jeśli ktoś dopiero zamierza to zaskoczy się kosztem jaki będzie musiał ponieść... Sam jeden siłownik i zarazem spryskiwacz kosztuje ok. 52 euro w ASO Audi...x2, do tego specjalna pompka za następne 59 euro oraz przewody i zbiorniczek z płynem za minimum 70 euro :rant:to wychodzi nam naprawdę niezła sumka. Dlatego znacznie tańszą opcją będzie zakup samych dysz spryskiwaczy z BMW serii "5" modeli E39 które wyglądają tak: http://www.mikepuddephat.com/webs/1/html/2001/m5.jpg lub z AUDI RS2, który dzięki mniej skomplikowanej technologii będzie tańszy: http://www.audiforums.com/models/rs2/images/1995-Audi-RS2-2.jpg niż szukanie okazji z oryginalnym zestawem do Audi A4/A6 lub grupy VW. Jak tylko zdobędę ceny takiego zestawu dysz z ASO Audi od modelu RS2 to napiszę na forum. POZDRO CHŁOPAKI.
milo222 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 może ktoś podać nr z etki pomki do spryskiwaczy do B6 - ostatnio rozbierałem światła i widze że ma duży zbiornik z miejsce na pomkę więc pozostaje jej podłączenie no i spryskiwacze
jocker01 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Wszystko ok. zgadzam sie ze samorodne wymiany lamp moga spowodowac zagrozenie na drodze, szczegolnie jak ktos podniesie je do gory i twierdzi ze tak lepiej widzi (moj szwagier tak robi, tylko ze zamontowal 100W zwykle zarowki) ja nie naleze do taki osob, lampy mam ustawione tak ze swieca na polowe pokrywy tylnie, zawsze po nizej szyby tylnej. jednal w Wielkiej Brytanii nie ma przpisu mowiacego o posiadaniu spryskow na xenonach, pytalem sie diagnosty podczas przegladu, w uk jest ogolnie bardzo spora tolerancja do wszelkiego typu zmian, neony i tego typu sprawy nie sa nie legalne. A co do pyskowania policji to rzeczywiscie nie polecam, moze kosztowac wiecej niz przed wybuchem zlosci, Panowie raczej zadko zmieniaja zdanie Kazda przerobka mosi byc zrobiona z glowa aby nie stanowic owego zagrozenia. Pamietajmy o innych uzytkowikach drog Milo222 etka podaje numer 3B7 955 681 lub 1J0 973 722 A. Pozdrawiam Jocker01
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się