Kowi87 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 tzn.? Logi spoko ale nie mam w okolicy nikogo kto by sie tym zajal... Jesli nie jest wiekszym problemem wymiana wtryskow a wydaje mi sie ze nie to turbo wymienie u siebie a po ustaleniu telefonicznym jakos na miejscu czy cos wymysle i tam wymienie wtryskiwacze. Ale narazie nie siegam tak daleko szukam czesci i musze podzwonic jak wyglada koszt chipa. jeśli złożysz wszystko i do strojenia będziesz na tym jeżdził miesiac i wiecej to pewne że turbo sie zasyfi i bedziesz musiał czyscić turbine
Frimuś Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Spoko czaje,zaloze wstryski i turbo dzien przed terminem
Kowi87 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Spoko czaje,zaloze wstryski i turbo dzien przed terminem no dzień to nie, lepiej zrobić pare dni przed gdyby jedak cos było nie tak
Frimuś Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 dobra dobra kilka przed tylko nie strasz ze bedzie cos nie tak teraz mi sie jeszcze przypomnialo ze musze podjechac do kolesia zeby mi uszczelnik pompe paliwowa bp sie poci delikatnie ale ....zawsze to wyciek.
marcin248 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 witam , chciał bym się upewnic mam AFN +chip i jak na seryjne turbo afn dmucha do 1.4 bara planuje wymienic turbo od AWX żeby sobie sprawnie i długo pochodziło , po tej wymianie nie bęnde musiał jechac na korekte? wybrał bym się tylko jeśli wtryski 216 bymwsadził i gdzie dostac przejsciówke żeby turbo mi podeszło?
vauxhall95 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 turbo mozesz wstawiac,moga byc delikatne overboosty,ale powinno sie obyc bez korekty.Redukcja na allegro
spanky Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 witam , chciał bym się upewnic mam AFN +chip i jak na seryjne turbo afn dmucha do 1.4 bara planuje wymienic turbo od AWX żeby sobie sprawnie i długo pochodziło , po tej wymianie nie bęnde musiał jechac na korekte? wybrał bym się tylko jeśli wtryski 216 bymwsadził i gdzie dostac przejsciówke żeby turbo mi podeszło? to czy korekta potrzenma czy nie bedzie widomo po zamontowaniu i zrobienu logow
grejf Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Wydaje mi sie, ze od AWXa bedzie potrzeba korekta pomimo moda na vnt15.
marcin248 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Ciekawe ile korekta u rogala kosztuje jechac specjalnie 200km w jedna stronę jak trzeba to trzeba ale myślałem pojechac dopiero jak by mi wtryski padły wsadził bym 216 i turbo awx (jak na to wszystko nazbieram) a tak samo turbo i korekta, pózniej wtryski i znowu korekta z kasą ostatnio ciężkie czasy a puki wtryski ok to chciał bym pojezdzic puki żyją :gwizdanie: a wróżyc z fusów ile pożyją ? a ile seryjne turbo afn przy tym doładowaniu , kata nie mam a o turbo staram się dbac. Auto na szafie 230tyś ale witek stwierdził ze co za różnica czy ma te 400czy 500tys ,a na przeglądach mi słodzili że zadbane auto itp tylko ta kiera i fotele zciuchane troche no i zastanawiam się czy robiac program na 142km/323Nm wiedział co robi i liczył się z tym, więc co radzicie panowie nie ma że boli ?, pojerzdże aż się coś rozpieroli heh
Kowi87 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Ciekawe ile korekta u rogala kosztuje jechac specjalnie 200km w jedna stronę jak trzeba to trzeba ale myślałem pojechac dopiero jak by mi wtryski padły wsadził bym 216 i turbo awx (jak na to wszystko nazbieram) a tak samo turbo i korekta, pózniej wtryski i znowu korekta z kasą ostatnio ciężkie czasy a puki wtryski ok to chciał bym pojezdzic puki żyją :gwizdanie: a wróżyc z fusów ile pożyją ? a ile seryjne turbo afn przy tym doładowaniu , kata nie mam a o turbo staram się dbac. Auto na szafie 230tyś ale witek stwierdził ze co za różnica czy ma te 400czy 500tys ,a na przeglądach mi słodzili że zadbane auto itp tylko ta kiera i fotele zciuchane troche no i zastanawiam się czy robiac program na 142km/323Nm wiedział co robi i liczył się z tym, więc co radzicie panowie nie ma że boli ?, pojerzdże aż się coś rozpieroli heh korekta to zreguły +/- połowa ceny programu(kwestia dogadania sie) jak masz zamiar cos działać to zrób to za jednym razem, jak bedziesz robił pierw turbo póxniej wtryski to z przyrostu nie bedziesz zadowolony bo auto bedzie jeżdzic bardzo podobnie jak wczesniej :gwizdanie: jak chcesz wiecej nie czekaj aż cos klęknie bo to moze trwać wieki, przy tej mocy którą dysponujesz masz doładowanie na poziomie 1,2bara nie wiecej turbo by wypluło wirnik gdybyś miał to 1,4 co tam pisałes wyzej na seryjnej
marcin248 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Ostatnie robione jakiś czas temu wrzucam 2x 011 dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59251.html http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59256.html pompuje czasami ponad 1,2b tzn przeładowuje bo ustawione na max 2264,x
Piotrek98igo Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 ale to jest w piku i przy niskich obrotach
grejf Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Ostatnie robione jakiś czas temu wrzucam 2x 011 dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59251.html http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_59256.html pompuje czasami ponad 1,2b tzn przeładowuje bo ustawione na max 2264,x Dzialanie turbo od niskich obr. jak depniesz to kazde ''dobre'' turbo lekko przeladowywyje chwilowo jak sie zbiera max do zadanego cisnienia [czesto ustawieniem sztangi], po czym N75 normuje... u Ciebie przy 2,3rpm to ten moment [niskie obroty], zostawil to jak jest i bym se dupska nie zawracal. bo jest zasada? nie bedziesz palowal, bedzie jezdzil... wyk. Turbo.
aju Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 zasada? nie bedziesz palowal, bedzie jezdzil... ee tam gadanie.... turbo lekko przeladowywyje chwilowo jak sie zbiera max do zadanego cisnienia ja też tak mam po chwili się normuje, nie przejmuję się tym bo w noutlafy nie wpada a przy pełnym bucie po chwili jest takie jak zadane
marcin248 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Dzięki Koledzy pocieszyliście mnie trochę
Frimuś Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Wczoraj odebralem furaka od pompiarza,wyciagnal na stol pompe i ja uszczelnial przy okazji mial spr.jej kondycje i z tego co mowil jest ok. Oprocz tego gosc zajmuje sie jak to ujal chip tunningiem,chwile z nim pogadalem i mowil mi ze u niego podnosi sie moc za pomoca zmian w mapie...i zwieksza sie wartosc o 20% koszt uslugi 700zl. I odradza mi wymiany turbiny i wtryskow mowi ze to zbedne?! Zdaje sobie sprawe ze kazdy ma swoje zdanie.
Kowi87 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Wczoraj odebralem furaka od pompiarza,wyciagnal na stol pompe i ja uszczelnial przy okazji mial spr.jej kondycje i z tego co mowil jest ok. Oprocz tego gosc zajmuje sie jak to ujal chip tunningiem,chwile z nim pogadalem i mowil mi ze u niego podnosi sie moc za pomoca zmian w mapie...i zwieksza sie wartosc o 20% koszt uslugi 700zl. I odradza mi wymiany turbiny i wtryskow mowi ze to zbedne?! Zdaje sobie sprawe ze kazdy ma swoje zdanie. niech robi pompy a chiptunning zostawi tym którzy to robią profesjonalnie pewnie jeszcze gwarancje daje
MAGIC87 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 koszt uslugi 700zl. to wolałbym dołozyc 200 zł i zalapac sie na grupowy juz dzisaj słyszałem bajki ze to AWX załozysz BRD i FMIC i 200 KM musi byc jeden na dwadziscia sie trafi ze 200 bedzie
Frimuś Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Koledzy ja wiem..wiem ale chcialem napisac co uslyszalem :> pompa zrobiona kat ustawiony kolejna rzecz wtryski puzniej turbo i .......powoli bo kasy brak.
aju Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 juz dzisaj słyszałem bajki ze to AWX załozysz BRD i FMIC i 200 KM musi byc ja jeszcze takiego nie widziałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się