MAGIC87 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 FMIC se mozna zrobic good i zostanie troche na paliwoJak czytam takie brednie to mnie szlag trafia.....za 5 koła robisz fmic, "luzujesz" wydech i robisz profi strojenie z LC, Flat shiftem i innymi cudami na kiju, i jeszcze zostaje z 500 zł na wache. przeciez to było poł zartem. za 5 K cudów nie zrobisz w S4. Sam dobrze wiesz ile wladowałes w swoje auto
LU_Angel Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 FMIC se mozna zrobic good i zostanie troche na paliwoJak czytam takie brednie to mnie szlag trafia.....za 5 koła robisz fmic, "luzujesz" wydech i robisz profi strojenie z LC, Flat shiftem i innymi cudami na kiju, i jeszcze zostaje z 500 zł na wache. przeciez to było poł zartem. za 5 K cudów nie zrobisz w S4. Sam dobrze wiesz ile wladowałes w swoje auto sorki ale nie zgodze się z Toba.... sam głupi chips na lajcie na standardowych turbinach K03 wypluje 300-320KM to masz 1k pln... duży centralny FMIC niebedzie cie kosztował 4 tys... tylko zmieścisz sie w 1k-1.5k pln za reszte kasy możesz dołożyc wtryski od rs4 lub wieksze np. siemensy 660cc sorki może za 5k pln nie uzyskasz 400KM, ale napewno bedziesz blisko tej wartości w swojej S4... 37x-38x
vauxhall95 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Ja odniose sie do tytulu watku i napisze koszty. Turbo awx 365zł w tym wysylka+redukcja z wysylka. Stara sprzedana za 405 = jestem 40zł na plus Soft-Dobry kolega zrobil za przyslowiowa flaszke. A niektorzy pisza ze trzeba liczyc okolo 1800zł za 150koni w afn Turbo po przebiegu 150tyś brak luzow.Smiga odpukac jak ta lala.
LU_Angel Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 sorki ale ile kilometrów już zrobiłeś na tym sofcie za flaszkę?? tez mam kumpla który mnie przekonuje że mi zrobi sofcik za 300-400pln i wypluje 140KM tylko po ingerencji w ECU... sorki ale ja potrzebuje zawsze i wszędzie auta... i nie chcę się narażac na dodatkowe koszta związane z moim przeczuciem że auto mi lepiej idzie bo poprawiłem fabrykę...
MAGIC87 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 to masz 1k pln... duży centralny FMIC niebedzie cie kosztował 4 tys... tylko zmieścisz sie w 1k-1.5k pln za 1 tys zł FMIC, U mietka w stodole? mnie do diesla 800 wyszedl samemu robiac
vauxhall95 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Zrobilem ponad 30tyś.Jest to dobry soft,wedlug mnie i paru innych osob. Zlego slowa powiedziec nie moge.
LU_Angel Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 no to sam widzisz.... zrobiłeś FMIC za 800pln.... ej to czegos tutaj teraz nie czaje... czemu powiadasz ze za 5k pln nie zrobisz cudów z S4 ?? Ja uważam że za 5 tys pln zrobisz z S4 mocowo RS4 a będzie lepiej jechała bo jest lżejsza...[br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 21:34_________________________________________________I jednak Ja nie zmienie zdania, że nie opłaca sie inwestowac w AFN bo za małe pieniądze nie zrobisz z niego szatana... wywaliś ciężko zarobione 5-8 tys pln a i tak nie dogonisz zwykłej standardowej S4.... bezsens... wsadz sobie chipsa do AFN-a.... pośmigaj, a jak zauważysz że za mało ci mocy, to zmień auto na coś co będzie miało mocniejszą motorownię... AMEN powiedział Anioł
vauxhall95 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 osobiscie powiem ze tez nie bylem pewny.Co do mocy zerknalem na twoj watek,akurat tez mialem dlugi czas 18+ seria co sie rowna: 18+AFN=Gorzej niz 1Z Praktycznie nie jezdzi. A teraz mozna normalnie smigac.Mi wystarcza no moze jakby jeszcze ciut niutona,ale i tak jestem zadowolony
LU_Angel Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 osobiscie powiem ze tez nie bylem pewny.Co do mocy zerknalem na twoj watek,akurat tez mialem dlugi czas 18+ seria co sie rowna: 18+AFN=Gorzej niz 1Z Praktycznie nie jezdzi. A teraz mozna normalnie smigac.Mi wystarcza no moze jakby jeszcze ciut niutona,ale i tak jestem zadowolony osobiście jeżeli ktoś Mnie pyta też jestem za chipowaniem AFN-a tylko tym, ponieważ większa ingerencja w ta jednostke jest troszkę bezsensu... koszta rosną bardziej ale moc już niee tak bardzo... tak więc sorki chłopaki ale dla Mnie osobiście jest bezsensowne ładowanie 5 tys pln w AFN-a
MAGIC87 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Kolega wsadził troche kasy w AGR = 90 Km seatowskie i seryjna subaryne WRX wciagał tu chyba mu 2 bieg nie wszedł ale i tak go jechał. wiec nie wiem czy sie nie oplaca
Armi Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Kto powiedział, że każdy chce z samochodu robić szatana? Nie każdy chce dieslem esy ganiać. Bardzo łatwo się mówi, zmień auto na mocniejsze. Tylko znaleźć samochód w dobrym stanie to nie taka łatwa sprawa. Po drugie taki samochód trzeba zarejestrować/przerejestrować, kupić pakiet startowy (rozrząd,filtry,hamulce i inne pierdoły), jak benzyna założyć gaz. I już mamy ładną sumkę. A i sprzedać swoje dotychczasowe auto :gwizdanie: Ja jednak wolę mojego poczciwego AFN-a Przynajmniej wiem co mam i jakoś mi nie szkoda tych 5k zł. Gdyby patrzeć na wszystko przez pryzmat pieniędzy należałoby stwierdzić, że każdy tuning jest bez sensu bo to pieniądze, które nigdy się nie zwrócą i nikt przy sprzedaży tego nie doceni
Jarol Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Ja uważam że za 5 tys pln zrobisz z S4 mocowo RS4 a będzie lepiej jechała bo jest lżejsza... żeby z S4 zrobić mocowo RS4 musisz: - wymienić wtryskiwacze - zrobić wydajniejsze IC lub najlepiej FMIC - wymienić turbosprężarki - wydech - program do tego jeszcze może dojść kompletne sprzęgło i pompa paliwa więc za 5k zł napewno nie zrobisz 370-380Km w S4.
fusse Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 sorki ale ile kilometrów już zrobiłeś na tym sofcie za flaszkę?? tez mam kumpla który mnie przekonuje że mi zrobi sofcik za 300-400pln i wypluje 140KM tylko po ingerencji w ECU... sorki ale ja potrzebuje zawsze i wszędzie auta... i nie chcę się narażac na dodatkowe koszta związane z moim przeczuciem że auto mi lepiej idzie bo poprawiłem fabrykę... odniose sie jeszcze do tego posta. nie ma co myslec ,ze tuner w seryjnym czy tak lekko pomodzonym aucie jak afn plus t.awx i wtryski , robi jakies cuda. troszke bys sie wtajemniczyl w temat i pukalbys sie w glowe dlaczego to tyle kosztuje. a kosztuje: hamownia i ori oprogramowanie plus okablowanie. reszta wiedzy za free na necie lata. (dla czepiajacych sie,powyzej mam na mysli tuning starego kibla na pompie) btw. naprawde ciezko byloby narobic takiego balaganu w ecu zeby auto sie wysralo. ludzie lataja na wydumkach z plyt z ebaya i jest ok. a koszta tuningu afna nie sa az takie wielkie, wtryski 216stki 700zl, sprzedajesz swoje za 200zl i masz 500zl. kupujesz t.awx za 600zl, sprzedajesz swoje za 300-400zl i masz 300zl, robisz czipa za 300zl i masz za okolo 1000zl przyrost 40-50 koni i ze 100nm momentu. do wyprzedzenia tira i jezdzenia pod obciazeniem wystarczy. przyrost mocy prawie 50%. zle, za 1000zl?
LU_Angel Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Ja uważam że za 5 tys pln zrobisz z S4 mocowo RS4 a będzie lepiej jechała bo jest lżejsza... żeby z S4 zrobić mocowo RS4 musisz: - wymienić wtryskiwacze - zrobić wydajniejsze IC lub najlepiej FMIC - wymienić turbosprężarki - wydech - program do tego jeszcze może dojść kompletne sprzęgło i pompa paliwa więc za 5k zł napewno nie zrobisz 370-380Km w S4. sorki ale mówisz to z autopsji czy wróżysz z fusów ?? mówie że się da za 5k podejśc pod moce RS4... własnymi siłami i własną kombinatoryką....jeżeli masz zdrową S4. wiem to bo mam znajomka który to osiągnął... Armi nie mam ochoty wywoływac wojenki, twoje zdanie i twoją prace przy AFN-ie szanuje i podziwiam, ale Ja osobiście nie zrobiłbym tego i nie zrobię a zaoszczedzone pieniążki na podnoszeniu mocy w AFN-ie wolę przeznaczyc na coś innego... Każdy ma w życiu inne priorytety <--- tutaj musisz mi przyznac rację.[br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 22:22_________________________________________________ sorki ale ile kilometrów już zrobiłeś na tym sofcie za flaszkę?? tez mam kumpla który mnie przekonuje że mi zrobi sofcik za 300-400pln i wypluje 140KM tylko po ingerencji w ECU... sorki ale ja potrzebuje zawsze i wszędzie auta... i nie chcę się narażac na dodatkowe koszta związane z moim przeczuciem że auto mi lepiej idzie bo poprawiłem fabrykę... odniose sie jeszcze do tego posta. nie ma co myslec ,ze tuner w seryjnym czy tak lekko pomodzonym aucie jak afn plus t.awx i wtryski , robi jakies cuda. troszke bys sie wtajemniczyl w temat i pukalbys sie w glowe dlaczego to tyle kosztuje. a kosztuje: hamownia i ori oprogramowanie plus okablowanie. reszta wiedzy za free na necie lata. (dla czepiajacych sie,powyzej mam na mysli tuning starego kibla na pompie) btw. naprawde ciezko byloby narobic takiego balaganu w ecu zeby auto sie wysralo. ludzie lataja na wydumkach z plyt z ebaya i jest ok. a koszta tuningu afna nie sa az takie wielkie, wtryski 216stki 700zl, sprzedajesz swoje za 200zl i masz 500zl. kupujesz t.awx za 600zl, sprzedajesz swoje za 300-400zl i masz 300zl, robisz czipa za 300zl i masz za okolo 1000zl przyrost 40-50 koni i ze 100nm momentu. do wyprzedzenia tira i jezdzenia pod obciazeniem wystarczy. przyrost mocy prawie 50%. zle, za 1000zl? szczerze fusse... zróbmy testa taka wydumka jak ja przedstawiłeś za 1tys pln i mój standard. zrobimy razem po 100tys km i wtedy zobaczysz ile ty kasy bedziesz musiał wydac na naprawe a ile Ja... Nie mów mi o wiedzy i innych pierdołach bo kiedy ja modziłem uturbione silniki Ty jeszcze uczyłes się o Mieszku I w szkole..[br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 22:27_________________________________________________Nie poprawisz fabryki na tyle żeby dac gwarancje na jednostkę co daje producent
Armi Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Ja również nie miałem zamiaru się z Tobą kłócić. Wyraziłem swoją opinię W sumie u mnie mody silnika nie były planowane ale że pompa wtryskowa odmówiła posłuszeństwa, wtryski lały to aż żal było wymieniać na serię. Był pretekst.
MAGIC87 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Nie mów mi o wiedzy i innych pierdołach bo kiedy ja modziłem uturbione silniki Ty jeszcze uczyłes się o Mieszku I w szkole.. moze i sie uczył ale nie twierdzi ze za 5 K da sie 380 PS zrobic z S4
fusse Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 nie zrozumielismy sie. nie mowie,ze czip za 1k jest zly. czip z ebaya to jest gowno , ale silnika tez nie zabije. prbuje Ci poprostu przekazac, szczerze rowniez, ze tuner cudów nie robi, tuning tdi na pompie jest bardzo prosty i jesli myslisz,ze ten typ za flaszke,czy Twój kolega za 300zl zrobi gorszy program niz tuner za 1k to sie mylisz. moze i uczylem sie o mieszku ,ale widac Ty cos w tuningu w tym czasie przeoczyłeś. a co do poprawiania fabryki, to jej sie nie poprawia, bo soft z fabryki jest bardzo dobry, zrobiony z rezerwa dla silnika. tuner wykorzystuje rezerwe i podkreca osiągi, czesto nie zostawiajac tej rezerwy zupełnie. wiec jak moze dac gwarancje? a o gwarancji tunera tez wychodza rożne kwiatki ,ostatni jaki mi sie przypomina to porobiony bxe leon, w ktorym po 20 czy 30k wypalila sie dziura w tloku, zrobiony byl ze 105 koni na prawie 150koni . dla usprawiedliwienia sie, mowili ze lał pompowtrysk, ale czipa i tak zrobili. wiadomo wszystkich do jednego worka nie mozna wrzucać.
LU_Angel Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 OK Fusse sorki że tak wybuchłem, znowu moja stara cięta riposta się odezwała... wiem o rezerwie i wiem że cudów ten za 1k pln nie zrobi, ale jednak 60-70% forumowiczów wolało wydac wiecej kapustki i miec tą spokojną przespaną noc że wydali 100% wiecej za normalnego Chipsa. ale jak sobie przypomnę jak 4-5lat temu modziłem z uturbionym silnikiem i nie przekroczyłem krytycznych wartości dla danego silnika to w efekcie na dystansie 5tys km, robiłem 3 razy głowice w swoim aucie. Nadmienie że nie ingerowałem w ECU wtedy... jedynie mechanika
fusse Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 ale chyba ze wszystkim tak jest, albo robic cos samemu ,albo oddawac do fachowca. i teraz albo poprosisz o rachunek i odpowiednoi zostaniesz skasowany, albo zrobisz to na czarno i zaplacisz mniej cena czipa to , zarobek, podatki, soft, hamownia, kable, warsztat i wiedza, dlatego 1000zl a taki co robi za 300zl ,to ani podatki, ani soft, ani kable. tylko zarobek no i moze troche wiedza . ps, nie przepraszaj, nie gniewam sie;)
Kowi87 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Daje wiare ze zrobienie przyrostu 50-60km programem u pierwszego lepszego mechanika-tunera narobi więcej bidy niz zadowolenia :gwizdanie: wystarczy zobaczyc w dział diagnostyka co pewien czas jest taka wydumka pokazana i komentarze typu kto ci to robił i czy wie co zrobił :gwizdanie: mam u siebie na miejscu takiego tunera za 300zł, teraz to ogólno dostepne to naściagał gotówców kupił kable programy i jest tuner wgrywa i jeżdżą kopca po mieście ale Panie przyrost jak z 50km wiecej tylko budą telepie bo moment idealnie ustawiony dla poczucia pałera i pytanie tobie też tak kopci
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się