IRO293 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Podaję warunki atmosferyczne -3 stopnie klima nastawiona na 19 stopni,temperatura 90' osiągnięta po około 18 kilometrach,jak to jest u was?
goldi Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Termostat do wymiany zrób logi statyczne lub czujnik temperatury oszukuje generalnie od 8-10 kilometrów przy włączonym ogrzewaniu na 23 stopnie jadąc do 2000 tyś obrotów za czym sie silnik nagrzeje wiadomo chodzi o turbinkę termostat tylko oryginał od 100 -130 zł zależy gdzie
Piotrek Ateny Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Siemanko u mnie jest podobnie ale mam 2.5 po 15 kilometrach łapie swoją temperaturę sprawć ile pokazuje ci klimatronik na kanale 49 i 51 przy 1500 obrotów
andy_sky Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 jak wyłączysz nawiew ciepłego to powinno to trwać dość szybko ok 10 min oczywiście podczas jazdy
kkam Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 dzisiaj jak wracałem z pracy (-3,5 stopnia) przy jeździe 60km/h nagrzał się po 7km(temp ustawiona na 20 stopni nawiew 3 kreski). generalnie teraz sprawdzam jak szybko się nagrzewa. Tydzień temu wymieniłem termostat. Wcześniej temperatura falowała, jak dłużej stałem na światłach to spadała do 70. Teraz jak złapie 90 to nawet jak nastawie nawiew na max to wskazówka ani drgnie.
IRO293 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 na nowym termostacie mam zrobione 13 tys,myslę,że to nie wina termostatu,bo wąż za termostatem jest zimny wiec termostat trzyma.
pukko Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 jak będzie w połowie drogi do 90 stopni i kilka razy trochę mocniej przydusisz to dojdzie szybciej, u mnie dziś przy -1,5 po około 8-9 kilosach, nie przejmuj się
fayera Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Na ośnieżonej/oblodzonej drodze na 3-biegu przy ok. 2200 obr.,przy temp.-3 około 15km.Klima na 22st.C i nawiew na 3 kreski. Przy mrozach powyżej -15st. to wogóle tragedia.
PIXI Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Panowie nigdy nie sprawdzałem dokładnie ile ???? ale od momentu wywalenia EGR nagrzewa się trochę dłużej..... ale IRO myślę że 18 km to za długo przy -3 ......
mxzibi Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 witam. panowie powyzej -10 karton tekturowy na chlodnice i po sprawie, Nie kumam co Ci da karton ???????
chriss Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 witam. panowie powyzej -10 karton tekturowy na chlodnice i po sprawie, a ne prościej wymienić termostat
Tedi35 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 witam. panowie powyzej -10 karton tekturowy na chlodnice i po sprawie, a ne prościej wymienić termostat Dokladnie termostat i sprawdz czy czujnik ci nie szwankuje bo mi zle pokazuje i musze go wymienic. A karton to kolego cowboy1 możesz sobie pod koszule włożyć bedzie ci cieplej :gwizdanie: bo jak jest termostat Ok to nie powinno byc źle
soolek Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Przede wszystkim zależy jaka jazda. Jeżeli wyjeżdżasz w trasę i cały czas się poruszasz 60-80-100 km/h to możesz mieć po 5km 90 stopni. Ale jak jedziesz po mieście, max. 60-70, postoisz chwilę na jednym skrzyżowaniu, drugim, to możesz złapać po 15 km, albo wogóle. Warunki jazdy mają bardzo duże znaczenie dla złapania temperatury - tak przynajmniej widzę u siebie i nie jeszcze w innych dieslach, którymi jeździłem.
tomasimo Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Czujnik na 100%, wymien i bedziesz miał z głowy , przynajmniej to zrób na początek . Panowie kartony to do nysek , kazdy z was inaczej jezdzi i zawsze kazdemu z was bedzie temp inaczej szła do góry.
soolek Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Na 100% to będzie wiadomo jak podepnie się VAGa - w dziale diagnostyka jest dokłądnie napisane jakie temperatury i gdzie sprawdzić i co to oznacza.
songo Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 przy takiej temp. no to rzeczywiście troszke długo. w takich samych warunkach u mnie łapie po jakichś 6km ale to również zależy od tego ile po zapaleniu auta pochodzi sobie na wolnych obrotach od samej jazdy bo jak mu przyciśniesz to i szybciej złapie
IRO293 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2010 przy takiej temp. no to rzeczywiście troszke długo. w takich samych warunkach u mnie łapie po jakichś 6km ale to również zależy od tego ile po zapaleniu auta pochodzi sobie na wolnych obrotach od samej jazdy bo jak mu przyciśniesz to i szybciej złapie no też mi się wydaje ,że trochę zbyt długo,bo po 6 km to mi łapie 90 jak jest np +4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się