kubson Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Przy -15C klimie włączonej na auto na 23C i jeździe do 2,500rpm silnik zagrzał sie po 8-9km i trzymał ciągle.[br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 20:30_________________________________________________Do 90C oczywiście
IRO293 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Więc jednak to był termostat,kupiłem ori w ASO,wymieniłem i temperature osiaga mniej wiecej po 9 km przy temp -2 i co najwazniejsze trzyma,nawet jak dam ogrzewanie na fuul.
knipex Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Ok. 6-7 km.Nie stoje na swiatlach.Nawiew ustawiony na szybe,temperatura ustawiona na 18.Jakos nie zauwazylem roznicy zeby proporcjonalnie dluzej sie nagrzewal w zaleznosci od temperatury otoczenia.Czy jest +5 czy -10 zawsze jednakowo.
midqard Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Więc jednak to był termostat,kupiłem ori w ASO,wymieniłem i temperature osiaga mniej wiecej po 9 km przy temp -2 i co najwazniejsze trzyma,nawet jak dam ogrzewanie na fuul. i ile trzymasz na tym full? przy max. temp. na przednia szybe? u mnie nagrzewa sie do 90 (na blacie) po okolo 6km (auto garazowane) :gwizdanie:
tomasimo Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Panowie u mnie po 11 km jest z 90 stopni , czujnik wymieniony dzis , a termostat rok temu . Temperatura na zewnatrz -3 ,nawiew 1 kreska na 20 i jazda do 2000 obrotów. [br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 20:19_________________________________________________A dzis po 6 km 90 stopni , tylko ze pod górke czesto było . A jak wiadomo pod górke ciezko
andrewb25 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 http://allegro.pl/termostat-vw-audi-skoda-oryginal-044121113-nowy-i1377941879.html to w koncu jest to ori czy nie ? bo musze kupic termostat, a cena jest naprawde dobra - zakladajac, ze mamy do czynienia z oryginalem. U mnie wariat przy - 7C osiaga 90 po 15 km (ciagle 80 km/h) przy ustawiewniu klimatronika na LO, jak tylko dam cieplo - nawet 1 kreska to spada do 75 .... tyle z mojej strony. kupiłem ten termostat i mam założony i nie jest źle, jest lepszy niż np. wahlera ale i tak nie chce więcej jak do 80 dojść na mrozie ale olewam to ileż można termostat zmieniać, w lepcie będzie dobrze [br]Dopisany: 21 Styczeń 2011, 19:42_________________________________________________ jak nie chcesz przepłacać to ten: http://allegro.pl/termostat-vw-audi-skoda-oryginal-044121113-nowy-i1377941879.html ten na pewno nie jest ORI jak to pisze w aukcji , na każdym ORI jest wybite jeszcze BTT kupiłem ten termostat i było wybite na nim jeszcze BTT
ROBERT Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 To czemu masz tylko 80oC a nie wymagane 90oC
andrewb25 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 nie wiem czujnik wymieniony na oryginał, termostat ori, płyn nowy, i na odcinku 15km przy temp poniżej 0 nie zagrzeje się do 90 st, ciężko go zagrzać coś, a na postoju temperatura spada :>
ROBERT Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 nie wiem czujnik wymieniony na oryginał, termostat ori, płyn nowy, i na odcinku 15km przy temp poniżej 0 nie zagrzeje się do 90 st, ciężko go zagrzać coś, a na postoju temperatura spada :> Przecież pisałeś , że kupiłeś go na tej aukcji z "allegro" Więc , wierz mi , nie jest on ORI
andrewb25 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 to zobaczymy jak będzie jak się ociepli, może jeszze sprawdzę na dłuższym odcinku wcześniej miałem wahlera i dochodziło do max 70 st, cóż taki urok diesla a skoro ze znaczkiem VW i AUDI nie jest ORI to co to jest ORI ?
ROBERT Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 to zobaczymy jak będzie jak się ociepli, może jeszze sprawdzę na dłuższym odcinku wcześniej miałem wahlera i dochodziło do max 70 st, cóż taki urok diesla Po 1. Nie tylko "jak się ociepli" masz miec 90oC , ale nawet przy -30oC na zew. Po 2. To nie urok Diesla , tylko zjebanego termostatu Po 3. Widziałeś kiedyś np. Adidasa który nie był Adidasem ... ( w ORI sklepie Adasia kosztował np. 200 złoty a gdzieś na giełdzie taki "sam" 100 złoty ) ... To jest Polska , tu się wszystko podrabia
andrewb25 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Po 3. Widziałeś kiedyś np. Adidasa który nie był Adidasem ... ( w ORI sklepie Adasia kosztował np. 200 złoty a gdzieś na giełdzie taki "sam" 100 złoty ) ... To jest Polska , tu się wszystko podrabia to wejdź do sklepu Adidasa i zobacz na wszystkie metki jaki to Adidas...made in china różnica jest tylko w cenie, a jakość ta sama
kubson Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Andrew to pisząc to troche tak jak Ty piszesz. Masz zepsuty silnik Ma mieć zawsze 90c proste. Jakbyś kupił termostat w aso miałby 90c
dariodario Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 ja kupilem termostat w aso ale nigdy nie mialem 90. podczas jazdy np autostrada mam 88-89. wcale sie tym nie przejmuje bo poco szukac dziury w calym. a te 88-90 toma po 10-12 km jak jest temp ponizej zera i przy klimie18 stopni i nawiew zbijany na jedna kreske. silniki na pd sie dluzej nagrzewaja poniewaz duzo ciepla zabiera paliwo kture kreci sie w glowicy(czytaj przeplywa)
ROBERT Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 ... podczas jazdy np autostrada mam 88-89. wcale sie tym nie przejmuje... No bo nie masz czym się przejmować
dariodario Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 tak tylko wszyscy pisza i pisza o tych 90 stopni... nawet przy spokojnej jezdzie utrzymuje sie maksymalnie 89. na dlugim dohamowaniu.kilka stopni czasem ucieknie ale szybko wraca do normy jak z gazem sie zaczynam obchodzic
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam A ja po wymianie czujnika mam obawy ze jest gorzej niz było. a wymianiłem bo sam wchodził na obroty przy odpalaniu. Tylko ze wtedy dobijał do 90 st. A teraz stoi jak wryty na 70. Dodam tylko tyle ze jak na postoju dodam gazu to wmiare szypko dobija do 90. Pewnie termostat tez do wymiany. Pozdro ZC
Tomson Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 @Zimny: jak wchodzi sam na obroty to na moje od początku to był termostat. Dziś czujnik wymieniony i temperatura sterczy na 90 stopniach (po 6 km) jak sr***cy kot więc nie piszcie tu, że może się odchylać do 88 lub 89 stopni, bo tak nie ma być wymieniajcie czujniki i wtedy jest OK przypomnę, że mi właśnie też się tak delikatnie odchylał, teraz jest moc
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Kurcze nie wiem. Kiedyś tak pięknie trzymał te 90. A teraz coś sie popieprzyło. A zmieniałem bo tak mi chłopaki mówili ze jak odpalasz i sam dodaje na starcie gazu to na bank czujnik. Fakt jest taki ze juz nie dodaje sobie sam gazu przy odpaleniu. tylko dlaczego nie chce dobić do 90 jak jadę. Pozdro ZC
maniek.wwl Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 hmm moja AWX max osiąga 70'C.. termostat będzie nowy na dniach, ale pytanko czy ma to jakiś ujemny wpływ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się