Pieterb Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 dzięki Kamilu, czyli dostęp będzie od strony pasażera, tak?
Zales1986 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Gdzie podpięta jest wiązka silnika v113 bo u mnie nie mogę jej namierzyć i brak jest tego silnika
emilk89 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Witam mam u siebie następujący problem, miałem błąd zablokowanego silniczka v159 ale został rozebrany wyczyszczony nasmarowany i teraz błędu brak. Problem mam ze zrobieniem adaptacji gdyż po uruchomieniu adaptacji wartości skalują cały czas powyżej 200 i nie spadają do 0 nawet po dłuższym oczekiwaniu
kamil-vag Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Jaki masz interfejs/program ? , spróbuj też na odpalonym aucie...
emilk89 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 2 godziny temu, kamil-vag napisał: Jaki masz interfejs/program ? , spróbuj też na odpalonym aucie... Robię na odpalonym, klimatronik w auto, program vcds.
Langista Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 9 godzin temu, emilk89 napisał: Witam mam u siebie następujący problem, miałem błąd zablokowanego silniczka v159 ale został rozebrany wyczyszczony nasmarowany i teraz błędu brak. Problem mam ze zrobieniem adaptacji gdyż po uruchomieniu adaptacji wartości skalują cały czas powyżej 200 i nie spadają do 0 nawet po dłuższym oczekiwaniu A przy skanowaniu modułu klimatronika, są jakieś błędy?
emilk89 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 7 godzin temu, Langista napisał: A przy skanowaniu modułu klimatronika, są jakieś błędy? Brak
Muskel1 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Zrób testy wykonawcze vcdsem czy w ogóle sie porusza silniczek i czy steruje klapą. Może gdzieś haczy.
Langista Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Ja tak miałem jak silniczek nie mógł się dalej obrócić, było słychać tylko że próbuje co chwilę. Ruszył dopiero jak mu pomogłem popychając ramię.
karolg987 Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 Witam. Pacjent Audi A4 B6 1.8T. Zauważyłem, że po zgaszeniu silnika przez około 2-3 minuty słychać charakterystyczne "cykanie" z okolic schowka. Z czym to może być związane i czy to jest normalne? Po podłączeniu pod komputer dostałem dwa takie oto błędy: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-00 - Blocked or No Voltage Pozdrawiam
Muskel1 Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 Silniczek v113 sterujący klapą obiegu zamkniętego przerwa lub zwarcie na + Ale skoro go słychąć to pewnie się gdzieś zawiesił i nie może wysterować pozycji w której ma ustawić klapkę. Odkręć schowek i zobacz co się tam dzieje. 1
Langista Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 Po usunięciu błąd powraca? Mnie tez te błąd wyskoczył jak klima mi klękła ale skasowałem i nie wrócił. 1
karolg987 Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 Tak, błąd wraca cały czas. Jeszcze jak przełączam na obieg wewnętrzny to słychać skrzypienie przy przesuwaniu klap.
Langista Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 (edytowane) Zdemontuj schowek, potem silniczek, rozbierz go, przesmaruj od nowa w środku smarem do elektroniki lub wazeliną techniczną, w miejsce potencjometra psiknij delikatnie kontakt sprayem, to samo w kostkę. WAŻNE : zapamiętaj jak potencjometr był ustawiony w silniczku, aby z powrotem włożyć go w tej samej pozycji. Edytowane 2 Września 2020 przez Langista 1
Kilker Opublikowano 19 Października 2020 Opublikowano 19 Października 2020 Witam. Czy potencjometr w silniczku v70/G112 ten z białym elementem ma inny potencjometr? Inne parametry bo wygląda tak samo. Pytam bo wymieniałem 3 szt i akurat w tym wyskakiwał błąd: Wartość skrajna adaptacji przekroczona. Wszystkie inne normalnie przyjęły nowe potencjometry. Podmieniałem ten potencjometr na używane z auta i cały czas to samo. Błąd pojawia się odrazu w komputerze bez możliwości skasowania. Po każdej wymianie potencjometru sprawdzałem błędy, kasowałem i robiłem nastawy podstawowe.
Kaziorek Opublikowano 6 Czerwca 2021 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Panowie czy któryś silniczek może blokować powietrze z nagrzewnicy ? Mam taką dziwną sytuację , że od nagrzewnicy ucieka mi gorące powietrze na nogi , z kratek nawiewu leci elegancki chłodek . Dzieje się tak na włączonej klimie lub econ , jakby klapy były zamknięte przy samej nagrzewnicy przez co ucieka bokiem do kabiny
wybaczmi Opublikowano 5 Grudnia 2021 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Witam Panowie, wywala mi bledy silniczków, wymiana czy istnieje jakaś inna możliwość naprawy?
Muskel1 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Opublikowano 5 Grudnia 2021 (edytowane) W niektórych przypadkach wystarczy przeczyścić i przesmarować. W innych są to uszkodzenia natury mechanicznej (wyłamane trybka) lub elektronicznej (potencjometr). Wszystko zależy od tego jaką masz usterkę. Edytowane 5 Grudnia 2021 przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się