lukaszooo Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 To jest część wymienna a wszelkie naprawy to improwizacje. Trzeba rozebrać silniczek wyciągnąć potencjometr, odgiąć obudowe i napryskać specyfiku. Kiedyś bawiłem sie w całkowity demontaż potencjometru i czyściłem bieżnie papierem wodnym, teraz gdy silniczki mozna kupić za smieszne pieniądze nie chce mi sie nawet ich rozpoławiać.
BEX4 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 też myślałem nad kupnem tylko to troche jak kupienie kota w worku nie ma pewnosci czy nie jest w podobnym stanie jak ten ktory chce sie wymienić
lukaszooo Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Całą nagrzewnice mozna kupić za 50zł, można też kupić jeden sprawny silniczek od kogos z forum za 50zł, każdy niech sam wybierze.
sebul Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 (edytowane) Podłączyłem wreszcie vaga , dziala mi na W10 i takie cos mam zrobilem nastawy podstawowe ale dalej wywala 01842 ... co zrobic ? edit przed chwila znowu podlaczylem vaga i byl blad silnik sterujacy klepy powietrza v71 zablokowany lub brak napiecia usunalem go i juz sie poki co sie nie pojawil Edytowane 7 Czerwca 2017 przez sebul
luki19862121 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 U mnie też wszystkie silniki wywala na vagu. Najlepiej rozebrać i wyczyścić specjalnym płynem do potencjometrów powinno pomóc. Na przyszły weekend będę się za to zabierał. Preparat o nazwie "Kontakt PR" regeneruje potencjometry. Nastawy podstawowe i kasowanie błędów nie pomoże wrócą na pewno.
micha3l Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Miał ktoś może nie kasowalne błedy _ adaptation limit surpassed? Miałem dwa błędy więc kupiłem silniczki na wymianę. Po podmiance teraz mam błędy których nie da się skasować. Nic nie daje odczepienie, zamiana czy nawet wypięcie wiązki z panelu.
lukaszooo Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Odepnij silniczki od tunelu i luzem zrób im adaptacje.
micha3l Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 Mam komplet drugich na podmiane. Wcześniej dwa wyrzucały błędy Ale po jakimś czasie. Z resztą błędy powinny zniknąć i pojawić się po chwili. A one się nie kasują.
piwoszek28 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Takiw pytanko jeśli mam błędy związane z potencjometrami to może przez to klima raz działać a raz nie ? Jak jadę w dłuższą trasę to czasem leci ciepłe powietrze a czasem zimne i tak w kółko
lukaszooo Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Może ale nie musi, jak tak się dzieje to często pada sprezarka ale silniczki tez mogą mieć z tym wspólne jeśli np głupieją i raz leci ciepłe a raz zimne. Ogólnie to osoba która się tym zajmuje bardzo szybko postawi diagnozę.
kamil-vag Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Jak masz dostęp do VAGa to zobacz jaką masz temperaturę na wyjściu z parownika i potem z kratek bocznych i będziesz wiedział mniej więcej w czym problem. Tu masz screen jakie grupy podejrzeć: https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2017_06/klim.png.8475927d5fa54f639a2ee67bb22299aa.png
piwoszek28 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Która tabelka to temp wysvia z parownika ?Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
piwoszek28 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Ok dzięki. Mam jeszcze takie coś jak parowanie przedniej szyby . Gdy klima dmucha na szybę to paruje mi od zewnątrz tylko przy nawiewie i da się wytrzeć to wycieraczkami, ale gdy jadę szybko i długo w deszcz a jak tylko się zatrzymań momentalnie paruje przednia szyba od wewnątrz ze nic nie widać. Dodam że wszystko na wlaczonej klimatyzacji jest więc nie wiem czy to te silniczki coś źle ustawiają czy filtr pylkowy już tak zapchany ale wygląda nieźle jeszcze. Zawór w kompresorze był wymieniany i osuszacz też. Klima ma cisnienie po odpaleniu zaraz 4 bary A jak chwilkę pochodzi bije do 12 barów więc chyba nie tak źle ...A może za dużo ? Sam już nie wiem. ..Błędy mam 1842 i 604 więc potencjometry Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221) 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) Prawdopodobnie ten 2 błąd odpowiada za to parowanie, bo to klapa zamkniętego obiegu powietrza, zdejmij filtr i zobacz czy ta klapka nie zablokowała się w pozycji zamkniętej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się