Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja ostatnio zamieniłem wariata na litrę ?

IMG_2440redu.jpg

 

Idę na Kawe nabrało całkiem nowego znaczenia ?

20180708_203007redu.jpg

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W dniu 16.08.2018 o 10:53, andynl napisał:

Ja ostatnio zamieniłem wariata na litrę ?

IMG_2440redu.jpg

 

Idę na Kawe nabrało całkiem nowego znaczenia ?

20180708_203007redu.jpg

Zmieniłeś tracera 700 czy 900 na kawasaki? Co to versys, czy cos innego? Czym podyktowana ta zmiana, bo jesli to byl tracer 900 to w osiagach raczej duzej roznicy nie bedzie, zwlaszcza, ze 3 cylindry yamahy to juz jedzie fajnie.

Opublikowano (edytowane)

I u mnie przyszedł ostatnio czas na zmiany, więc po 3 latach zamiast Kawasaki ER5 pojawiła się Yamaha TDM 850 ;)

fullsizeoutput_5fd.jpg  IMG_5574.jpg

Edytowane przez Remilo7
Opublikowano

Jesli chodzi o zmiany to również odświerzyłem sprzęt. 

Po zawodach WRF sprzedana i zakupiony został motocykl do zadań specjalnych czyli ciężkiego Enduro

 

20180623_105608.jpg

20180625_200147.jpg

20180625_200201.jpg

20180627_100254.jpg

Opublikowano (edytowane)
W dniu 4.09.2018 o 22:12, Korton555 napisał:

Zmieniłeś tracera 700 czy 900 na kawasaki? Co to versys, czy cos innego? Czym podyktowana ta zmiana, bo jesli to byl tracer 900 to w osiagach raczej duzej roznicy nie bedzie, zwlaszcza, ze 3 cylindry yamahy to juz jedzie fajnie.

Kolego tr900 zamieniłem na Versysa 1000, a dlaczego zamieniłem?  kilka powodów ku temu.

Przede wszystkim potrzebuję motocykla do turystyki, a Tracer po mimo że producent zapewnia że się nadaje do tego celu, niestety nie spełnia moich wymagań. Przede wszystkim jest cholernie nie wygodny, po 900km trasy bolały mnie nadgarstki, kręgosłup a o d*pie to nawet nie wspominam bo żal ściska.

Kolejnym problemem Tracera 900 jest wężykowanie powyżej 170km/h.

Oczywiście nie twierdzę że tracer jest całkiem BE, to fajne moto żeby sobie podnieść poziom adrenaliny ale nie nadaje się na trasę.

Versys posiada bardzo elastyczny 4 cylindrowy silnik ( na 6 biegu jadąc 60km/h czy 200km/h nie robi wielkiej różnicy) któremu też nic nie brakuje, aczkolwiek moc idzie bardziej liniowo i nie ma takiego natychmiastowego pierdolnięcia jak Tracer.

Poza tym Versys to turystyk pełną gębą, wygodna pozycja, wygodna kanapa, wystarczająco mocy nawet przy 2 osobach, idealnie wyważony co sprawia że jazda w zakrętach to sama przyjemność.

Mam Kawe 3 miechy, napykałem 6tyś/km i uważam że to najlepszy motocykl z tych które miałem do tej pory.

Edytowane przez andynl
Opublikowano
11 godzin temu, andynl napisał:

Kolego tr900 zamieniłem na Versysa 1000, a dlaczego zamieniłem?  kilka powodów ku temu.

Przede wszystkim potrzebuję motocykla do turystyki, a Tracer po mimo że producent zapewnia że się nadaje do tego celu, niestety nie spełnia moich wymagań. Przede wszystkim jest cholernie nie wygodny, po 900km trasy bolały mnie nadgarstki, kręgosłup a o d*pie to nawet nie wspominam bo żal ściska.

Kolejnym problemem Tracera 900 jest wężykowanie powyżej 170km/h.

Oczywiście nie twierdzę że tracer jest całkiem BE, to fajne moto żeby sobie podnieść poziom adrenaliny ale nie nadaje się na trasę.

Versys posiada bardzo elastyczny 4 cylindrowy silnik ( na 6 biegu jadąc 60km/h czy 200km/h nie robi wielkiej różnicy) któremu też nic nie brakuje, aczkolwiek moc idzie bardziej liniowo i nie ma takiego natychmiastowego pierdolnięcia jak Tracer.

Poza tym Versys to turystyk pełną gębą, wygodna pozycja, wygodna kanapa, wystarczająco mocy nawet przy 2 osobach, idealnie wyważony co sprawia że jazda w zakrętach to sama przyjemność.

Mam Kawe 3 miechy, napykałem 6tyś/km i uważam że to najlepszy motocykl z tych które miałem do tej pory.

Dzięki, przydatna opinia, bo ja powoli się zastanawiam nad zmiana MT07 na coś bardziej turystycznego, myślałem o tracerze, ale widze, że wady wychodzą po natrzaskaniu kilometrów, a nie godzinnej jeździe testowej. Popatrze na versys'a

Opublikowano

Posiadam versysa 1000 i potwierdzę wszystkie słowa kolegi wcześniej, mega motocykl do dalszej turystyki. Silnik rewelacja, zawieszenie może trochę za miękkie, ale wcześniej jeździłem nakedami i może dlatego. Z drugiej strony do turystyki wydaje się optymalne bo nie męczy i super wybiera nierówności. 

Opublikowano
W dniu 2.08.2018 o 20:47, Remilo7 napisał:

Zrobiłeś już prawko? Myślę, że te 20 godzin jazd daje możliwość stwierdzenia, czy motocykl do Ciebie przemawia, czy nie. Chyba że w Twoim mieście nie jeździ się na XJ6. Jeżeli nie, to moto bez problemu do ogarnięcia, ale mocy nie jest też tak mało, żeby można było bezmyślnie dodawać gazu i nad niczym się nie zastanawiać. Charakterystyka dosyć liniowa, łagodna, więc nie wyrwie Cie niespodziewanie do przodu.

OC osobiście płacę 199zł za 500kę w PZU, tu pewnie byłoby podobnie. W AC nie mam rozeznania, ale są czasem jakieś kalkulatory na internecie.

Kwestia stroju to oczywiście bardzo duże widełki. Za 900zł możesz np. kupić HJC FG-ST. Włókno szklane, podwójne D, blenda, dobre wykonanie. Fajna opcja za taką cenę. Kombi skórzane, np. z Tschula, bo to dosyć tania firma, nowe ok. 1300zł, tekstyl można i za 400-500zł skompletować. Do tego buty z 300-400zł minimum, rękawice 100-200zł też co najmniej. Zajrzyj czasem na XLMOTO. Mają tam ubrania z jakiś nieznanych firm, ale kupiłem kiedyś wysokie buty, z protektorami we wszystkich miejscach, sliderami, za chyba 250zł i są bardzo fajne. Na początek warto sprawdzić.

Ogółem co do pierwszego moto teorii jest masa. Mnie przekonuje ta, że na każdym można zacząć jak się ma olej w głowie, ale nauka będzie szła dużo wolniej na zbyt mocnym i ciężkim motocyklu, a może i nawet nigdy pewnych rzeczy nie opanujesz. Dodatkowo takie moto często nie wybaczają błędów, które na początku kariery jednak się zdarzają.

Dalej rozmyślam nad XJ6 czy MT07. Bo z wyglądu i dźwięku dużo bardziej podoba mi się XJ6 bo jest bardziej masywne (lepsze chyba na trasy, lepiej się trzyma jak więcej waży i lepiej jest przy większej prędkości) na dodatek XJ6 ma 4 gary i dźwięk ma za***isty, ale z drugiej strony kazdy zachwala tak MT 07, ale nie wiem czemu ;d jak ma dwa gary i troche jak rower wygląda

Opublikowano (edytowane)
W dniu 27.09.2018 o 12:57, tomaszstn napisał:

Posiadam versysa 1000 i potwierdzę wszystkie słowa kolegi wcześniej, mega motocykl do dalszej turystyki. Silnik rewelacja, zawieszenie może trochę za miękkie, ale wcześniej jeździłem nakedami i może dlatego. Z drugiej strony do turystyki wydaje się optymalne bo nie męczy i super wybiera nierówności. 

Ja zawieszenia ustawiałem na bardziej sztywno bo faktycznie ustawienia fabryczne są za miękkie, jeździłem z pełnym zestawem kufrów + plecaczek z tyłu u kawa zachowuje się bardzo fajnie.

Żeby nie było że tylko słodzę, Versys nie jest idealny ale próbowałem wielu motocykli i ten najbardziej do mnie przemawia, dla mnie wadą jest waga 250kg, powolne manewrowanie męczy, ale wyastarcz 10km/h i moto zachowuje się jak rowerek dziecięcy,  waga pomaga w zakrętach, więc wada/zaleta ...... kwestia gustu. ?

Edytowane przez andynl
Opublikowano

Tył mam podkręcony ale co z przodem? Nie bawiłem się tym, da się to jakoś utwardzić?

Opublikowano

Panowie mam pytanie może nie odnoście motocykla ale jednak powiązane ;) 

Mianowicie kupiłem quada i chciał bym go wyposażyć w czujnik gps gdyż takie rzeczy lubią ginąc ;) Ktoś coś może polecić ? 

Opublikowano
W dniu 1.10.2018 o 08:21, yanekk napisał:

Panowie co powiecie o tym kasku integralnym od Schuberth: https://schuberth.com.pl/pl/p/Kask-Schuberth-R1-XS-matt-black/6842

Będzie głośny przy prędkościach powyżej 100 km/h? Czy jest dobrze wyciszony?

To zależy czym jeździsz, jaki wzrost, jaka szyba, itp. Nie wszystko zależy od samego kasku ;)

Opublikowano
W dniu ‎08‎.‎10‎.‎2018 o 19:57, GrzegorzSi napisał:

Panowie mam pytanie może nie odnoście motocykla ale jednak powiązane ;) 

Mianowicie kupiłem quada i chciał bym go wyposażyć w czujnik gps gdyż takie rzeczy lubią ginąc ;) Ktoś coś może polecić ? 

Kolego , z gps nie pomogę , ale dla bezpieczeństwa załóż , zamocuj jakiś reling , jakąś rurę , która by chroniła Cię w czasie przewrotki quada . Mój siostrzeniec leżał pół roku w śpiączce po takiej wywrotce , nie miał zabezpieczenia . 

Sorry , że nie na temat .

Opublikowano
16 godzin temu, a-kuba napisał:

Kolego , z gps nie pomogę , ale dla bezpieczeństwa załóż , zamocuj jakiś reling , jakąś rurę , która by chroniła Cię w czasie przewrotki quada . Mój siostrzeniec leżał pół roku w śpiączce po takiej wywrotce , nie miał zabezpieczenia . 

Sorry , że nie na temat .

Dzieki za sugestie,nic się nie dzieje ze nie na temat ?

Opublikowano
W dniu 1.10.2018 o 08:14, tomaszstn napisał:

Tył mam podkręcony ale co z przodem? Nie bawiłem się tym, da się to jakoś utwardzić?

Co sie nie da jak się da ?

luknij sobie na ten filmik, ja ustawiłem to samo i śmiga idealnie

 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 29.09.2018 o 22:29, Osta napisał:

Dalej rozmyślam nad XJ6 czy MT07. Bo z wyglądu i dźwięku dużo bardziej podoba mi się XJ6 bo jest bardziej masywne (lepsze chyba na trasy, lepiej się trzyma jak więcej waży i lepiej jest przy większej prędkości) na dodatek XJ6 ma 4 gary i dźwięk ma za***isty, ale z drugiej strony kazdy zachwala tak MT 07, ale nie wiem czemu ;d jak ma dwa gary i troche jak rower wygląda

MT-07 to przedewszystkim lekki motocykl, cos ok 170-180kg, taka XJ6 to pewnie z 210-220. Zalezy do czego motocykl, jesli glownie miasto, to bierz MT-07, jak dalsze wycieczki, to oba nie bardzo. Jesli jestes poczatkujacy, to nie patrz na predkosc, MT-07 do 150km/h jedzie ok, lekko majta glowa/tulowiem, ale to naked, tak samo jak XJ6. Co do dzwieku, to MT-07 z odpowiednim wydechem daje rade: 

Ja za mlodu jezdzilem motorynka,pozniej simsonem, po X-latach przerwy wsiadlem na 125-tke i po roku jazdy, kupilem MT-07, na miasto i wycieczki w kolo komina moto idealne :) Poogladaj testy, duzo ci powiedza i wszedzie MT-07 jest chwalona, za dobre prowadzenie, wage i swietny silnik, wazne by seryjny wydech wyrzucic, bo zupelnie moto nie brzmi.

Edytowane przez Korton555
Opublikowano

Dzięki za info. Zobaczę jeszcze Kawasaki ER6 bo MT07 poniżej 15k nie kupię a to jednak trochę dużo kasy jak na pierwsze moto. Jeszcze garnitur jakiś kupić to wyjdzie ponad 20 koła

Opublikowano

Koledzy  co myślicie o honda vtx 1800?

Mam zamiar kupić takie cacko.

Opublikowano

Skrab ja bym nie brał , to nie klasyk ,  chłodzone wodą . Jakiś czas temu też miałem na oku taki model , ale gość , który prostuje ramy mi odradził . Ja zdecydowałem się na Yamahę , ale pojeździłem kilka lat i też zechcę sprzedać . Mam fajny motocykl , ubrany na maksa , ale chciałoby się już jakiejś zmiany . Wystawiłem swego na portalu ogłoszeniowym.  Ja myślę , że nie powinieneś kierować się odczuciami innych , jak Ci się podoba xtx , to bierz i ciesz się życiem :banan:?

 

Opublikowano

Fazer FZ6 z czachą? 4 gary 98 kucy. rozmiarowo ciut większy od XJ6. Na trase o wiele lepsze od MT07 i XJ6

temp5.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...