andynl Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Ja ostatnio zamieniłem wariata na litrę ? Idę na Kawe nabrało całkiem nowego znaczenia ?
Korton555 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 W dniu 16.08.2018 o 10:53, andynl napisał: Ja ostatnio zamieniłem wariata na litrę ? Idę na Kawe nabrało całkiem nowego znaczenia ? Zmieniłeś tracera 700 czy 900 na kawasaki? Co to versys, czy cos innego? Czym podyktowana ta zmiana, bo jesli to byl tracer 900 to w osiagach raczej duzej roznicy nie bedzie, zwlaszcza, ze 3 cylindry yamahy to juz jedzie fajnie.
Remilo7 Opublikowano 15 Września 2018 Opublikowano 15 Września 2018 (edytowane) I u mnie przyszedł ostatnio czas na zmiany, więc po 3 latach zamiast Kawasaki ER5 pojawiła się Yamaha TDM 850 Edytowane 15 Września 2018 przez Remilo7
Enduro Grybów Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 Jesli chodzi o zmiany to również odświerzyłem sprzęt. Po zawodach WRF sprzedana i zakupiony został motocykl do zadań specjalnych czyli ciężkiego Enduro
andynl Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 (edytowane) W dniu 4.09.2018 o 22:12, Korton555 napisał: Zmieniłeś tracera 700 czy 900 na kawasaki? Co to versys, czy cos innego? Czym podyktowana ta zmiana, bo jesli to byl tracer 900 to w osiagach raczej duzej roznicy nie bedzie, zwlaszcza, ze 3 cylindry yamahy to juz jedzie fajnie. Kolego tr900 zamieniłem na Versysa 1000, a dlaczego zamieniłem? kilka powodów ku temu. Przede wszystkim potrzebuję motocykla do turystyki, a Tracer po mimo że producent zapewnia że się nadaje do tego celu, niestety nie spełnia moich wymagań. Przede wszystkim jest cholernie nie wygodny, po 900km trasy bolały mnie nadgarstki, kręgosłup a o d*pie to nawet nie wspominam bo żal ściska. Kolejnym problemem Tracera 900 jest wężykowanie powyżej 170km/h. Oczywiście nie twierdzę że tracer jest całkiem BE, to fajne moto żeby sobie podnieść poziom adrenaliny ale nie nadaje się na trasę. Versys posiada bardzo elastyczny 4 cylindrowy silnik ( na 6 biegu jadąc 60km/h czy 200km/h nie robi wielkiej różnicy) któremu też nic nie brakuje, aczkolwiek moc idzie bardziej liniowo i nie ma takiego natychmiastowego pierdolnięcia jak Tracer. Poza tym Versys to turystyk pełną gębą, wygodna pozycja, wygodna kanapa, wystarczająco mocy nawet przy 2 osobach, idealnie wyważony co sprawia że jazda w zakrętach to sama przyjemność. Mam Kawe 3 miechy, napykałem 6tyś/km i uważam że to najlepszy motocykl z tych które miałem do tej pory. Edytowane 25 Września 2018 przez andynl
Korton555 Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 11 godzin temu, andynl napisał: Kolego tr900 zamieniłem na Versysa 1000, a dlaczego zamieniłem? kilka powodów ku temu. Przede wszystkim potrzebuję motocykla do turystyki, a Tracer po mimo że producent zapewnia że się nadaje do tego celu, niestety nie spełnia moich wymagań. Przede wszystkim jest cholernie nie wygodny, po 900km trasy bolały mnie nadgarstki, kręgosłup a o d*pie to nawet nie wspominam bo żal ściska. Kolejnym problemem Tracera 900 jest wężykowanie powyżej 170km/h. Oczywiście nie twierdzę że tracer jest całkiem BE, to fajne moto żeby sobie podnieść poziom adrenaliny ale nie nadaje się na trasę. Versys posiada bardzo elastyczny 4 cylindrowy silnik ( na 6 biegu jadąc 60km/h czy 200km/h nie robi wielkiej różnicy) któremu też nic nie brakuje, aczkolwiek moc idzie bardziej liniowo i nie ma takiego natychmiastowego pierdolnięcia jak Tracer. Poza tym Versys to turystyk pełną gębą, wygodna pozycja, wygodna kanapa, wystarczająco mocy nawet przy 2 osobach, idealnie wyważony co sprawia że jazda w zakrętach to sama przyjemność. Mam Kawe 3 miechy, napykałem 6tyś/km i uważam że to najlepszy motocykl z tych które miałem do tej pory. Dzięki, przydatna opinia, bo ja powoli się zastanawiam nad zmiana MT07 na coś bardziej turystycznego, myślałem o tracerze, ale widze, że wady wychodzą po natrzaskaniu kilometrów, a nie godzinnej jeździe testowej. Popatrze na versys'a
tomaszstn Opublikowano 27 Września 2018 Opublikowano 27 Września 2018 Posiadam versysa 1000 i potwierdzę wszystkie słowa kolegi wcześniej, mega motocykl do dalszej turystyki. Silnik rewelacja, zawieszenie może trochę za miękkie, ale wcześniej jeździłem nakedami i może dlatego. Z drugiej strony do turystyki wydaje się optymalne bo nie męczy i super wybiera nierówności.
Osta Opublikowano 29 Września 2018 Opublikowano 29 Września 2018 W dniu 2.08.2018 o 20:47, Remilo7 napisał: Zrobiłeś już prawko? Myślę, że te 20 godzin jazd daje możliwość stwierdzenia, czy motocykl do Ciebie przemawia, czy nie. Chyba że w Twoim mieście nie jeździ się na XJ6. Jeżeli nie, to moto bez problemu do ogarnięcia, ale mocy nie jest też tak mało, żeby można było bezmyślnie dodawać gazu i nad niczym się nie zastanawiać. Charakterystyka dosyć liniowa, łagodna, więc nie wyrwie Cie niespodziewanie do przodu. OC osobiście płacę 199zł za 500kę w PZU, tu pewnie byłoby podobnie. W AC nie mam rozeznania, ale są czasem jakieś kalkulatory na internecie. Kwestia stroju to oczywiście bardzo duże widełki. Za 900zł możesz np. kupić HJC FG-ST. Włókno szklane, podwójne D, blenda, dobre wykonanie. Fajna opcja za taką cenę. Kombi skórzane, np. z Tschula, bo to dosyć tania firma, nowe ok. 1300zł, tekstyl można i za 400-500zł skompletować. Do tego buty z 300-400zł minimum, rękawice 100-200zł też co najmniej. Zajrzyj czasem na XLMOTO. Mają tam ubrania z jakiś nieznanych firm, ale kupiłem kiedyś wysokie buty, z protektorami we wszystkich miejscach, sliderami, za chyba 250zł i są bardzo fajne. Na początek warto sprawdzić. Ogółem co do pierwszego moto teorii jest masa. Mnie przekonuje ta, że na każdym można zacząć jak się ma olej w głowie, ale nauka będzie szła dużo wolniej na zbyt mocnym i ciężkim motocyklu, a może i nawet nigdy pewnych rzeczy nie opanujesz. Dodatkowo takie moto często nie wybaczają błędów, które na początku kariery jednak się zdarzają. Dalej rozmyślam nad XJ6 czy MT07. Bo z wyglądu i dźwięku dużo bardziej podoba mi się XJ6 bo jest bardziej masywne (lepsze chyba na trasy, lepiej się trzyma jak więcej waży i lepiej jest przy większej prędkości) na dodatek XJ6 ma 4 gary i dźwięk ma za***isty, ale z drugiej strony kazdy zachwala tak MT 07, ale nie wiem czemu ;d jak ma dwa gary i troche jak rower wygląda
andynl Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 (edytowane) W dniu 27.09.2018 o 12:57, tomaszstn napisał: Posiadam versysa 1000 i potwierdzę wszystkie słowa kolegi wcześniej, mega motocykl do dalszej turystyki. Silnik rewelacja, zawieszenie może trochę za miękkie, ale wcześniej jeździłem nakedami i może dlatego. Z drugiej strony do turystyki wydaje się optymalne bo nie męczy i super wybiera nierówności. Ja zawieszenia ustawiałem na bardziej sztywno bo faktycznie ustawienia fabryczne są za miękkie, jeździłem z pełnym zestawem kufrów + plecaczek z tyłu u kawa zachowuje się bardzo fajnie. Żeby nie było że tylko słodzę, Versys nie jest idealny ale próbowałem wielu motocykli i ten najbardziej do mnie przemawia, dla mnie wadą jest waga 250kg, powolne manewrowanie męczy, ale wyastarcz 10km/h i moto zachowuje się jak rowerek dziecięcy, waga pomaga w zakrętach, więc wada/zaleta ...... kwestia gustu. ? Edytowane 30 Września 2018 przez andynl
tomaszstn Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 Tył mam podkręcony ale co z przodem? Nie bawiłem się tym, da się to jakoś utwardzić?
GrzegorzSi Opublikowano 8 Października 2018 Opublikowano 8 Października 2018 Panowie mam pytanie może nie odnoście motocykla ale jednak powiązane Mianowicie kupiłem quada i chciał bym go wyposażyć w czujnik gps gdyż takie rzeczy lubią ginąc Ktoś coś może polecić ?
lc Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 W dniu 1.10.2018 o 08:21, yanekk napisał: Panowie co powiecie o tym kasku integralnym od Schuberth: https://schuberth.com.pl/pl/p/Kask-Schuberth-R1-XS-matt-black/6842 Będzie głośny przy prędkościach powyżej 100 km/h? Czy jest dobrze wyciszony? To zależy czym jeździsz, jaki wzrost, jaka szyba, itp. Nie wszystko zależy od samego kasku
a-kuba Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 W dniu 08.10.2018 o 19:57, GrzegorzSi napisał: Panowie mam pytanie może nie odnoście motocykla ale jednak powiązane Mianowicie kupiłem quada i chciał bym go wyposażyć w czujnik gps gdyż takie rzeczy lubią ginąc Ktoś coś może polecić ? Kolego , z gps nie pomogę , ale dla bezpieczeństwa załóż , zamocuj jakiś reling , jakąś rurę , która by chroniła Cię w czasie przewrotki quada . Mój siostrzeniec leżał pół roku w śpiączce po takiej wywrotce , nie miał zabezpieczenia . Sorry , że nie na temat .
GrzegorzSi Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 16 godzin temu, a-kuba napisał: Kolego , z gps nie pomogę , ale dla bezpieczeństwa załóż , zamocuj jakiś reling , jakąś rurę , która by chroniła Cię w czasie przewrotki quada . Mój siostrzeniec leżał pół roku w śpiączce po takiej wywrotce , nie miał zabezpieczenia . Sorry , że nie na temat . Dzieki za sugestie,nic się nie dzieje ze nie na temat ?
andynl Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 W dniu 1.10.2018 o 08:14, tomaszstn napisał: Tył mam podkręcony ale co z przodem? Nie bawiłem się tym, da się to jakoś utwardzić? Co sie nie da jak się da ? luknij sobie na ten filmik, ja ustawiłem to samo i śmiga idealnie
Korton555 Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 (edytowane) W dniu 29.09.2018 o 22:29, Osta napisał: Dalej rozmyślam nad XJ6 czy MT07. Bo z wyglądu i dźwięku dużo bardziej podoba mi się XJ6 bo jest bardziej masywne (lepsze chyba na trasy, lepiej się trzyma jak więcej waży i lepiej jest przy większej prędkości) na dodatek XJ6 ma 4 gary i dźwięk ma za***isty, ale z drugiej strony kazdy zachwala tak MT 07, ale nie wiem czemu ;d jak ma dwa gary i troche jak rower wygląda MT-07 to przedewszystkim lekki motocykl, cos ok 170-180kg, taka XJ6 to pewnie z 210-220. Zalezy do czego motocykl, jesli glownie miasto, to bierz MT-07, jak dalsze wycieczki, to oba nie bardzo. Jesli jestes poczatkujacy, to nie patrz na predkosc, MT-07 do 150km/h jedzie ok, lekko majta glowa/tulowiem, ale to naked, tak samo jak XJ6. Co do dzwieku, to MT-07 z odpowiednim wydechem daje rade: Ja za mlodu jezdzilem motorynka,pozniej simsonem, po X-latach przerwy wsiadlem na 125-tke i po roku jazdy, kupilem MT-07, na miasto i wycieczki w kolo komina moto idealne Poogladaj testy, duzo ci powiedza i wszedzie MT-07 jest chwalona, za dobre prowadzenie, wage i swietny silnik, wazne by seryjny wydech wyrzucic, bo zupelnie moto nie brzmi. Edytowane 6 Listopada 2018 przez Korton555
Osta Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 Dzięki za info. Zobaczę jeszcze Kawasaki ER6 bo MT07 poniżej 15k nie kupię a to jednak trochę dużo kasy jak na pierwsze moto. Jeszcze garnitur jakiś kupić to wyjdzie ponad 20 koła
skrab Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 Koledzy co myślicie o honda vtx 1800? Mam zamiar kupić takie cacko.
a-kuba Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 Skrab ja bym nie brał , to nie klasyk , chłodzone wodą . Jakiś czas temu też miałem na oku taki model , ale gość , który prostuje ramy mi odradził . Ja zdecydowałem się na Yamahę , ale pojeździłem kilka lat i też zechcę sprzedać . Mam fajny motocykl , ubrany na maksa , ale chciałoby się już jakiejś zmiany . Wystawiłem swego na portalu ogłoszeniowym. Ja myślę , że nie powinieneś kierować się odczuciami innych , jak Ci się podoba xtx , to bierz i ciesz się życiem ?
C4NC3R Opublikowano 21 Listopada 2018 Opublikowano 21 Listopada 2018 Fazer FZ6 z czachą? 4 gary 98 kucy. rozmiarowo ciut większy od XJ6. Na trase o wiele lepsze od MT07 i XJ6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się