Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wysokie spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem pojawił się po jeździe do pustego baku. Niestety do stacji paliw dojechalem na oparach. Mam wrażenie, a nawet tak jest że od tego czasu wzroslo spalanie...szczególnie przy rozpędzaniu auta... komputer pokazuje same wysokie dwucyfrówki.

Odnosze wrażenie że spadła nieco moc ....

Czy to może być przyczyną?

Jak sobie z tym poradzić? Sa jakieś środki przeczyszczające ukłąd?

Opublikowano

Filtr paliwa się kłania:)

Opublikowano

Niunia wypaliła ci wszystkie paprochy zalegające na dnie baku i zapchało filtr paliwa.

Do wymiany!!!

Opublikowano

nie wypalila tylko zaciagnela zanieczyszczenia do filtra, przez co zmniejszyla sie jego droznosc. :cool1:

Opublikowano

no dokładnie to miałem na myśli. filtr wszystko wyłapał - sorry przejęzyczenie

Opublikowano

Wymień filtr paliwa i wróci do normy. Przerobione na własnej skórze a raczej niuni :cool1:

Opublikowano

źle źle źle, tak nie wolno postępować :thumbdown:

Opublikowano

Ja mam to samo ale krótko zanim wyjezdzilem wszystko na rezerwie wymienialem filtr na nowy.Możliwe żeby nowy filtr się zapchal od jazdy na oparach???

Opublikowano

Dokładnie, stało sie to u mnie z tydzien dwa po wymianie wszystkich filtrów...w tym filtra paliwa. :confused4:

Karygodne zachowanie... od wtedy tankuje dużo wcześniej :)

Opublikowano

Możliwe żeby nowy filtr się zapchal od jazdy na oparach???

oczywiscie

i nie na oparach, tylko na osadach :cool1:

:decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

Trzeba sie nauczyc ze jezdzi sie do momentu zapalanie rezerwy albo nawet przed. Na dnie syf i nie widze potrzeby jego zaciagania do filtra :wink4:

Opublikowano

jak byście wiedzieli jak wygląda smok w baku to nie pisalibyście nic. Tam jest dość gęste sitko i żaden większy syf nie pójdzie dalej.

Opublikowano

jak byście wiedzieli jak wygląda smok w baku to nie pisalibyście nic. Tam jest dość gęste sitko i żaden większy syf nie pójdzie dalej.

:decayed: :oklaski:

Opublikowano

jak byście wiedzieli jak wygląda smok w baku to nie pisalibyście nic. Tam jest dość gęste sitko i żaden większy syf nie pójdzie dalej.

:decayed: :oklaski:

:hi:
Opublikowano

Ja bardzo często jeżdżę na prawie pustym baku, zwyczajnie na stację do której mam zaufanie mam kawałek i często nie po drodze, i jak jadę gdzieś niedaleko to nie chce mi się tankować na stacjach "no name". Kilka razy już nawet jeździłem jak fis pokazywał 0 km, bo w końcu rezerwy jest 8l, a zapala się jak zostaje 60-70km do przejechania....

i jakoś żadnych problemów nie ma :wink4:

Przy rozpędzaniu to chyba każdemu komputer pokazuje dwu cyfrówki... Zalej do pełna i zobacz ile km zrobisz.

Opublikowano

jak byście wiedzieli jak wygląda smok w baku to nie pisalibyście nic. Tam jest dość gęste sitko i żaden większy syf nie pójdzie dalej.

:decayed: :oklaski:

:hi:

przeciez, zanieczyszczenia, to nie skaly i piasek, tylko wytracone parafiny, lub zele, ktore z latwoscia pokonuja owa siateczke, a zatrzymuja sie o ile uzytkownik ma szczescie na filtrze paliwa, uniedrazniajac go.... :cool1:[br]Dopisany: 11 Luty 2011, 14:34_________________________________________________

Ja bardzo często jeżdżę na prawie pustym baku, zwyczajnie na stację do której mam zaufanie mam kawałek i często nie po drodze, i jak jadę gdzieś niedaleko to nie chce mi się tankować na stacjach "no name". Kilka razy już nawet jeździłem jak fis pokazywał 0 km, bo w końcu rezerwy jest 8l, a zapala się jak zostaje 60-70km do przejechania....

i jakoś żadnych problemów nie ma :wink4:

Przy rozpędzaniu to chyba każdemu komputer pokazuje dwu cyfrówki... Zalej do pełna i zobacz ile km zrobisz.

a to juz zalezy co masz na dnie zbiornika....

rezerwa w B6 i B7 jest adaptacyjna zawsze sie zapala gdy pozostaje do przejechania 100 km. im wieksze srednie spalanie tym wiecej paliwa obejmuje.

Opublikowano

rezerwa w B6 i B7 jest adaptacyjna zawsze sie zapala gdy pozostaje do przejechania 100 km. im wieksze srednie spalanie tym wiecej paliwa obejmuje.

Możesz to rozwinąć? U mnie się zawsze zapala jak zostaje do przejechania ok 60-70 km wg. FIS'a w trybie mieszanym 50%trasa/50% miasto i spalaniu na poziomie 6.5-7l, jedynie w dłuższej trasie przy delikatnej jeździe i spalaniu poniżej 6l zaświeci się przy góra 90km...

Wg. instrukcji rezerwa zapala się jak zostaje 8-10l paliwa, więc nijak mi to nie pasuje, bo fis powinien wtedy pokazywać MINIMUM 120-130km.

Opublikowano

Właśnie Panowie...jak to jest z tą rezerwą... nie zwrócilem uwagi jeszcze jak to jest u mnie :mysli:

A akurat wczoraj się zapaliła... też jakoś w okolicach 60km... może przypadek :mysli:

Co do samego paliwa....SHELL ...tylko SHELL :good: :good: :good:

shell.gif

Opublikowano

umnie zapala sie jak przy 90km jak na fisie pokazuje :) Czesto wyjezdzam caly bak. Zrobilem tak pierwszy raz ze 20 km mialem do konca i wymieniem filtr pomimo tego ze ni csie nie stalo i robie tak dalej :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...