LortG Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Problem pojawił się po jeździe do pustego baku. Niestety do stacji paliw dojechalem na oparach. Mam wrażenie, a nawet tak jest że od tego czasu wzroslo spalanie...szczególnie przy rozpędzaniu auta... komputer pokazuje same wysokie dwucyfrówki. Odnosze wrażenie że spadła nieco moc .... Czy to może być przyczyną? Jak sobie z tym poradzić? Sa jakieś środki przeczyszczające ukłąd?
wirusekx Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 wiecej konkretow, czyli ile pali na setke? ale bierz info z kompa, tylko ile robisz na baku, a ile robiłeś?
wookash Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Niunia wypaliła ci wszystkie paprochy zalegające na dnie baku i zapchało filtr paliwa. Do wymiany!!!
Musashi Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 nie wypalila tylko zaciagnela zanieczyszczenia do filtra, przez co zmniejszyla sie jego droznosc.
wookash Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 no dokładnie to miałem na myśli. filtr wszystko wyłapał - sorry przejęzyczenie
TDIrek Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Wymień filtr paliwa i wróci do normy. Przerobione na własnej skórze a raczej niuni
CZERWONAniunia Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Ja mam to samo ale krótko zanim wyjezdzilem wszystko na rezerwie wymienialem filtr na nowy.Możliwe żeby nowy filtr się zapchal od jazdy na oparach???
LortG Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 Dokładnie, stało sie to u mnie z tydzien dwa po wymianie wszystkich filtrów...w tym filtra paliwa. Karygodne zachowanie... od wtedy tankuje dużo wcześniej
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Możliwe żeby nowy filtr się zapchal od jazdy na oparach??? oczywiscie i nie na oparach, tylko na osadach :decayed: :decayed:
Gość mmcv Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Trzeba sie nauczyc ze jezdzi sie do momentu zapalanie rezerwy albo nawet przed. Na dnie syf i nie widze potrzeby jego zaciagania do filtra
dariodario Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 jak byście wiedzieli jak wygląda smok w baku to nie pisalibyście nic. Tam jest dość gęste sitko i żaden większy syf nie pójdzie dalej.
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 jak byście wiedzieli jak wygląda smok w baku to nie pisalibyście nic. Tam jest dość gęste sitko i żaden większy syf nie pójdzie dalej. :oklaski:
dariodario Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 jak byście wiedzieli jak wygląda smok w baku to nie pisalibyście nic. Tam jest dość gęste sitko i żaden większy syf nie pójdzie dalej. :oklaski:
Andrzej88 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Ja bardzo często jeżdżę na prawie pustym baku, zwyczajnie na stację do której mam zaufanie mam kawałek i często nie po drodze, i jak jadę gdzieś niedaleko to nie chce mi się tankować na stacjach "no name". Kilka razy już nawet jeździłem jak fis pokazywał 0 km, bo w końcu rezerwy jest 8l, a zapala się jak zostaje 60-70km do przejechania.... i jakoś żadnych problemów nie ma Przy rozpędzaniu to chyba każdemu komputer pokazuje dwu cyfrówki... Zalej do pełna i zobacz ile km zrobisz.
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 jak byście wiedzieli jak wygląda smok w baku to nie pisalibyście nic. Tam jest dość gęste sitko i żaden większy syf nie pójdzie dalej. :oklaski: przeciez, zanieczyszczenia, to nie skaly i piasek, tylko wytracone parafiny, lub zele, ktore z latwoscia pokonuja owa siateczke, a zatrzymuja sie o ile uzytkownik ma szczescie na filtrze paliwa, uniedrazniajac go.... [br]Dopisany: 11 Luty 2011, 14:34_________________________________________________ Ja bardzo często jeżdżę na prawie pustym baku, zwyczajnie na stację do której mam zaufanie mam kawałek i często nie po drodze, i jak jadę gdzieś niedaleko to nie chce mi się tankować na stacjach "no name". Kilka razy już nawet jeździłem jak fis pokazywał 0 km, bo w końcu rezerwy jest 8l, a zapala się jak zostaje 60-70km do przejechania.... i jakoś żadnych problemów nie ma Przy rozpędzaniu to chyba każdemu komputer pokazuje dwu cyfrówki... Zalej do pełna i zobacz ile km zrobisz. a to juz zalezy co masz na dnie zbiornika.... rezerwa w B6 i B7 jest adaptacyjna zawsze sie zapala gdy pozostaje do przejechania 100 km. im wieksze srednie spalanie tym wiecej paliwa obejmuje.
Andrzej88 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 rezerwa w B6 i B7 jest adaptacyjna zawsze sie zapala gdy pozostaje do przejechania 100 km. im wieksze srednie spalanie tym wiecej paliwa obejmuje. Możesz to rozwinąć? U mnie się zawsze zapala jak zostaje do przejechania ok 60-70 km wg. FIS'a w trybie mieszanym 50%trasa/50% miasto i spalaniu na poziomie 6.5-7l, jedynie w dłuższej trasie przy delikatnej jeździe i spalaniu poniżej 6l zaświeci się przy góra 90km... Wg. instrukcji rezerwa zapala się jak zostaje 8-10l paliwa, więc nijak mi to nie pasuje, bo fis powinien wtedy pokazywać MINIMUM 120-130km.
LortG Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 Właśnie Panowie...jak to jest z tą rezerwą... nie zwrócilem uwagi jeszcze jak to jest u mnie A akurat wczoraj się zapaliła... też jakoś w okolicach 60km... może przypadek Co do samego paliwa....SHELL ...tylko SHELL :good:
Martin_Speed Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 umnie zapala sie jak przy 90km jak na fisie pokazuje Czesto wyjezdzam caly bak. Zrobilem tak pierwszy raz ze 20 km mialem do konca i wymieniem filtr pomimo tego ze ni csie nie stalo i robie tak dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się