grzegorzxl Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Witam mam problem taki, że jak w tamtym tygodniu było zimniej to postał cały dzień i ciężko odpalił więc podjechałem do mechanika podpiął pod komputer i powiedział, dawka rozruchowa jest 4,3 i to dużo i , że zmieni po czym ustawił na 2,3 co się okazało winowajcą tego odpalania były dwie spalone świece, oczywiście wymieniłem komplet ale już po ingerencji w dawkę paliwa teraz po nocy mimo, że świece sprawne aku 2 miesięczny pali cieżko i mam pytanie czy może niepotrzebnie grzebał w tej dawce bo teraz go zalewa i temu ciężko pali Proszę powiedzcie co mam robić w tej sytuacji wiem, że było tematów dużo oczywiście przeczytałem je ale w moim przypadku co radzicie? Pozdrawiam
Szyszak Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Chyba chodzi Ci o dawkę jałową a nie rozruchową. Na rozruchową to o wiele za małe wartości które podałeś. Jałowa niema nic do odpalania. Może zostać te 2,3mg o ile nastawnik będzie wyrabiał ale raczej nie będzie z tym problemu. Skoro świeczki wymieniłeś to standardowo kąt wtrysku do sprawdzenia,zmień filtr paliwa o ile nie był wymieniany,ale może być też że cofa się paliwo.
grzegorzxl Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 nie wiem dokładnie ale jak to to wyczytałem jakąś wartość 28 mg ale on mi sparwdzał w boschu nie vagiem tylko ktsem chyba także chyba będę musiał podjechać i to poustawiać u jakiegoś fachmana. Filtr paliwa wymieniony, a jak to paliwo się cofa to jest jakiś sposób aby to zrobić ?
najlepszyadres Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Kolego miałem ten sam problem, a właściwie to mam. Wszystkie podstawowe rzeczy typu filtr, świece itp były ok. Na koniec kąt wtrysku sprawdziłem i tu zonk. Ustawiłem książkowo no i efekt był taki, że auto paliło lepiej ale do ideału było mu daleko. Po pewnym czasie kąt zaczął sam się przestawiać, co się okazało że na rozrządzie to najmniejsze koło na dole miało luz. Zostało wymienione. Od tego czasu auto niekiedy pali na strzał, a niekiedy ciężko (oczywiście tylko podczas mrozów), dodam że ciścnienie na tłokach itp itd wszystko ok. Zostaje tylko pompa ale nie chce mi się wierzyć, że to ona.
WinterOOOO Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Filtr paliwa wymieniony, a jak to paliwo się cofa to jest jakiś sposób aby to zrobić ? Tak, zawór zwrotny zamontować przed filtrem sprawdzone w Fordowskim dizlu, bez tego ani rusz Ale jak piszą wyżej, sprawdź kąt wtrysku bo kolega miał tak samo w AHU i zmiana kąta pomogła
Azazello Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Mam ten sam problem w 1Z cofało się paliwo zamontowałem zawór zwrotny wymieniłem wszystkie wężyki do paliwa i dalej to samo też popatrzę na kąt wtrysku mam nadzieję że to pomoże
lysytuchom Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Gdzie blisko Otwocka można sprawdzić ten kąt wtrysku i ile to kosztuje?
luzur Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Gdzie blisko Otwocka można sprawdzić ten kąt wtrysku i ile to kosztuje? W AJM-ie inaczej to trochę wygląda ...
lysytuchom Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Zna może kogoś kto by mi to posprawdzał?Gdzieś blisko Otwocka.
vauxhall95 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 jak mnie pamiec nie myli to chyba tam Spanky urzeduje.Ale dokladnie niewiem,napisz na PW do niego.
toruniak Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Mam od kilku dni ten sam problem ! audi a4 b5 1.9 TDi 90 km . Nagle zaczął źle palić . Do tej pory palił 'od strzała' . Teraz problem wygląda tak, że na zimnym silniku bardzo trudno jest go odpalić , muszę kręcić kilka sekund . Gdy już się trochę rozgrzeje, pali normalnie . Do tego na wyświetlaczu wyskoczył błąd 'OIL' . Olej wymieniałem jakieś 3 tyś km temu . Wie ktoś co to może być ????
Paaweell1988 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Sprawdź świece żarowe. a co do "OIL" to nie jest błąd tylko inspekcja. ten wątek powinien wszystko Ci wyjaśnić: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4640.0
toruniak Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Myślę, że to nie świece bo dziś wstawiłem go do ocieplanego garażu na noc , wsiadam rano . na blacie +7 stopni a i tak musiałem dłuuuugo kręcić . Tak samo jakby stał na zewnątrz albo nawet dłużej. A powiedzcie mi jak wygląda i gdzie jest ten zaworek zawracający czy coś takiego , żeby paliwo się nie cofało.. Bo w sumie on zaraz jak załapie i pochodzi kilka sekund to gdy go zgasze to odpala już od strzała , nie musi się jakoś mocno rozgrzewać...
luzur Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Zaworek zwrotny to takie plastikowe coś w filtrze paliwa.
GGrzesiek85 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 kontrolka od świec długo świeci? spróbuj jeszcze przed odpaleniem odpiąć czujnik temp cieczy
toruniak Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Bardzo krótko. A gdzie jest ten czujnik ?? [br]Dopisany: 11 Grudzień 2011, 15:10_________________________________________________ Znalazłem to zdjęcie w internecie i odpiąłem ten czujnik . Reakcja wyglądała tak że kontrolka od świec w ogóle nie zgasła do momentu odpalenia. A odpalił faktycznie szybciej . Jeszcze nie tak jak być powinno ale szybciej niż rano .
lysytuchom Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 A gdzie w ajm-ie jest usytuowany ten czujnik to go też rozepne.Świece niedawno wymieniałem i nic nie pomogło.
toruniak Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Faktycznie, po 20 min. spróbowałem kolejny raz i zgasła po dłuższej chwili . ale kręćić musiałem troszeczkę dłużej niż poprzednio..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się