itor Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Panowie, polećcie mi jakiś na prawdę dobry warsztat w Krakowie http://www.autonagaz.net/
Horas91 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Panowie, polećcie mi jakiś na prawdę dobry warsztat w Krakowie http://www.autonagaz.net/ Dajesz sobie głowę za niego upie.... ?
itor Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Panowie, polećcie mi jakiś na prawdę dobry warsztat w Krakowie http://www.autonagaz.net/ Dajesz sobie głowę za niego upie.... ? twoja tak
Horas91 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Panowie, polećcie mi jakiś na prawdę dobry warsztat w Krakowie http://www.autonagaz.net/ Dajesz sobie głowę za niego upie.... ? twoja tak A teraz tak na serio, polecasz? Mówisz(Piszesz), że dobrze robią, znają się na rzeczy?
itor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Panowie, polećcie mi jakiś na prawdę dobry warsztat w Krakowie http://www.autonagaz.net/ Dajesz sobie głowę za niego upie.... ? twoja tak A teraz tak na serio, polecasz? Mówisz(Piszesz), że dobrze robią, znają się na rzeczy? tak na powaznie pisze, znaja sie na rzeczy
Ar2r Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 AUTO-GAZ "JOANNA" ul. Beskidzka 7 30-622 Kraków
Horas91 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Panowie, a jakiś inny warsztat, bo w tym termin dopiero na 17 lipca, a nie powiem, wolałbym wcześniej
maxus24 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 witam doradzcie jaki reduktor lepszy zavoli zeta n czy AC R01 ?
lelum Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 do audi z twojego profilu obydwa będą dobre zavoli -jest tańszy -pracuje na ciśnieniu od 1,2bara- mniejsze możliwości regulacji -czasem pływa z ciśnieniem na zimnym silniku AC -droższy -obsługuje duże moce nawet powyżej 190 koni -ma plastikowe kolanka wodne- ryzyko wycieku po pewnym czasie ogólnie lepszy
addassko Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 do audi z twojego profilu obydwa będą dobre zavoli -jest tańszy -pracuje na ciśnieniu od 1,2bara- mniejsze możliwości regulacji -czasem pływa z ciśnieniem na zimnym silniku AC -droższy -obsługuje duże moce nawet powyżej 190 koni -ma plastikowe kolanka wodne- ryzyko wycieku po pewnym czasie ogólnie lepszy wez zavoli
itor Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 do audi z twojego profilu obydwa będą dobre zavoli -jest tańszy -pracuje na ciśnieniu od 1,2bara- mniejsze możliwości regulacji -czasem pływa z ciśnieniem na zimnym silniku AC -droższy -obsługuje duże moce nawet powyżej 190 koni -ma plastikowe kolanka wodne- ryzyko wycieku po pewnym czasie ogólnie lepszy u mnie pracuja na 0,99
juby_p Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 AC -obsługuje duże moce nawet powyżej 190 koni a producent mówi że 150?
maxus24 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2011 ok dzieki to wezme zavoli ,moze wziasc zavoli s ?a moze jest jakis jeszcz lepszy reduktor ?
Ar2r Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 AC r01 ma napisane że do 150 ale tak naprawde ogarnie i 180 Horas91 - miesiąc to normalny termin - ja czekałem ze swoim 1,5 miecha - czasem warto poczekać
paput Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 ok dzieki to wezme zavoli ,moze wziasc zavoli s ?a moze jest jakis jeszcz lepszy reduktor ? ja mam zavoli i spisuje się bdb
Slawek84 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 AUTO-GAZ "JOANNA" ul. Beskidzka 7 30-622 Kraków Byłem tam dwa razy na regulacji i czyszczeniu wtrysków, warsztat jest polecany na http://lpg-forum.pl (użytkownik: piotrficek) Czasami lepiej poczekać i stracić trochu na Pb niż później gonić się z poprawkami.
Horas91 Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Witam, Mam do was 2 pytania, 1) Szarpie przy przełączeniu na gaz(szarpnie raz i potem chodzi normalnie) - Tutaj winna jest temperatura przejścia? 2) Zwiększyło mi się spalanie pokazywane na fis - Czego to może być przyczyna?
uris Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 AD1. Szarpnięcie może być spowodowane złą regulacją ( czas wtrysku PB na LPG się nie pokrywa się z czasem LPG) ALT trzeba bardzo dokładnie wyregulować ,korekta od temperatury tutaj pomoże . AD2. Według mnie jest to zależne od korekty długoterminowej im bardziej na + tym więcej pokazuje na FIS
darkle Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 Jeśli w moim ALT uda się wreszcie ograniczyć spalanie oleju to zgodnie z planem chcę założyć instalację LPG. I w związku z tym mam kilka pytań: 1 Czy po założeniu instalacji LPG będzie mi pokazywać na fisie zużycie LPG? I ewentualnie co trzeba założyć/domontować aby tak było? Mam kolorowego fisa i chciałbym aby był wykorzystany 2 Gdzie macie w B6 zamontowany wlew gazu bo jakoś przy wlewie paliwa mi się nie podoba, zresztą wolałbym aby panowie od montowania jak najmniej ingerowali w oryginalną konstrukcję. Pozostaje dziura w zderzaku chyba że istnieją inne pomysły? 3 Gdzie macie zamontowany włącznik gazu? Bo znów najbardziej sensowne miejsce dla mnie byłoby pod klimatronikiem w tej wnęce, ale wolałbym aby montażyści nie rozbierali tunelu środkowego :gwizdanie: 4 W moim B6 mam siedzenia nierozkładane. A że mam jasne tapicerki więc pewnie przeróbka na rozkładane byłaby dość problematyczna bo trudno będzie znaleźć kompletną kanapę w tym kolorze. W związku z tym zastanawiam się nad zwykłą butlą za siedzeniem zamiast butli w kole. Dzięki temu miałbym co prawda butlę w bagażniku ale za to wnęka koła zapasowego ori Z tym że gość od gazu kręci nosem na mój pomysł. Co o tym sądzicie? 5 Ten sam gość twierdzi że zamiast świec or NGK BKUR5ET-10 czteroelektrodowych oni zakładają jednoelektrodowe denso, co pozwala na zmniejszenie szczeliny na elektrodach i tym samym zmniejsza ryzyko padnięcia cewek co jest dość częstą usterką w ALT.
risones Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Wlew gazu tylko pod klapką obok wlewu paliwa, ja mam zamątowany włącznik w małym schowku z lewej poniżej włącznika świateł bezproblemowy montaż
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się