Bart-S Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Widzę, że temacik podświetlenia tylnej popielniczki się mocno rozwija... Dla mnie bomba To ostatnia część pakietu oświetlenie której mi brakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 tyle ze ta popielniczka juz nie mowiac o jej podswietleniu jest w ogole nie przydatna odkad mam to auto zmienilem podswietlenie tzn kolor,otworzylem ja raz moze dwa i na tym koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 tyle ze ta popielniczka juz nie mowiac o jej podswietleniu jest w ogole nie przydatna odkad mam to auto zmienilem podswietlenie tzn kolor,otworzylem ja raz moze dwa i na tym koniec Nie chodzi o funkcjonalność, chodzi o gadżet Ale trudno ci nie przynać racji, dlatego zdecydowałem, że lampkę zrobię sam patrząc na koszty ori części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 tyle ze ta popielniczka juz nie mowiac o jej podswietleniu jest w ogole nie przydatna odkad mam to auto zmienilem podswietlenie tzn kolor,otworzylem ja raz moze dwa i na tym koniec Nie chodzi o funkcjonalność, chodzi o gadżet Ale trudno ci nie przynać racji, dlatego zdecydowałem, że lampkę zrobię sam patrząc na koszty ori części. nie wiem czy popielniczke z tylu mozna nazwac gadgetem roznie mozna myslec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 tyle ze ta popielniczka juz nie mowiac o jej podswietleniu jest w ogole nie przydatna odkad mam to auto zmienilem podswietlenie tzn kolor,otworzylem ja raz moze dwa i na tym koniec Nie chodzi o funkcjonalność, chodzi o gadżet Ale trudno ci nie przynać racji, dlatego zdecydowałem, że lampkę zrobię sam patrząc na koszty ori części. nie wiem czy popielniczke z tylu mozna nazwac gadgetem roznie mozna myslec Miałem na myśli nie tyle samą popielcznikę co jej podświetlenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carnivore1 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 jak sie nazywa ten program instrukcji serwisowych do audi? Bardzo fajna sprawa. juz kilka razy spotkałem sie z takimi ilustracjami ELSA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 http://rapidshare.com/files/3546964/Audi_A4_B6_Manual.part1.rar http://rapidshare.com/files/3546965/Audi_A4_B6_Manual.part2.rar tylko po Rosyjsku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymmek Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 A ja wczoraj założyłem diodki do przedniej lampki i szczerze powiedziawszy miałem nadzieję, że bardziej będzie świecić :gwizdanie: Światełko leciutko widoczne, pomimo ustawienia podświetlania na max, ale jednak. Nowy bajer jednak jest i oko cieszy - 10 min roboty. Dobra rada - róbcie większe otwory niż fi 4 mm, ponieważ diodki są ukierunkowane pod różnymi kątami i przy zbyt małym otworze światło pada na obudowę lampki, a nie przedostaje się na konsolę Tym bardziej, jeśli zrobicie je nieco nierówno. Teraz poraz zabierać się za "coming home" i fotochrom lusterko, oświetlenie wnętrza led, zmianę postojówek na W5W, itp., itd :>[br]Dopisany: 20 Styczeń 2010, 07:55_________________________________________________Dla ciekawostki podam jeszcze, że oprawka diody ma prawie 7 mm średnicy, jeśli ma to komuś pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 A ja się tak czasem zastanawiam czy kolesie z ASO patrzą chociażby po naszym forum i obstawiają jakie części będą im z magazynu schodzić w danym tygodniu Ostatanio schodziły diody do ambiente teraz pewno obstawiają czy części do popielniczki podświetlanej zaczną mieć wzięcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Tego Ci nie powiem, ale jak w sierpniu kupowalem diody do ambient light w Auto Premium w Poznaniu to kosztowaly jakies 54 zlote, teraz u Krotoskiego chca 61. Albo Krotoski jest masakrycznie drogi, albo sie Audi zwiedzialo, ze A4-klub kupuje diody i winduja ceny :>.\ Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Tego Ci nie powiem, ale jak w sierpniu kupowalem diody do ambient light w Auto Premium w Poznaniu to kosztowaly jakies 54 zlote, teraz u Krotoskiego chca 61. Albo Krotoski jest masakrycznie drogi, albo sie Audi zwiedzialo, ze A4-klub kupuje diody i winduja ceny :>.\ Pozdrawiam Ja w ASO Lubin rozmawiałem z 3 osobami i każda podnosiła cenę o 1 pln, od 60 do 63 pln :> Stanęło na 60,44pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin79 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 http://www.allegro.pl/item887539523_oryginalne_klamki_wewnetrzne_audi_a4_nowe_okazja.html i co wy nato panowie może warto dokończyć pakiet oświetlenie w aso pewnie dużo drożej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 To są klamki od B8. Poza tym nowa szt. w ASO kosztuje... 119zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin79 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 ...czyli do aso trza biec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLO_GDA Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 dlugo mi zeszlo z tymi zdjeciami i nie wiem czy komus jeszcze sie przyda. ale skoro je mam to wrzuce, a noz ktos sie czegos pozytecznego dopatrzy./.. po pierwsze to tak ajk ktos wczesniej zauwazyl wystarczy wyjac samam blende (ma na sobie numer 8e0858433A ( A oznacza przeroczysty chyba) popielniczka jest zwykla , a lampka jest w zaslepce ponizej , jest dokladana a sama bledna dwa numery (znaczy sie dochodzi Literka D na koncu jak ma byc z podswietleniem) 8e0863351D... fotki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Dzięki OLO za fotki, najważniejsze pytania dotyczyły elementu tunelu z zamontowanym podświetleniem, teraz już jest chyba wszystko jasne. Na jakiś czas zawiesiłem roboty z popielniczką bo zająłem się kratkami nawiewu, podjąłem wyzwanie samodzielnego rezanka i niestety idzie jak po grudzie. Jak coś z tego wyjdzie to podzielę się uwagami. Napewno nie jest tak prosto jak napisał jeden z kolegów samodzielnie montujący diody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLO_GDA Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 kolego jak chcesz to mam komplet kratek z diodami. jak Ci nie pojdzie to sie dogadamy za rozsadna cene... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Jak już być może wspominałem, zachęcony dokonaniami jednego z forumowych kolegów (strona 16 tego wątku) postanowiłem sam wykonać podświetlenie kratek nawiewu. Zacząłem od wykonania instalacji elektrycznej w samochodzie z tą różnicą w stosunku do oryginalnego opisu, że wszystkie kratki zasilane są od razu z przełącznika świateł. Szczegóły podpięcia pod przełącznik wyjaśnia dokładnie pierwszy post tego wątku więc nie będę się tym zajmował. Napiszę tylko, że przeciśnięcie przewodu od strony bezpieczników na drugą stronę konsoli środkowej nie jest specjalnie trudne, dobrze jest się wspomóc jakimś sztywniejszym drutem z umocowanym przewodem docelowym na końcu. Początkowo planowałem użyć ori złączek ale po pierwsze gniazdka od strony instalacji są stosunkowo drogie a po drugie wtyczki wystające z ori kratek są raczej niedostępne osobno - przynajmniej w sewisie nie potrafili ich zidentyfikować. Tak więc kupiłem zwykłe szybkozłączki dostępne chyba w każdym sklepie elektronicznym, jakieś 40 groszy sztuka już zaprawione w piny i kabelki. Bardzo istotny element to diody - zakupiłem na allego http://www.allegro.pl/show_item.php?item=866666966 . Świecą bardzo intensywnie a przy tym są bardzo małe Początkowo chciałem je zamontować dokładnie tak jak nasz forumowicz zaproponował ale napotkałem kilka istotnych problemów o których uważam, że trzeba wspomnieć. Po pierwsze dioda musi być naprawdę mała żeby zmieściła się w tym zagłębieniu. Po drugie przewody jakich należy użyć muszą być naprawdę cieniutkie i tu zgadam się z kolegą, że najlepsze będą pojedyncze żyłki kabla telefonicznego. Są cienkie a po drugie dość elastyczne. Kolejna sprawa, która zdecydowała o dalszych losach projektu - przewody zalutowane do diody umioszczonej na środku kółeczka regulacji bardzo przeszkadzają podczas instalacji kratki w kokpicie i tu jest pierwsza szansa na ich zerwanie. Potem pojawia się kolejny kłopot - kratka w miejscu gdzie wchodzą przewody ma bardzo mało miejsca i przewody zwyczajnie są dociśnięte co utrudnia obracanie kółkiem regulacji i w krótkim czasie powoduje ich zerwanie. Następny problem to fakt, iż mocno świecąca dioda rozświetla wszystko dookoła co po zamontowaniu całości skutkuje nie tylko świeceniem symboli na kółku regulacji ale też podświetlaniem wszystkich szczczelin dookoła co wygląda fatalnie i wkurza. Wszystko to spowodowało, iż zacząłem zgłębiać tajniki konstrukcji tych kółeczek... a tu po wydłubaniu wnętrzności: No to teraz już jesteśmy prawie w domciu bo wyraźnie widać jak jest mocowana ori dioda i jak przebiegają kabelki. Dlatego wystarczyło przykelić diodę, przeprowadzić kable... Dla pewności dioda i kabelki zostały potraktowane klejem z pistoletu. Całość montujemy z powrotem Kabelki poprowadziłem ooo tak, dobrze jest zabezpieczyć je w jednym miescu pamiętając o odrobinie luzu na obrót kółeczka Należy pamiętać o zalutowaniu na jedym z przewodów odpowiedniego rezystora ponieważ akurat te diody są na zdecydowanie niższe napięcie. Przed zamontowaniem złączki dobrze jest sprawdzić eksperymentalnie prawidłowe podłącznie przewodu prądowego i masy a potem można już zalutować końcówkę i mniej więcej wyjdzie coś takiego Et voila Świeci to dość mocno dlatego z czasem zobaczę czy nie warto byłoby w cały obwód zasilający wpiąć jakiegoś rezystora lub czegoś w rodzaju potencjometru żeby lepiej dobrać natężenie oświetlenia. Nie mniej jednak wygląda to dość fajnie. Jak to zwykle bywa, należy zachować ostrożność szczególnie przy demontażu i montażu kółeczka regulacyjnego, trzeba podważać elementy kratki żeby to wyszło więc ryzyko połamania czegoś istnieje. Oczywiście należy też uważać przy pracach z samą elektryką autka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herman Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam chce zamówić tylna popielniczkę z podswietleniem z ASO jaki jest numer katalogowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się