Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompowtryski PD - Demontaż, Wymiana, Ustawienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spoko dam znać co i jak dzięki

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, Ditomee napisał:

No właśnie jeżeli synchro na 0 lub mniej to korekty 0.0 -0.34 0.5 0.3 Ale byka silnikiem jak dam synchro na 1 to korekty 0.0 -0.65 0.68 0.35 Ale nie buja silnikiem więc myślę że to wtrysk któryś bliżej 0 nie dziękuję odpowiednio dlatego najpierw wymienię 2 jak się nie poprawi wymienię kolejne . Myślisz że mogły się przytkac ??

Łukasz tyle razy na tym forum pisałem że ten typ tak ma z tym lekkim , nieregularnym bujaniem silnikiem na jałowym :decayed:

Jak swoje BPW kupiłem to miało 53 kkm przebiegu i też bujało :P

U mnie przed jak i po wymianie rozrządu synchro jest około  -2,5 , drga sobie ale za***rdala jak wściekła . Jak jej ustawisz synchro na plus to faktycznie bujanie silnikiem i spalanie będzie mniejsze , ale jednocześnie wygonisz sporo kucyków na zieloną trawkę :thumbdown:

Przy chyba 140 kkm robiłem uszczelniacze pompek , to może tylko przez dwa czy trzy tysiaki po robocie ciężko było bujanie wyczuć, później stopniowo wszystko wróciło do normy  :D

Jak auto jeździ OK to do tego bujania się proponuje przyzwyczaić , a nie szukać dziury w całym :hi:

Problem się robi dopiero jak zaczyna na prawdę telepać motorówką ( korekcję dochodzą do maksa ) , wtedy trzeba się brać na początek za uszczelniacze , bo w większości przypadków to ich wina ....

jak Cię to tak frustruje  to polecam zmienić auto na CR-a lub benzynę, może to wyjść taniej i trochę nerwów przy okazji też zaoszczędzisz  :cheesy::cool1:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Zobaczymy co z tego wyjdzie dziękuję za porady :)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Zobaczymy co z tego wyjdzie dziękuję za porady [emoji4]

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Do tego wszystkiego nurtuje mnie pytanie jak mechanicy wymienili uszczelniacze , bo po tym co zobaczyłem jak pokleili tandem sylikonem nasowa się pytanie czy wogole wymienili uszczelniacze .

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Proszę napiszcie jaka jest kolejność wtryskow cylindrów jak pokazuje na vagu od 1 do 4 , czy 1 cylinder wtrysk jest od strony rozrządu a 4 od strony vacum ??

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

1 od rozrządu

Edytowane przez greg2505
Opublikowano

U mnie jest tak samo kołysanie na biegu jałowym, silnik AVF
Bipy mam na minusie (1. -17) (2. -35) (3. -34) (4. -67)
Wyczytałem, że minus oznacza za mało paliwa, za małe ciśnienie tandem pompy , lub złą regulacje pompowtryskiwacza.
Jakaś przyczyna musi być.
Jakie macie BIPY przy 3000obr/min?

Opublikowano (edytowane)

Panowie czy któryś z Was ustawiał pompki przy pomocy listwy(przymiaru)?

ostatnio sobie zafundowałem ten patencik i mam pytanko bo w instrukcji jest opis że trzeba użyć szczelinomierza 0,8mm do skorygowania ustawienia pompki i tu jest pytanie po co? bo po dokładnym zmierzeniu listwa posiada "wyjsciowe" wymiary na każdym ustawieniu listwy na nowy i stary typ pompki a według instrukcji wymiary listwy stanowią maksymalne wartości regulacyjne czyli jak dobrze rozumuje to już z ta tolerancją +0,8mm czyli użycie szczelinomierza spowodowałoby skorygowanie tego wymiaru na prawidłowy.

Chyba coś tu pokombinowali....

Pytanie jest z czystej ciekawości bo oczywiście przy ustawianiu nie będę używał szczelinomierza bo wtedy ustawione wymiary będą tymi minimalnymi według tego co podaje ELSA

Ale może to ja źle rozumuję ta instrukcję która podsyłam poniżej ;P

200980d9c6cb7efd.jpg

 

 

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

Po prostu masz mieć szczelinę 0,8 mm między tym każdym ramieniem a pompowtryskiem ;) tez mam dorobioną taką listwę i powiem Ci, że mi się przydaje. Szybko wkładasz, ustawiasz i po kłopocie. Tylko ja mam idealnie wymiarowane, tak jak ma być. 

Opublikowano

Ale ja mierzyłem właśnie wymiary tej listwy od śruby która ma sie opierać o krawędź głowicy do każdego palca i zależnie od ustawienia śruby radełkowej na nowy lub stary typ pompki wymiary są wymiarami podanymi przez else a gdy dołożę ten szczelinomierz pompki przekręcą sie w prawo i wtedy będą to graniczne minimalne wymiary jakie dopuszcza elsa. Według mnie instrukcja troche wprowadza w błąd.


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Pytanie , przed wymianą wtryskow lepiej aby silnik był lekko ciepły czy na zimnym ?

Opublikowano

raczej bez różnicy. Bo i tak trzeba się trochę z PD pomęczyć żeby wyszedł :P

 

Opublikowano

A są radę bez tego urządzenia mloteczka , np śrubokręt i podważać lub jakoś inny patent?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak nie dorobiłem sobie wybijaka, to robiłem sobie taką dźwignię, kawałek pręta do tego dowiązany przewód elektryczny - linka i dźwignią do góry wychodziły bardzo fajnie ;)

coś jak tu: https://youtu.be/gaOGBPKD2oI?t=210

tylko nie podważałem wkrętakiem a lekko zruszałem ręką... 

 

 

Opublikowano

Wygląda na proste :) dziękuję .

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Pytanie odnośnie śruby  osi dźwigowe , trzeba wymieniać  czy nie? Bo Te trzymające  pd  napewno.

Opublikowano

Jak pierwszy raz robione to nie musisz, ale jak ktorya z kolei, to warto wymienić.

Opublikowano

A czy mogą to być jakiekolwiek np z ebay bo tu ceny różne od 10zl za sztukę po 50zl za sztukę

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F332549009925

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jeśli nowe to jak najbardziej ;)

Opublikowano

Rok temu był wymieniany walek przejechanie 300tys

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...