Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompowtryski PD - Demontaż, Wymiana, Ustawienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ze świecami na pewno jest lipa bo przy Output Testach w VAG przy załączaniu przekaźnika świec światełko nie przygasa ani o trochę. Także albo wszystkie świece dead albo bezpiecznik - sprawdzę w weekend.

Nie warto wymienić śrub i wyregulować? :)

Opublikowano
2 godziny temu, various napisał:

Ze świecami na pewno jest lipa bo przy Output Testach w VAG przy załączaniu przekaźnika świec światełko nie przygasa ani o trochę. Także albo wszystkie świece dead albo bezpiecznik - sprawdzę w weekend.

Nie warto wymienić śrub i wyregulować? :)

Najpierw zrób porządek ze swiecami,pompki zostaw narazie w spokoju 

Opublikowano (edytowane)

mam małe pytanko w związku z tematemZnalazłem takie coś na necie i mam małe pytanko czy może mi ktoś z kolegów powiedzieć w przybliżeniu ile ta odległość powinna mieć bo chce sobie coś takiego zrobić. 10 cm? wystarczy?

Screenshot(4).png

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano

hmm, nie uzyskawszy odpowiedzi zadecydowałem sam i zrobiłem trochę na oko, co z tego wyjdzie opiszę jak już będę po używaniu. Najwyżej ciut będę musiał poprzycinać.

pompkin.jpg

Opublikowano

Witajcie,

 

pozwolę sobie odświeżyć temat. 1.9 AWX po wymianie naprawie pompek. wymiana uszczelnień oraz tych metalowych elementów od strony sprężyny. Wszystko poskręcane. Auto opala od strzała, jak jest zimny to chodzi równiutko. niestety jak się rozgrzeje to zaczyna telepać. Był błąd czujnika temperatury paliwa i podejrzewałem, że to przyczyna. Uszkodzony był przewód przy wtyczce. Po naprawie błąd skasowany ale niestety sytuacja z telepaniem nadal występuje. 

Gdzie szukać przyczyny?

Opublikowano
9 godzin temu, paulosuc. napisał:

Gdzie szukać przyczyny?

pokaż logi a pewnie ktoś tam coś zauważy inaczej to tylko wróżenie.

Opublikowano
13 godzin temu, paulosuc. napisał:

drgania pojawiają się mniej więcej w chwili jak wartość na pierwszym i drugim przekroczy poziom "-1"

Nieprawda, problemem jest 3

Opublikowano
9 godzin temu, Pieterb napisał:

Nieprawda, problemem jest 3

no tak... a w tym czasie 3 sięga maxa ;(

będę rozbierał i zobaczymy

Opublikowano
W dniu 4.05.2021 o 16:38, paulosuc. napisał:

no tak... a w tym czasie 3 sięga maxa ;(

będę rozbierał i zobaczymy

i sprawa się wyjaśniła. na trzecim śruba dociskająca była luźna. Niestety zerwany gwint w głowicy. Czy ktoś może stosował tych rozwiązań naprawczych do gwintów wewnętrznych? Tak aby uniknąć demontażu głowicy

Opublikowano

Pewnie nie jeden, zresztą spróbować zawsze warto. Jak nie to ściągnąć czapka zawsze pozostaje.

Opublikowano (edytowane)

Koledzy tak na szybko bo auto u mechanika stoi . 1.9 avf są wtryski z końcówką 038 BA  czy można założyć 038 AQ  jedna sztukę ?

Edytowane przez Gregorski3
Opublikowano

AQ jest chyba ze 101KM z tego co pamiętam, ECU raczej poradzi sobie BIPami by wyrownac pracę, na taka krótką podmianę myślę, że da radę, ale na dłuższą metę lepiej wstawić coś ze 130KM...

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...