Hugo Opublikowano 4 Września 2006 Autor Opublikowano 4 Września 2006 Turbo KKK K04 Kolektor wydechowy od TT Blow Off Intercoller - albo FMIC albo wsadzić z TT Układ dolotowy zrobić 2,5' układ wydechowy Wystroić to i masz jakieś 250KM i 370Nm
Peter Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 Hugo a da sie bez problemu zamontowac Blow Offa do 1.8T :?: Podobno sa z tym problemy przy wystrojeniu. Chyba predzej hybryde :razz:
Gość Czarunio Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 Hugo a da sie bez problemu zamontowac Blow Offa do 1.8T :?: Podobno sa z tym problemy przy wystrojeniu. Chyba predzej hybryde :razz: Ja próbowałem z blow offami. Trzeba jakiś magiczny, kóry nie przepuszcza na wolnych obrotach. Inaczej nie ma mocy, przerywa i gaśnie.
pre_pl Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 BOV do 1.8T trzeba dobrze dobrać, Przeglądałeś forum streetracing.pl albo chociaż ten co podałem ? Zobacz co inni na ten temat piszą
Peter Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 BOV do 1.8T trzeba dobrze dobrać Co masz na mysli :?: Jak mowilem chyba jedynym rozwiazaniem jest hybryda DV i BOVa
ctv Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 a ja nie wiem po co wam ten bov,ja robie 1.8t bez tego i zamiataja
Peter Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 To dla lansu :mrgreen: Zredukujesz bieg przy dyskotece i blachary sa twoje A tak serio to seryjny DV wytrzymuje wieksze doladowanie :?:
ctv Opublikowano 4 Września 2006 Opublikowano 4 Września 2006 To dla lansu :mrgreen: Zredukujesz bieg przy dyskotece i blachary sa twoje A tak serio to seryjny DV wytrzymuje wieksze doladowanie :?: daje rade
platiniumm Opublikowano 5 Września 2006 Opublikowano 5 Września 2006 jak zalozylem u siebie bova to roznicy zadnej nie ma tylko jest takie fajne psssssssssss czasami tylko jak autko czasem przegonie to jak sie zatrzymam na swiatlach to ze dwa razy spadna wolne obroty tak do 600 obr i wracaja do normy
Kunio Opublikowano 5 Września 2006 Opublikowano 5 Września 2006 czasami tylko jak autko czasem przegonie to jak sie zatrzymam na swiatlach to ze dwa razy spadna wolne obroty tak do 600 obr i wracaja do normy to moze wina przepustnicy ? zalej V-Pover Racing i sie okaze czy jest zasyfiona
Gość Czarunio Opublikowano 5 Września 2006 Opublikowano 5 Września 2006 A co do obrotów. Teraz moje autko stoi w garażu bo nie ma mnie w kraju, ale przed wyjazdem zauważyłem dziwną rzecz. Turbina pompowała mi jakieś dziwnie duęe cisnienie, silnik się dławił i nie miał mocy. Sprawdzałem przepustnice i przepływomierz i wszystko było ok. Czy może mi ko powieziec co może się dziać?? Z góry dzięki. [ Dodano: 2006-09-05, 12:48 ] Turbo KKK K04 Kolektor wydechowy od TT Blow Off Intercoller - albo FMIC albo wsadzić z TT Układ dolotowy zrobić 2,5' układ wydechowy Wystroić to i masz jakieś 250KM i 370Nm A ile to wszystko może orientacyjnie kosztować? [ Dodano: 2006-09-05, 13:02 ] Bo za wolno mi auto jeździ. A obroty i zachowanie silnika mnie trochę martwi.
szogun0 Opublikowano 5 Września 2006 Opublikowano 5 Września 2006 Jeśli turbina pompuje ci za dużo to sprawdź wydech. U mnie jak się rozszczelnił przed pierwszym tłumikiem to przeładowywała i auto muliło, bo zaworek wszystko wypuszczał.
platiniumm Opublikowano 18 Września 2006 Opublikowano 18 Września 2006 wyregolowalem przepustnice vagiem i jest ok nawet o pare obrotow nie spadnie co ja bym bez was zrobil
przepalek Opublikowano 25 Października 2006 Opublikowano 25 Października 2006 Turbina pompowała mi jakieś dziwnie duęe cisnienie, silnik się dławił i nie miał mocy. Duze cisnienie to wniosek "na sluch" czy vagiem sprawdzales ? jesli slyszysz ze swiszczy nienaturalnie glosno to sprawdz rure dolotowa za turbina, czesto robia sie mikro dziurki(= nieszczelnosc ukladu) co przy dosc duzym cisnieniu doladowania powoduje uciekanie powietrza, przeplywka widzi super ilosc powietrza,ktora Ci sie tak naprawde nie dostaje do cylinderkow, mam nadzieje,ze w jakis sposob pomoge pozdrawiam PS przy przeplywce sprawdz parametry czasu podawania paliwa i powietrza (czy ktores nie opoznia sie wzgledem drugiego,bo niestety nie wyjdzie to jako blad na vagu itp.) [ Dodano: 25-10-2006, 21:03 ] [ Dodano: 2006-09-05, 12:48 ]Hugo napisał/a: Turbo KKK K04 Kolektor wydechowy od TT Blow Off Intercoller - albo FMIC albo wsadzić z TT Układ dolotowy zrobić 2,5' układ wydechowy Wystroić to i masz jakieś 250KM i 370Nm A ile to wszystko może orientacyjnie kosztować? [ Dodano: 2006-09-05, 13:02 ] Bo za wolno mi auto jeździ. A obroty i zachowanie silnika mnie trochę martwi. w vtg okolo 15 tys, a jesli sam to zlozysz to zmiescisz sie mysle w 7 tysiach. pozdr
Gość Tomboy Opublikowano 31 Października 2006 Opublikowano 31 Października 2006 w 7 tysiącach ???? chyba dolarów... to zawsze sie tak mowi ze 7k a potem jak sie robi to zeby sie wszystko zgrało wykłada sie większą kase - o wiele wiekszą kasę, która w tym wypadku jest zależna od dostępu do lepszych cen częsci itd.
fenix185 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Opublikowano 14 Czerwca 2008 dobre to powinien byc jakis nowy watek jak mocnego Blow off zamontowac zeby wyrywac blachary a tak apropo to co mi proponujecie wcisnac do mojego 1,8T AEB dodam ze to A6 ale braknie mi troszke mocy w niej
adams78 Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 Poziu, mam banalne pytanie. Sypie mi się plecionka i przy okazji chciałem usunąć kata "na korzyść" rurki 2,5cala. Tylko nie bardzo wiem gdzie ją dostać. Kwasówkę, naturalnie. Dobrze kombinuję? Bo zwykła rura to jakoś mi nie pasi.
poziek Opublikowano 2 Lipca 2008 Opublikowano 2 Lipca 2008 Poziu, mam banalne pytanie. Sypie mi się plecionka i przy okazji chciałem usunąć kata "na korzyść" rurki 2,5cala. Tylko nie bardzo wiem gdzie ją dostać. Kwasówkę, naturalnie. Dobrze kombinuję? Bo zwykła rura to jakoś mi nie pasi. Kwasówka...gdzie dostać w twoich okolicach nie mam zielonego pojęcia...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się