Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

A jest sens pakować do tego wszystkiego kolektor wydechowy z BEXa? Czy niczym się nie różni od np zwykłego ANB?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a jest sens pakować do tego wszystkiego kolektor wydechowy z bexa? Czy niczym się nie różni od np zwykłego anb?

bex 06b253033ah

avj bfb amb 058253033e

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co gdzies przeczytałem to kolektor z bex ma grubsze scianki aby wytrzymać większe temperatury, ale szerokość kanałów ma taką samą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jest sens pakować do tego wszystkiego kolektor wydechowy z bexa? Czy niczym się nie różni od np zwykłego anb?

bex 06b253033ah

avj bfb amb 058253033e

Chodzi mi o BEX B6 a ANB B5.

Z tego co gdzies przeczytałem to kolektor z bex ma grubsze scianki aby wytrzymać większe temperatury, ale szerokość kanałów ma taką samą.

Czyli tak na dobą sprawę warto byłoby go tam wrzucić przy zmianie na wydajniejsze turbo P&P?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakis rok temu robilem hybryde k04 do dzisiaj pompuje 1.6bara przy 6tys obrotow trzyma do 1.2 fakt ze to jej maks . Ugralem na niej 220km i 310nm przy doladowaniu 0.9 , na wiecej nie pozwolil dwumas . Na to chwile turbo siedzi u kumpla i za jakis czas bedzie korekta . Jezeli ktos potrzebuje mam wtryski 440 cc . Do mocy 250 km jak najbardziej polecam hybryde

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokladnie tak jak piszesz 220ps na 0.9bara jak najbardziej realne, na hybrydzie na 1 barze robi sie 235-245ps :) , wystarczy posiedziec pare h dłużej i 250-260ps jest jak najbardziej do zrobienia na hybrydzie k03-073

42kx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na TINP-ie spadnie dołądowanie jakieś 0.2-0.3 bar-a :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.. chyba turbo mi sie kończy.. montował ktos takiego chinola u siebie?

Audi A4 A6 VW Quattro Passat 1.8T Upgrade K04 -015 Turbo Turbocharger Turbolader | eBay

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chinol chinolowi nierówny. Mała szansa, że ktoś miał akurat turbo tego producenta. Możesz szukać takiego, który po zdjęciu widać że był wywazany, a po zakupie proponuje jeszcze okadzic dymem że zdechłych chrabąszczy na szczęście ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to zbyt duże ryzyko że to zwykłe chińskie G które zaraz się posypie :decayed:

Albo okolice 200km na prawie ori gratach, troszkę więcej na hybrydzie na bazie k03 (też raczej mało opłacalne), albo jakiś garrett i okolice 300 :whistling: (ostatecznie swap na 2.7TT).

Według mnie jakieś tanie półśrodki aby mieć te 30kM więcej są bez sensu bo chytry 2x traci :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba jednak regeneracja turba po powrocie do PL mnie czeka .. tak myślałem że to chińskie G.. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś próbował i się naciął czy piszecie zasłyszane głupoty?

Większość, to pewnie ze słyszenia, no ale są też ludzie, którzy są zadowoleni...

Jak masz jakieś pozytywne doświadczenia z chińskimi turbinami, to chętnie wysłuchamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie u mnie lata chinol k04-15 bez zajakniecia...Stwierdzilem z GTO ze zrobimy program jak turbina pojezdzi troszek.Narazie 10000 i spoko...Pewnie przelece w zimie kolejne 10000 i wtedy zrobie program.Turbine mam z USA ale z gwarancja na 2 lata wiec moze cos jest warta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma seryjne wtryski i k04 to na bank nie ogarnie.

Ja miałem u siebie seryjne i wymieniłem k03-029 na k03-073.

Ok 4800obr miałem odcięcie doładowania bo się skończyło paliwo. Jak chcesz podjechać do tunera delikatnie to podjedziesz, nie szalejąc z obrotami. Jak wrzucilem wtryski z BEX to normalnie jeździł co nie znaczy, że była to optymalna konfiguracja ze względu na moc i bezpieczenstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...