pioteros 20 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 a w polifcie 1999? ---------- Post dopisany at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany at 18:18 ---------- no właśnie i czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Bo jest inny kształt d*py i inne łapy. W polifcie jest inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 To do polifta od klekota podejdzie i tylko łapy trza przerzucic? Robił już tak ktoś z audi B5 1.8T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Robiłem SWAPa do swojej A4 z 95 APU z 2000 czyli z polifta i szczerze to nie widziałem aby były jakiekolwiek różnice w saniach itp. Skrzynie też mam z APU i wszystko wyglądało identycznie jak w moim ADR z 95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Robiłem SWAPa do swojej A4 z 95 APU z 2000 czyli z polifta i szczerze to nie widziałem aby były jakiekolwiek różnice w saniach itp. Skrzynie też mam z APU i wszystko wyglądało identycznie jak w moim ADR z 95. Ale chodzi o przeszczep skrzyni 6cio biegowej z dizela do polifta 1.8t... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 sanki byly te same w poliftach i przedliftach przeciez niektore silniki i skrzynie byly te same w przed i poliftach wiec to jest jakis znak ze spód jest ten sam ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:33 ---------- j mam pytanie do znawcow jeśli samo koło kompresji w sobie jest wyważane (ma nacięcia) i wałek z wirnikiem turbiny jako całość też jest wyważany, to czy po wymianie uszczelnień i łożyska niezbędne na pewno jest ponowne wywazenie całości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 niestety, trzeba na nowo wszystko wyważac, najlepiej sam korpus a potem dowazenie po złożeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 to pytanie jeszcze jak dobrze roztoczyć muszle pod wieksze koło kompresji k03, chodzi głownie o ten delikatny /łuczek/lej wewnątrz na łopatki turba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 dobry tokarz potrzebny, jak chcesz to Ci to roztoczę ---------- Post dopisany at 22:47 ---------- Poprzedni post napisany at 22:47 ---------- ale to sie roztacza po całości a nie tylko tam gdzie pracuje wirnik rozumiem że pod K03S ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 o najchetniej wyslalbym ci ja, chce kupic rdzen meletta od k03s i nie bawic sie w regeneracje, już ją rozłożyłem na części pierwsze, złożyć też nie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelus 0 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Panowie, zakupilem tip silikonowy LOGPRO do swojego auta, niestety jest jeden mankament, przy koncu tipa gdzie jest podpinany przeplywomierz nie ma wejscia na waz... widze ze wystepowaly dwa rodzaje, ja powinienem miec to wejscie... a moj tip tego nie ma, jak to obejsc? czy to wogule potrzebne? zaslepic? dac jakis trojnik przy wezu idacym do odmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Witam przeglądam strony i podliczam sobie części do budowy mocniejszego silnika i mam zapytanie do was czy FMIC z podanej aukcji jest cokolwiek wart , co prawda jeszcze nic nie mam zamiaru zakupić ale wiedza mi zostanie INTERCOOLER AUDI A4 B6 VW PASSAT B5 3BG 1,8T (3692103277) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. co to jest warte ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Jeśli juz tak bardzo chcesz miec na gotowo to kup zestaw rurek za 500zł i do tego fmica za ponad 300 i masz połowe kasy w kieszeni INTERCOOLER PIPING KIT VW PASSAT AUDI A4 B5 1.8T (3701005849) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Intercooler, intercoolery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 ale ten komplet rur jest do modelu b5 a ja mam b6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Moje auto ostatnio słabnie nie wiem czemu, turbo pompuje jak Pan Bóg przykazał, przeplywka 100% sprawna, brak nieszczelności... Powiedzial mi mechanik ze mial w b6 podobny problem jak ja i winny był EGR. Na dodatek okazało się że mam w cholere wycieków które przed programem u Gregora bede musiał usunąć (pod chlodniczka oleju, odpowietrzeniem silnika, podstawa filtra oleju i gdzies tam jeszcze) .. Co sądzicie o tym EGR? myslałem ze w pb nie ma takich cudów. ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 chodzi o zawór kombinowany.. SAI, kilka wężyków i druga sonda aby auto było bardziej eko.. ale to wszystko można usunąć. Jak po logach wychodzi ok to jedź na soft+usuwanie tego badziewia w ecu, z pod maski w sumie też bo to zbędna masa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Witam przeglądam strony i podliczam sobie części do budowy mocniejszego silnika i mam zapytanie do was czy FMIC z podanej aukcji jest cokolwiek wart , co prawda jeszcze nic nie mam zamiaru zakupić ale wiedza mi zostanie INTERCOOLER AUDI A4 B6 VW PASSAT B5 3BG 1,8T (3692103277) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. co to jest warte ? Nie wiem w jaką moc celujesz, ale do 300KM spokojnie wystarczy Ci np. używka z Iveco Daily, np.: INTERCOOLER IVECO DAILY 99r.> (3800497944) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Ważne aby był szczelny. Jak już ogarniesz cały pakiet to zawsze możesz sobie sprawić ładniejszy i droższy, który mocy i tak nie da więcej:tongue: Ważniejszy jest sztywny dolot, duże turbo i dobry soft:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 2 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Moje auto ostatnio słabnie nie wiem czemu, turbo pompuje jak Pan Bóg przykazał, przeplywka 100% sprawna, brak nieszczelności... Powiedzial mi mechanik ze mial w b6 podobny problem jak ja i winny był EGR. Na dodatek okazało się że mam w cholere wycieków które przed programem u Gregora bede musiał usunąć (pod chlodniczka oleju, odpowietrzeniem silnika, podstawa filtra oleju i gdzies tam jeszcze) .. Co sądzicie o tym EGR? myslałem ze w pb nie ma takich cudów. ... Wywal to ścierwo ja wywaliłem tylko muszisz kupić zaślepkę na blok silnika. Ja kupowałem Forge'a ---------- Post dopisany at 18:00 ---------- Poprzedni post napisany at 17:57 ---------- FMIC to podstawa ładnie podnosi moment obrotowy i odmula auto ( daje dobrego kopa nawet bez softa ) u mnie bez poprawy softa przybylo 14niutów co mocno odczułem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 o najchetniej wyslalbym ci ja, chce kupic rdzen meletta od k03s i nie bawic sie w regeneracje, już ją rozłożyłem na części pierwsze, złożyć też nie problem Zrobiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się