Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

najszybciej masz na tablicy tam gdzie wszystkie przekazniki bezpieczniki itp... tam jest + bezposrednio z aku i glowny + ze stacyjki

miernik w lapke i paczysz ;)

ja z tamtad bralem pod wskaznik i pod cb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

steppery tak maja jesli chodzi o vacuum, na zwyklym wskazniku bylo -0.8, ale boost pokazuje ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zle podlaczyles zasilanie, zegar ma sie raz uruchomic a u ciebie raz i po odpaleniu drugi raz, co do wskazan jest ok na postoju.

P.s w dziale zrob to sam dodalem filmik moze cos ci sie z niego przyda bo to ten sam zegar

Edytowane przez krzysiekvtec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlaczylem tak jak było na schemacie. Stały plus, uziemienie, światła i plus po stacyjce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złap jakiś schemat swojej A4 i podłącz sie pod 15 bo teraz jesteś zapewne pod X czyli plus po zapłonie ale tracony w trakcie rozruchu. Plus na 15 powinien być cały czas po zapłonie

Edytowane przez koziol1172
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzisz... pewnie tak jest, a dasz rade okreslic dokladnie gdzie ta 15 klema jest?

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik pompy paliwa styk nr 15

Chyba najbliżej i najpewniej

Na przekaźniku powinno być napisane a jak nie to miernikiem sprawdź . ALe na 99% jest napisane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo mam slabe ladowanie na alternatorze, ale jak normalnie odpalam i nie czekam po przekreceniu stacyjki to nie mam juz tego cyrku wskaznik robi ceremony raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alternator do tego nijak się ma.... a ładowanie przecież możesz sprawdzić. Sprawdź tylko jakie masz na zimnym a jakie na fest rozgrzanym, bo Ja miałem cyrk z tym ostatnio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś Dev pisał czym czyścic i smarować dv forga albo properfecta, możecie mi napisać czy czyścic czy tylko smarować. Obecnie mam tylko smar łożyskowy wiec muszę coś dokupić :mellow: ... Po roku czasu jeżdżenia i wygrzebania zaworu chciałbym odświeżyć i dalej cieszyć się bez problemowej jazdy..

Tak wyglądają bebechy :decayed:

mtj5dh5u.jpg

g6ozbjtx.jpg

ha2oytyk.jpg

rysc4bzz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja smaruje zawory litowym syntetycznym smarem Ate do tłoczków hamulcowych

dobrze zabezpiecza alu i nie żre gumy :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie czy ktoś z forum śmigał kiedyś na turbinie z tej firmy chodzi głównie o te 280 hp i 295 hp https://www.scrollproducts.com/pl/hybrydy co myślicie o tych produktach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie tam masz na stronie, że maja turbinę na tyle kuni do wzdłużnych?

Na taka moc i więcej to jakiś Garrett lub TD04/05 i spawanie kolektora wydechowego.


http://allegro.pl/turbosprezarka-volvo-t5-td04hl-19t-7-billet-370km-i4596244142.html

Napisz do nich, mają ciekawe pomysły na różne zachcianki.

Edytowane przez omzig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...