Imhotet 9 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 co z ta przepływką? do kosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 napewno?/ nie chce sie pchać w koszta mam jeszcze drugie pytanie . jaka wartośc powinna pokazywac przepływka na vagu bo u mnie pokazuje max 10 g/s sprawdzałeś podczas jazdy czy na postoju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mophk 3 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 napewno?/ nie chce sie pchać w koszta mam jeszcze drugie pytanie . jaka wartośc powinna pokazywac przepływka na vagu bo u mnie pokazuje max 10 g/s sprawdzałeś podczas jazdy czy na postoju? mimo wszystko za dużo na postój albo duzo za malo :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Wtryski sa w planach, moze na wiosnę. Uzywki z BEX-a pewnie stykną? Galetto - niestety nie mam jak sprawdzic. Mozesz kogoś polecic z okolic Grodzisk Mazowieckiego, tak do 100km? Ja jestem z grodzia i mogę pomodz jak coś Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mophk 3 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 do daily auta, jaka jest sensowna maksymalna moc/niut? jest fmic 230, dp 2.75", przelot na tlumikach, tip pod turbo, kuta korba, tloki seria, me7.5, maf 3", wtryski odp do mocy, pompa paliwa dobrana do mocy, kolektor z nierdzewki chinol o ile znajde, walek adr, sprzeglo obecnie awx ale jesli nie wyrobi to sie da albo kevlar albo coś lepszego, bedzie chlodnica oleju na termostacie (nie wiem troche jaki rozmiar bedzie sensowny). raczej nie chce ruszac glowicy poki co, panewki sie wymieni jesli beda mialy oznaki zużycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 no fajnie a turbo jakie? na daily to tak 500ps i 600 niuta w 3000rpm jest idealnie (o ile masz quattro ofc) btw kuta korba włożona a glowica nie ruszona...? Ciekawe ciekawe rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mophk 3 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 korby jescze nie ma. czesc rzeczy dopiero bedzie. napisalem "nie chcialbym ruszać" a nie "wykluczam mody glowicy". turbo to jest drugie dno mojego pytania. 3000 obr full boost raczej nie trzeba.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 full boost to może nie.. ale z 600 niuta juz by sie przydało w takim zakresie, co myślisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mophk 3 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 ja bym chciał około 200km/300nm mieć do tak 3500, potem może mi rwac asfalt. w takim przypadku raczej łatwej bedzie o dobor turbo chyba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 haha dramat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mophk 3 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 byle duża locha tyle da radę przecież, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) A Ty masz w ogóle pojęcie o czym piszesz? Czy to wiedza oparta na komiksach i TVN Turbo albo gumie Turbo? Poczytaj różne fora, popatrz na projekty, opisy i dopiero się udzielaj w tym temacie, bo na obecną chwilę to nie dramat a horror... Edytowane 10 Listopada 2016 przez omzig Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mophk 3 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 a ty masz pojecie, że sie pytam, a nie radze ludziom wszem i wobec co maja robic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 To inaczej układaj pytania... nie przeplataj ze swoją wiedzą, bo aż cycki opadają... pytaj i nie snuj domysłów jak pojęcia nie masz. A tak wogole to użyj szukajki, bo Twoje pytania były już zadawane przez setki użytkowników. Tyle ode mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mophk 3 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 nie widzę nigdzie mojego przeplatania mojej "wiedzy" z pytaniami... czemu jesteś zły, przyjacielu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Panowie usunięcie środkowego tłumika poprawi przepływ? Pewnie było ale nie mam pojęcia co wpisać w szukajce Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Dlaczego przepływ? Raczej zapłon może podskoczyc jeżeli był na granicy lub opóźniany. W B6 to raczej tylne beda ograniczeniem i sama srednica rur.. Po wycieciu srodkowego moze pojawic sie nieprzyjemny dzwiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Aha to odpuszczam. Będę teraz sprawdzał czy faktycznie jest różnica między pustą puszką a dp 2.75 strasznie skrajne są opinie. Logi przed już zrobione, zobaczymy po . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizur138 17 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Panowie turbo hybryda k03 ile powinna dmuchac ? Gdyz u mnie idzie do max 1,5 bara przy przyspieszaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 (edytowane) Zależy od hybrydy i programu Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 4 Grudnia 2016 przez bongod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się