Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam pytanko czy po zmianie turba na większe o mocy 250km trzeba zmienić mapę

normalne ze tak, dmuchasz 2 razy wiecej powietrza a paliwo chcesz zostawic to samo ? nie mowaic juz o wiekszych wtryskach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dojedziesz śmiało bo i tak komp zetnie doładowanie i tryb awaryjny 0.3bara wejdzie a jak chcesz to n75 odepnij i nie będzie kusiło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Witam wszystkich mam pytanko czy po zmianie turba na większe o mocy 250km trzeba zmienić mapę

Uuu to są turbiny o danej mocy w KM. :D

W ilu jeszcze wątkach masz zamiar pisać to samo zapytanie???


normalne ze tak, dmuchasz 2 razy wiecej powietrza a paliwo chcesz zostawic to samo ? nie mowaic juz o wiekszych wtryskach

Gdzie dmucha??? Co z tego że założy turbo jak boost zadany nadal jest na tym samym poziomie co był.

Paliwoo... Widać, że nigdy softa nie robiłeś...

To jest super w internecie. Pomimo tego, że nigdy czegoś sie nie robiło to się błyszczy wiedzą (znaczy kompromituje).


Piotr a da radę założyć hybrydę i jechać 100km na strojenie?

Podstawowe pytanie jaka ta hybryda.... Nie łaska o tym wspomnieć.........

Jak jakaś nie powiększona 3 razy to możesz jechać jak gdyby nigdy nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

planuje taką na około 280KM lub więcej czyli nowa strona zimna pewnie i rozwiert gorącej (chyba ;) ) ;) czyli da radę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka pacjent a4 b7 1.8 turbo quattro.w planach mam zalozyc hybryde turbo wtryski 380 TIP DP przeplywka i DV z S3 a teraz pytanie jaka wielkosc IC Fmic? seryjny wydech da rade? jaki polecacie wydech koncowy

Pozdrawiam

Walowane milion razy, przesledz ten temat od poczatku a dowiesz sie wszystkiego...

Jak miales czas na udzielenie takiej odpowiedzi.. to myslalem ze napiszesz cos wnoszacego do tematu ;)

Edytowane przez S1Pawlak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fmic minimum 180, ale 230 bedzie najlepszy, wydech do 250 km powinien dac rade seryjny, jak cos wiecej planujesz to trzeba spawac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka pacjent a4 b7 1.8 turbo quattro.w planach mam zalozyc hybryde turbo wtryski 380 TIP DP przeplywka i DV z S3 a teraz pytanie jaka wielkosc IC Fmic? seryjny wydech da rade? jaki polecacie wydech koncowy

Pozdrawiam

Walowane milion razy, przesledz ten temat od poczatku a dowiesz sie wszystkiego...

Jak miales czas na udzielenie takiej odpowiedzi.. to myslalem ze napiszesz cos wnoszacego do tematu ;)
Takich czerstwych postow jak Twoje bylo tutaj jeszcze wiecej niz pytan o fmic, czy koncowy wydech... I przez takich wlasnie uzytkownikow ten temat jest jak papier toaletowy, a powinien byc o polowe krotszy i z odpowiedziami nie byloby problemu. Uzyj wreszcie szukajki, wysil troche swoja glowe i nie czekaj na gotowe. Tuning 1.8T jest tutaj rozlozony na czynniki pierwsze, wiec na bank nie bedziesz mial problemu odszukac odpowiedzi na jakze trudne i nurtujace Cie pytania. ;) Edytowane przez omzig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam klubowiczów.

Postanowiłem do swojego Bfb wrzucić DP i wyłączyć druga sondę lambda u miejscowego tunera. Po czterech nieudanych próbach udało mu się wkoncu wyłączyć ta sondę, lecz gdy za pierwszym razem wyłączal druga sondę po odjechaniu z jego warsztatu zaczęły się problemy z ABS bo odrazu miałem śmieszne chrobotanie ABSu na pedale hamulca . Po przejechaniu ok 10km wyskoczyly kontrolki ABS oraz ESP oraz stanął prędkościomierz. Podłączyłem pod Vag pokazało że lewy czujnik przód koło. Wymieniłem czujnik a błąd nadal świeci się i wiązka jest Ok,raczej stawiam że padł sterownik ABS. Nie wiem co o tym myśleć, ale wydaje mi się ze tuner podczas wgrywania oprogramowania poszedł jakiś " lewy " sygnał do sterownika ABS i poprostu spalił mi sterownik,czy dobrze rozkminiam?

Mówiłem o tym Wszystkim dla tunera, lecz on wypiera się i mówi że to nie możliwe i twierdzi że to zbieg okoliczności choć nigdy nie miałem problemu z ABS w swoim aucie.

Co o tym myślicie? Błąd tunera czy rzeczywiście zbieg okoliczności??

Edytowane przez Dominik93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech Ci wgra serię i zobaczycie czy się coś zmieni.

A ponadto po takiej akcji rządałbym zwrotu kasy, a wyłączenie sondy zlecił komuś ogarniętemu.

W tej sytuacji to nawet nie wiadomo co on tam pogrzebał, skoro tak proste rzeczy robił na kilka razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wgrywalismy serię i nadal w vagu wisiał błąd absu. Twierdził że nigdy nie miał takiego przypadku jak mój i że ostatnio w Bexie wyłączal druga sondę to za pierwszym razem wyłączył. Tylko on sam wie co wgrywal.. Z tego co mówił to za ostatnim razem gdy wyłączal sondę to mówił że ustawił oporność grzałki na sondzie z 200 Ohm na 100Ohm i jest teraz ok.

Tak zwrot kasy a ja będę jeździł z checkiem na desce i rozwalonym ABS teraz.

Muszę gdzieś znaleźć warsztat który zregeneruje mi sterownik absu.

Koleś wydaje się być ogarnięty bo mają hamowanie i dobre fury robią ale Jednak liczy się wiedza a nie rolki i garaż.

Edytowane przez Dominik93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to BEX czy BFB to te same mapy wystarczy wyłączyć. Mało tego one praktycznie w tych autach się pokrywają...

Zapewne używał jakiegoś badziewia typu swiftech więc szkoda komentować. A pro po sonda została w aucie czy wyjęta?

PS. Rolka i ładny garaż o niczym nie świadczy, a na pewno o wiedzy.

Auto wjechało sprawne to i takie powinno wyjechać, a nie wymówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko mi powiedzieć jakiego programu używał bo się nie przypatrzylem. Sonda wyrzucona z auta czyli odpieta.

Tak jak pisałem on twierdzi że to zbieg okoliczności i nie ma możliwości że przez to co on robił nie mógł paść sterownik Absu. Mam przestroge żeby nie robić u niego programu bo to słaby zawodnik z niego a pozatym słyszałem że wygrywa gotowe mapy choć on wypiera się tego i twierdzi że sam robi mapy co jest nieprawda.

Trudno mleko rozlane i muszę szukać sterownika ABS albo wysyłać do regeneracji..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fmic minimum 180, ale 230 bedzie najlepszy, wydech do 250 km powinien dac rade seryjny, jak cos wiecej planujesz to trzeba spawac.Srfednica

Srednica 2,75 3? jaki koncowy?tylko nie takie zeby pol miasta mnie slyszalo,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjny na przelocie obsluży do 300... DP 2,75, potem seria i zamiast seryjnych tłumików przelotowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 200km bezpiecznie:

AVJ/BFB - Wtryski BEX+DP +SOFT = 195/200km 300Nm

BEX +Soft = 200/210km 300Nm

BEX+DP+Wtryski +Soft = 230km 330Nm

1.8T + K03s/k04 hybryda +DP+wtryski + FMIC+soft = 240-250km 350/370Nm

witam cie mam takie pytanko posiadam silnik bfb i chcial bym softa na 200km juz nawet mam umowiony termin wtryski moge dolozyc ale mam problem z dp iz auto jest z Dani a tu jak wytne kata to nie przejdzie mi przegladu musze miec katalizator da rade jakos to zrobic bym nie musial go wycinac a zeby bylo dobrze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...