Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Wirnik niby K04 a nr z K03S

Wątpię abyś ugrał na tym 250kM

Jak chcesz to mam coś na czym ugrasz wiecej

A co masz i za ile?

co myślicie o tym turbo? http://allegro.pl/turbosprezarka-k03s-k04-audi-vw-1-8-t-tuning-i6560094867.html

Poważnie się nad nim zastanawiam coby ok 250km uzyskać (DP, FMIC, TIP i wtryski 380cc są). Ma ktoś jakieś doświadczenia z tą firmą? Kusi tez ta 2 letnia gwarancja

Też się zastanawiałem nad tą turbiną i napisałem żeby napisali specyfikacje.Taką odpowiedz otrzymałem:

Koło kompresji to 41,86mm/56,00mm i wirnik o wymiarach 42,00mm/50,00mm.

Obecnie mam seryjną K03 (36/50 Turbine: 40/45) pompującą 213km i 330Nm więc ta z linku jest konkretniejsza :D. Je tez ich pytalem na jakich częściach robią i odpisali że na częściach melleta. Napisali też "Turbosprężarka osiąga swoją sprawnosć w okolicach 2500 rpm i utrzymuje ją praktycznie do końca zakresu obrotów silnika a moc rzędu 250 KM myslę że nie będzie żadnym problemem dla tej turbiny" Chyba zaryzykuje, bo każdy się czai na te turbo a każdy się boi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dev - napisz proszę co tam masz i za ile, PW do Ciebie nie mogę wysłać, a w ciągu dnia nie za bardzo mam możliwość zadzwonić, z kolei wieczorem to nie wiem czy nie za późno na telefon ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie za sto punktów czy ktoś po wstawieniu DP i wyrzuceniu drugiej sondy tylko fizycznie miał tak że nie działała korekta krótkoterminowa paliwowa??? po napięciu sondy widać że "działa" ale sterownik nie uruchamia korekty % nawet po pełnym rozgrzaniu i przejażdżce .... 1.8t ANB!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro mam zamiar sprawdzić, wrzucę sondę w wydech i sprawdzę, myślę cały czas nad tą korekcją bieżąco z bloku 33... sonda niby żyje bo napięcie reaguje prawidłowo tylko ta cholerna korekcja .... czy anb ma taki skopany soft że bez drugiej blokuje pierwszą??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardziej podejrzewam że go zalewa i dlatego masz 0 wychodzi poza zakres sondy ale to troche strzał :)

niah to chyba nie możliwe.. ile przeplywka na jałowym pokazuje ?

Edytowane przez Imhotet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy pompa z audi 80 2.0 jest mocniejsza od seryjnej b5 q 1.8t? taka zamiana ma sens? czy lepiej dać np. pompkę z s4b5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zamierzasz cos modzic czy zostawiasz auto seryjne ? dajesz jak cos pompke z s4 b5 i za 100zł masz paliwa na ponad 300km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda sytuacja z pompa paliwa w A4 B7 2.0 TFSI QUATTRO - jestem, po swapie na 1.8 t i wiem ,że BOSCH 040 nie wejdzie normalnie ... trzeba by bak zmienić

Jaka jest inna opcja na pompę w baku ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...