Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

ori pompa wtryski 440 + 240g/s przeplywu 17ms przy 6k

z tymi 525 bym się Łukasz nie rozpędzał pozniej bedzie problem z jałowymi na lpg..

Ja zawsze daje 525cc Bosch i nigdy nie mam problemu z jałowymi na LPG po poprawnej kalibracji ME7.5.

A setupów na LPG +300PS z 525cc troszkę zrobiłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

pany a taka turbinka k03 z 2.0tfsi np. http://allegro.pl/turbo-audi-a4-b7-2-0-tfsi-200koni-k03-i6663310453.html

ile to wydmucha w 1.8t lub jaki koszt przeróbki na coś mocniejszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm myślałem, że ze wzdłużnego podpasi a nie jak k04-064 :P ale ciekaw jestem też co można na tym ugrać, może ktoś coś opowie ;)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mógłby mnie naprowadzić i zaproponować jaki FMIC zakupić do mojej audi? Linki, adresy kontakty mile widziane.

Dotyczy audi jak w profilu..

Mam seryjny a wiadomo jak to potrafi puchnąć w upalne dni.

Dodatkowo mam program na około 200 kucy, wycięty katalizator i teraz dojdą wtryski od BEX'a. Dlatego chciałbym jeszcze zająć się lepszym chłodzeniem ale niestety nie znam się na tym i nie wiem jaki wybrać niedługo. Możliwe że będę w przyszłości celować w moce rzędu 240PS.

Chciałbym taki aby mocno nie obciążył portfelu ale spełniał zadanie nawet po późniejszych dalszych przerókach.

Jakie są najpopularniejsze? Najczęściej zakładane? A może ktoś ma jakieś indywidualne,które sobie chwali?

Dzięki za jakiekolwiek propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki byscie polecili filtr powietrza stozek do 1.8T??.Aktulanie mam załozony K&N i zastanawiam sie nad AEM Stożkowy suchy filtr 3" 76mm Fujita.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaden stozek nie jest dobry chyba ze dobrze odizolujesz go blachą od reszty komory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę na wkładzie k&n wcześniej stożku pipercross, żadnej różnicy nie zauważyłem, jedynie w dźwięku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcialem sobie wymienic pompę paliwa w aucie z sygnaturki na tą z s4 b5. niestety moja poma z eski posiadała przetłoczenie wiec nie pasuje p&p w koszyk. wiec chciałym zamontować jakaś w bak dedykowaną typu dw200. są w miare tanie i dobre. 

Mam problem - chce go rozwiązać zanim cos kupie faktycznie. pompa z eSki ma 43mm srednicy, dw200/walbro255 ma 39. czy mogę sobie tą pompe poprostu wrzucic czy musze ją jakoś montować na sztywno? jesli tak, to macie jakies sugestie jak? nie chciałbym tam żadnego druciarstwa. 

Proszę bez pytan o moc. będzie jaka będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, mophk napisał:

chcialem sobie wymienic pompę paliwa w aucie z sygnaturki na tą z s4 b5. niestety moja poma z eski posiadała przetłoczenie wiec nie pasuje p&p w koszyk. wiec chciałym zamontować jakaś w bak dedykowaną typu dw200. są w miare tanie i dobre. 

Mam problem - chce go rozwiązać zanim cos kupie faktycznie. pompa z eSki ma 43mm srednicy, dw200/walbro255 ma 39. czy mogę sobie tą pompe poprostu wrzucic czy musze ją jakoś montować na sztywno? jesli tak, to macie jakies sugestie jak? nie chciałbym tam żadnego druciarstwa. 

Proszę bez pytan o moc. będzie jaka będzie.

Pompa Pierburga z S4 B5 pasuje pod 1.8T i nic w koszu nie trzeba przerabiać, jedynie lekkie przeróbki zasilania... 

Edytowane przez Pawel_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.01.2017 o 22:42, gregor10 napisał:

Ja zawsze daje 525cc Bosch i nigdy nie mam problemu z jałowymi na LPG po poprawnej kalibracji ME7.5.

A setupów na LPG +300PS z 525cc troszkę zrobiłem ;)

ouch na 4B reg ? jakie czasy wtrysku pb na jałowych pamietasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Imhotet napisał:

?

Tak na 4 barowym regulatorze , zero problemu idealne jałowe bez falowania itp.  Czasy masz tam w okolicy 2ms na jałowym
Z resztą 525cc to co to że niby duży wtrysk ? Kalibrowałem w a4kach na 4barowym regulatorze regulowanym podcisnieniowo 640cc bosche  i również nie ma problemu.
We wszystkich mocniejszych projektach daje 525cc i nikt nie narzeka a przebiegi lecą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie do 1.8T zrobionego na 250 km pakować świece  NGK PFR6Q czy inne

 

Edytowane przez hopek03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7Q. Będą już dobre.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie powiedzcie czy montować cewki z s4 b6 pasują p&p do bex obecnie mam beru ale jedna zaczęła szwankować i zastanawiam się czy nie zakupić cewek używek s4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej firmy panewki do AEB 058 przygotowane pod 600km czy firmy panewek nie robią dużej różnicy? I czy uszczelka pod głowice jakąś konkretną czy standard dobrej firmy?

Edytowane przez TurboPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...