Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym oddać auto na zrobienie programu w firmie compsport znajdującej się z bielsku.

Nie dzwoniłem tam jeszcze może ktoś wie jaki jest koszt takiej zabawy ? Chodzi mi tylko o program w mechanice nie mam zamiaru nic mieszać.

Zastanawiam się też jak odbije się to na wzroście spalania w czasie normalnej jazdy o butowaniu nie mowie wtedy to oczywiste ,że poleci do góry.

Kolego poszukaj w necie zapisów na grupowy. Ja się umowiłem przez a3-club.net. Płacisz wtedy ok.1000zl i masz w tym hamownie przed i po. Jeśli chodzi o spalanie - nie zauważyłem dużych zmian. Za to wzrost mocy o 45KM i 60Nm rekompensował każdy dodatkowy grosz wydany na paliwo. :good:

45KM :polew: po programie chyba zartujesz :gwizdanie: masz wykres ? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie śmiej się ale zdarzają się takie bonusy ale wykres przed i po wyjaśni wszystko :gwizdanie

chociaż i tak pewnie zaraz odpowie, że mu nie robili pomiarów :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym oddać auto na zrobienie programu w firmie compsport znajdującej się z bielsku.

Nie dzwoniłem tam jeszcze może ktoś wie jaki jest koszt takiej zabawy ? Chodzi mi tylko o program w mechanice nie mam zamiaru nic mieszać.

Zastanawiam się też jak odbije się to na wzroście spalania w czasie normalnej jazdy o butowaniu nie mowie wtedy to oczywiste ,że poleci do góry.

Kolego poszukaj w necie zapisów na grupowy. Ja się umowiłem przez a3-club.net. Płacisz wtedy ok.1000zl i masz w tym hamownie przed i po. Jeśli chodzi o spalanie - nie zauważyłem dużych zmian. Za to wzrost mocy o 45KM i 60Nm rekompensował każdy dodatkowy grosz wydany na paliwo. :good:

45KM :polew: po programie chyba zartujesz :gwizdanie: masz wykres ? :cool1:

Proszę Cię bardzo:

seria:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43f883a8b2068e62.html

chip:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6cfe16c6f95fe2ec.html

A tu masz mój wątek jak próbowałem ogarnąć czemu to 1,8T nie jechał jak trzeba.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=106464.0

Poczytaj sobie, może Ci się przyda bo widzę, że również masz AVJ i chyba jeszcze nie wiesz na co stać ten silniczek :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie masz oznaczenie turbiny która siedzi w aucie ????

mi sie wydaje że jest tam: 53039700073, ori: 06B 145 703 B

jezeli tak, to osiagniecie 200kM nie jest problemem :> :> :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Peya fajne kreseczki, wprost można powiedzieć wzorowe, zarówno seria jak i chip :good:

200KM można zrobić na K03. Nowsze 1.8T jak AVJ,AWT radzą sobie nieźle z programami mimo, że mechanicznie są słabsze od starszych braci. Nadrabiają jednak nowszą elektroniką, przez co można je dokładniej wystroić i wyniki też są bardzo dobre.

Swoją drogą można by poskładać idealne 1.8T używając starszych podzespołów mechanicznych i nowszej elektroniki, taka hybryda :kox: Efekt byłby pewnie super :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma informacje dotyczące wysokości krzywek wałków rozrządu z 1.8 ADR ?? koło kwietnia będę zakładał takie troszkę większe k04 ( hybryda ) i jeżeli krzywki na wałkach które leżą w garażu nie są wytarte to bym je założył. Mam jeszcze jedno pytanie, aktualnie mam założonego tip-a od Bakusia i jak wiadomo średnica wlotu k03 i k04-15 to ( teraz dokładnie nie pamiętam ) ale powiedźmy około fi 44 natomiast moje turbo ma dolot około fi 51-52 więc i tak muszę tego tipa przerabiać lub zrobić nowego i teraz pytanie... Średnicę tip-a przy przepływce zostawić seryjną łącznie z fabryczną obudową i powiedzmy założyć do tego wkładkę czy dać obudowę z VR6 3" ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzniosy krzywek wałków:

AEB:

-ssący 43mm

-wydechowy 45,2mm

ADR:

-ssący 44,8mm

-wydechowy 46,25mm

Jak będziesz miał K04 to zamknie ci się ori przepływka 70mm i potrzebujesz obudowę 3" . Tak samo najlepiej mieć TIP o wymiarach 52mm - 76mm. Po wymienie obudowy na 3" rzecz jasna od razu strojenie i kalibracja. Masz szczęście bym powiedział bo mam na sprzedaż zarówno 3" obudowę przepływki i TIP-a jak wyżej. Info PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CoLo ma w swoim "potworze" wałki od ADR-a :gwizdanie: :gwizdanie:

z nim pogadaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz miał K04 to zamknie ci się ori przepływka 70mm i potrzebujesz obudowę 3" .

eeee ja nic nie zmieniałem jeżeli chodzi o przepływkę a mam k04.... czy powinienem :mysli: :mysli: :mysli::naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz miał K04 to zamknie ci się ori przepływka 70mm i potrzebujesz obudowę 3" .

eeee ja nic nie zmieniałem jeżeli chodzi o przepływkę a mam k04.... czy powinienem :mysli: :mysli: :mysli::naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Zrob loga z przeplywki...bedziesz wiedzial czy jest OK ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez problemu odpali i bedzie jechac

ale nie spodziewaj sie że bedzieś miec choc 1 kM wiecej niz poprzednio

auto trzeba najpierw wystroic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez problemu odpali i bedzie jechac

ale nie spodziewaj sie że bedzieś miec choc 1 kM wiecej niz poprzednio

auto trzeba najpierw wystroic

Rozumiem :) myślę ze Aligator mi pomoże wystroić te autko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z innej beczki ... czy jak zamontuje k-04 większe wtryski , wydajniejsza pompkę i IC czy auto mi odpali na tyle żeby jechać wgrać nowy soft ?

Wtryski lepiej założyć przed samym chipowaniem na miejscu. Resztę można spokojnie zakładać wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego ???? :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

ostatnio wymieniałem na 440ccm auto zrobiło ponad 150 km bez zadnych niespodzianek

zuzycie w normie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego ???? :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

ostatnio wymieniałem na 440ccm auto zrobiło ponad 150 km bez zadnych niespodzianek

zuzycie w normie

A po co zawalać sadzą cylindry, świece i turbo? Jak można zamontować na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...