_Bartek_ Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 No to co to za program? ---------- Post dopisany at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany at 12:08 ---------- https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque&hl=pl ?
WhyMe? Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Program wymiata Tylko trzeba mieć do tego telefon klasy wyżej
domjenick Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 a próbowałeś jakoś porównać czy wskazania są prawidłowe? sprawdzałem moc i niuty--tylko trzeba mieć spory kawałek prostej i walić-wyniki porównywalne, ale jak w każdym przypadku "hamowni" drogowej-trzeba zrobić profil auta z dokładną wagą, pasażerem, ilością paliwa-resztę wykalkuluje sam, no i jeśli kogoś podniecają cyferki-to fajnie je wyświetla:decayed: ogólnie to kupiłem to w razie podróży-bo potencjalne błędy-przynajmniej w moim aucie-można kasować, ale tylko w silniku-więc w razie awarii-kasujemy i jedziemy dalej:wink: no i obsługuje więcej marek, niż VCDS
Buba Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 sprawdzałeś moc? duża różnica?
pioteros Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Jest jedna wadą, nie pasuje do aut przed 1999 rokiem z grubsza ,między innymi z aeb'ami też nie działa, za stare ecu Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk
domjenick Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 sprawdzałeś moc? duża różnica? 5-7 kuni i z 10 niuta...przy takiej samej trasie, jak pomiary K-powerem, no i zależy od pogody, bo w moim aucie IC jest centralnie-już fabrycznie, ale zasłonięty chłodnicą od klimatyzacji z przodu, a z drugiej strony-z tyłu- chłodnica wody-więc jak to ma się do przepływu powietrza i chłodzenia-odpowiedz sobie sam:facepalm:czasem pokazuje 140 koni i 420 niuta-co w ogóle nie ma związku z rzeczywistością, bo program jest robiony na 180/400, ale to była trasa, dosyć krótka i z górki, więc szybko się rozkręciło auto i to właśnie jest jedna z zagadek-jak ten program takie pomiary robi i czemu to ma służyć...czasem pokaże 160 koni, przy takim samym niucie-420:whistling:
dawid97531 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Ile da się wycisnąć z K03 przerobionej na hybrydę k03s???Ktoś już testował??? Bo wczoraj dostałem coś takiego http://imageshack.us/a/img225/1708/mg6036.jpg Co prawda smigam na hybrydzie k04 FMIC ,DP wtryski 320cc, forg 007 dolot z kwasowki ,stozek wywaony kat wystrojone na 220km i 310nm mam juz kupione 440 i auto czeka na zmodzone sprzeglo od radzikowskiego i bedzie korekta
wampir Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Kto robił hybryde i kto ci stroil?
dawid97531 Opublikowano 10 Listopada 2012 Opublikowano 10 Listopada 2012 scrollprodukt robil turbo co prawda byl maly przeboj bo pierwsze turbo zatarlo sie po 5 km ale odeslalem je doplacilem 500 zl i teraz jest ok , a strojone bylo w plszewie u googhope
wampir Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 Panowie czy mozna vagiem sprawdzic w B6 1.8T jaki jest afr i egt? Jakie sa jeszcze inne wskazniki oprocz logow ktore informuja o kondycji silnika? Jak po logach sprawdzić czy zaplon jest OK?
domjenick Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Panowie czy mozna vagiem sprawdzic w B6 1.8T jaki jest afr i egt? Jakie sa jeszcze inne wskazniki oprocz logow ktore informuja o kondycji silnika?Jak po logach sprawdzić czy zaplon jest OK? można -AFR będzie na 032 chyba, ale sprawdź, na wolnych powinno pokazywać 1, a przy max doładowaniu 0,97-0,98, EGT też jest, ale nie pamiętam na którym kanale, co do zapłonu to masz 020 i kąt wyprzedzenia przy programie na 100 oktan-nie powinno przekraczać 7* około 3-5* to jest max dla auta z seryjnym softemtu masz linka jak REVO Technik sugeruje do modułu SPS http://www.revotechnik.com/resources/uploads/files/SPS_AdvancedUserGuide_V0707.pdf
pioteros Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 dla ciekawości, może było może nie jak ktoś chce mieć troszkę sztywniejsza rurę dolotową w B5 a nie ma kasy na porządnego TIPa to można wsadzić rure z B6 np BFB, ma więcej takich pierścieni usztywniających przez co się mniej zapada na podciśnieniu, ogólnie też jest troche solidniejsza i ma grubsze ścianki szczególnie na flanszach, trzeba tylko zaślepić jeden niepotrzebny w B5 otwór
Mabrothrax Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Z jakiego interface'u bezprzewodowego korzystacie przy używaniu Torque? Taki elm 327 z allegro wystarczy ?
domjenick Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Z jakiego interface'u bezprzewodowego korzystacie przy używaniu Torque? Taki elm 327 z allegro wystarczy ? wystarczy:wink:
MarioM1982 Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Jako że długo szukałem jaki ma wpływ na parametry montaż samego FMIC przy seryjnych nastawach i niewiele znalazłem, umieszczam wykres z hamowania mojego BFB. Jak widać już samo dołożenie intercoolera poprawia przebieg krzywej. Drugie hamowanie już po chipowaniu oczywiście Uploaded with ImageShack.us
domjenick Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 długo szukałem jaki ma wpływ na parametry montaż samego FMIC przy seryjnych nastawach i niewiele znalazłem, jest jeden wątek, gdzie opisywaliśmy alternatywy dla chiptuningu- 180+/260+ z mojego byłego AVJ-ta, a i z innych aut też Kliknij w linka
pioteros Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 pytanie - co jesli na seryjnym sofcie przeplywka pokazuje max 160mg/s kiedy auto ma 150km?
domjenick Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 pytanie - co jesli na seryjnym sofcie przeplywka pokazuje max 160mg/s kiedy auto ma 150km?w B6 to się przeliczało tak, że przepływka powinna pokazywać 80% nominalnej mocy auta, czyli 120mg/s przy 150 konnej jednostce, ale nie wiem, jak to jest "wyliczane" w B5
pioteros Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 jest podobnie, dlatego sie pytam skad moze sie wziac taki duzy wynik...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się