hopek03 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 po nowym roku uderzę do kumpla ma Vaga to porobimy logi na tych kanałach
domjenick Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 a czy w seryjnym BEX warto robić wirus chodzi mi o to że został by kat i oryginalny dolotze 30 koników dojdzie:wink:
pioteros Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Bakuś Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
OLI_B5 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Czyli to pewnie jego? 1.8T Audi A4 A6 VW Passat Downpipe Testpipe B5 B6 (2902063847) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
dawid97531 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Jak by ktos byl chetny po nowym roku bede mial uspawane DP i doloty do 1.8t . pytania na PW
JUZIU Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 daj odrazu cene tutaj i kazdy będzie wiedział. doloty pod puche czy stożek?
Pucek Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Witam ja akurat jestem posiadaczem BEX-a i nie żebym narzekała ale w starych autach było bardziej czuć te konie owszem auto idzie do przodu ale cały czas równo a w starych było tak że dopiero od pewnych obrotów silnika było czuć moc i tego mi właśnie brakuje , a jakby tego było mało to został zakupiony całkowicie przypadkiem ponieważ poszukiwałem a4 B5 Quattro Avant 1.8T a że nie było nic ciekawego to weszłem na B6 i się trafiła nie jest idealna ale na plus nic nie było lakierowane czyli bez dzwona i jest Quattro , a czy w seryjnym BEX warto robić wirus chodzi mi o to że został by kat i oryginalny dolot Pewnie w poprzednich autach nie miałaś Quattro i dlatego teraz nie czujesz tej mocy, sprawdź sobie czy silnik jest w 100% sprawny bo seryjne BEXy miały fajne nadwyżki mocy więc albo kiedyś miałaś mocniejsze diesle albo mocne benzyny albo po prostu okolice 200KM nie robią na Ciebie wrażenia, chyba że faktycznie, coś w silniku niedomaga
hopek03 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Witam ja akurat jestem posiadaczem BEX-a i nie żebym narzekała ale w starych autach było bardziej czuć te konie owszem auto idzie do przodu ale cały czas równo a w starych było tak że dopiero od pewnych obrotów silnika było czuć moc i tego mi właśnie brakuje , a jakby tego było mało to został zakupiony całkowicie przypadkiem ponieważ poszukiwałem a4 B5 Quattro Avant 1.8T a że nie było nic ciekawego to weszłem na B6 i się trafiła nie jest idealna ale na plus nic nie było lakierowane czyli bez dzwona i jest Quattro , a czy w seryjnym BEX warto robić wirus chodzi mi o to że został by kat i oryginalny dolot Pewnie w poprzednich autach nie miałaś Quattro i dlatego teraz nie czujesz tej mocy, sprawdź sobie czy silnik jest w 100% sprawny bo seryjne BEXy miały fajne nadwyżki mocy więc albo kiedyś miałaś mocniejsze diesle albo mocne benzyny albo po prostu okolice 200KM nie robią na Ciebie wrażenia, chyba że faktycznie, coś w silniku niedomaga To fakt zawsze miałem samochody o napędzie albo na tył albo na przód , ostatni mój samochód to Audi 80 b4 z silnikiem 2.3 o oznaczeniu NG napęd ośka co do mocy to w tym 2.3 seryjnie było niby 133 Km fabrycznie oczywiście ja przerobiłem dolot wałek od świątka korekta przepustnicy i kilka innych pierdół i auto fajnie śmigało nie jednego na drodze zaskoczyło , być morze faktycznie napęd Quattro zabiera Kunie albo silnik już nie ma pełnej mocy a morze to tylko moje złudzenie porównywałem z bmw od kumpla on ma 192 km i jest porównywalnie prawie to samo a jego auto jest o 300 kilo lżejsze jak znajdę trochę czasu to wezmę go schamuje i się okaże ile wypluje mocy , poniżej link do filmiku z moją starą 80 nagrywał i komentował kumpel. ---------- Post dopisany at 12:44 ---------- Poprzedni post napisany at 12:43 ---------- nie patrzeć na temperatura bo miałem czujnik walnięty
grzes1150 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Witam ja akurat jestem posiadaczem BEX-a i nie żebym narzekała ale w starych autach było bardziej czuć te konie owszem auto idzie do przodu ale cały czas równo a w starych było tak że dopiero od pewnych obrotów silnika było czuć moc i tego mi właśnie brakuje , a jakby tego było mało to został zakupiony całkowicie przypadkiem ponieważ poszukiwałem a4 B5 Quattro Avant 1.8T a że nie było nic ciekawego to weszłem na B6 i się trafiła nie jest idealna ale na plus nic nie było lakierowane czyli bez dzwona i jest Quattro , a czy w seryjnym BEX warto robić wirus chodzi mi o to że został by kat i oryginalny dolot Pewnie w poprzednich autach nie miałaś Quattro i dlatego teraz nie czujesz tej mocy, sprawdź sobie czy silnik jest w 100% sprawny bo seryjne BEXy miały fajne nadwyżki mocy więc albo kiedyś miałaś mocniejsze diesle albo mocne benzyny albo po prostu okolice 200KM nie robią na Ciebie wrażenia, chyba że faktycznie, coś w silniku niedomaga To fakt zawsze miałem samochody o napędzie albo na tył albo na przód , ostatni mój samochód to Audi 80 b4 z silnikiem 2.3 o oznaczeniu NG napęd ośka co do mocy to w tym 2.3 seryjnie było niby 133 Km fabrycznie oczywiście ja przerobiłem dolot wałek od świątka korekta przepustnicy i kilka innych pierdół i auto fajnie śmigało nie jednego na drodze zaskoczyło , być morze faktycznie napęd Quattro zabiera Kunie albo silnik już nie ma pełnej mocy a morze to tylko moje złudzenie porównywałem z bmw od kumpla on ma 192 km i jest porównywalnie prawie to samo a jego auto jest o 300 kilo lżejsze jak znajdę trochę czasu to wezmę go schamuje i się okaże ile wypluje mocy , poniżej link do filmiku z moją starą 80 nagrywał i komentował kumpel. ---------- Post dopisany at 12:44 ---------- Poprzedni post napisany at 12:43 ---------- nie patrzeć na temperatura bo miałem czujnik walnięty Coś Ci niedomaga pod maską bo 190konne b6 quattro idzie znacznie lepiej niż to 2.3NG z filmiku. Zresztą miałem kiedyś 2.3 NG fwd ale w lekkiej budzie Coupe więc też mogę mieć porównanie. Zrób logi albo pojedź na rolki.
Booster Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 w 1.8t jest ten kłopot, że wystarczy mała nieszczelność w dolocie, na podciśnieniach lub walnięta przepływka i auto już sporo traci na mocy, ale to są małe piardy z którymi można sobie samodzielnie poradzić.
pioteros Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 dlatego trzeba powywalac wszystko co nie potrzeba z wężyków
Pucek Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 dlatego trzeba powywalac wszystko co nie potrzeba z wężyków I założyć dodatkowy wskaźnik
pioteros Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 w nowszych 1.8t jest gorzej bo dochodza te pompy podcisnieniowe, zaworki recyrkulacji i inne pierdoły... ciesze sie że ja tego nie mam ;]
hopek03 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 no właśnie u mnie są te właśnie pierdoły egery , pompy itp. a to wszystko przez ekologie masakra
wampir Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Ciesz sie, ze nie masz filtra DPF Pytanie: Czy w 1.8T jest sonda szerokopasmowa a jeśli tak o w jakich modelach/rocznikach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się