WhyMe? Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Miałem pipera i go sprzedałem To na wiosnę zrobię sobie komplecik. DP + Tip z piperem Po co Ci stożek? Włóż DP + TIP pod ori puszkę Pod ori? A to ciekawe
_Bartek_ Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 I ja slyszalem, ze najlepiej pod ori puszke Ewentualnie wklad filtra zmienic na K&N. Sent from my domofon using Tapatalk
mlody67 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 widzę że jakaś gruba robota się szykuje:P Miałem pipera i go sprzedałem To na wiosnę zrobię sobie komplecik. DP + Tip z piperem
WhyMe? Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 I ja slyszalem, ze najlepiej pod ori puszke Ewentualnie wklad filtra zmienic na K&N.Sent from my domofon using Tapatalk To trzeba wyrezać widzę że jakaś gruba robota się szykuje:P Plany na ten rok są niskobudżetowe
mlody67 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Rok się jeszcze dobrze nie zaczął więc i plany można zweryfikować
bakuś Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Też uważam, że najlepiej montować tipa pod ori puche. No chyba, że ktoś chce żeby mu parskało bardziej to stożek może założyć, bo przy serii czy lekko modzonym to efektu dużego to nie da poza innym dźwiękiem...
krzysiekml Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 czy w b6 1.8t praktykuje ktoś podłączenie DV bezpośrednio pod kolektor ssący i n249 zapętlony ?
wampir Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Było już o tym wczesniej. Niektorzy piszą, że można tak, ale wtedy nie masz zabezpieczenia przed przełądowaniem.
OLI_B5 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Panowie gdzie w AJLu trzeba się wpiąć z wskaznikiem doładowania?
bakuś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Panowie gdzie w AJLu trzeba się wpiąć z wskaznikiem doładowania? gdziekolwiek
pioteros Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 w wezyk od dvki kolo czujnika polozenia walka rozrzadu
Dev Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 nie słuchaj głupot wepnij sie w węzyk od regulatora cisnienia (na listwie) do kolektora ssacego bedzie blizej
kkrawat Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Ja bym przy regulatorze sie nie wpinał tylko z drugiej strony kolektora przy wyjściu do DV - 40 cm wężyka więcej a bez stresu jakby coś miało puścić
pioteros Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 To bez znaczenia tak naprawdę jeśli wskaźnik i dojście do niego są szczelne, ciśnienie się przecież przez to nie zmieni na regulatorze Wystukane z Pegasusa
grzes1150 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Kto ma u siebie coś takiego???: BOV THE SUN 1.8T DV BLOW OFF HYBR. (170835075) - Archiwum Allegro ...i co możecie na ten temat powiedzieć???
WhyMe? Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Kto ma u siebie coś takiego???: BOV THE SUN 1.8T DV BLOW OFF HYBR. (170835075) - Archiwum Allegro ...i co możecie na ten temat powiedzieć??? Dałbym spokój..
wampir Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 A jakies konkrekty? Czym to argumentujesz? Masz doświadczenie jakieś z tym albo gdzieś coś KONKRETNEGO widziałeś na temat tego modelu czy też może wróżysz z kryształowej kuli?
Booster Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Kto ma u siebie coś takiego???: BOV THE SUN 1.8T DV BLOW OFF HYBR. (170835075) - Archiwum Allegro ...i co możecie na ten temat powiedzieć??? Ja swojego czasu latałem na hybrydzie Forge splitter i sprawował się bardzo dobrze, The Sun cenią sobie za to ludzie w USA prawda jest taka, że poza dźwiękiem upuszczanego ciśnienia w atmosfere ten zaworek nic nie daje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się