wampir Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Jak to nic nie daje.... a +10 do lansu to sie nie liczy ?
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Mam Forge-a 007 do sprzedania jak ktos chetny
Booster Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 powiem szczerze, teraz bardziej się lasuję dźwiękiem turbo ładującym 1,5 bara
WhyMe? Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 powiem szczerze, teraz bardziej się lasuję dźwiękiem turbo ładującym 1,5 bara Dokładnie. Ma być ze smakiem a nie gwizd na pół wsi
grzes1150 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 To jest hybryda więc głośno nie powinno być a to że zajechała się 2 dvka to i tak trzeba coś zapodać . Zdam relację po zamontowaniu... Pozdrawiam!!!
pioteros Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Głośność dvki zależy tylko od jej budowy i wartości ciśnienia jakie produkuje turbo, a nie od jej akustyki czyli gwizdania Wystukane z Pegasusa
Pawel_M Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Mam Forge-a 007 do sprzedania jak ktos chetny Ile i z jaką sprężyną??
domjenick Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Mam Forge-a 007 do sprzedania jak ktos chetny Ile i z jaką sprężyną?? uzgadniajcie szczegóły na PW:wink:
gelus Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 czy naprawde jest sens zakladac TIP z kwasowki do b6? tam zwezki nie ma jak to bylo w poprzecznych 1.8t, jedni mowia ze warto drudzy nie, a jakies potwierdzone teorie ze sa korzysci ze sztywnego tipa z kwasa przy b6 ? jak to w praktyce? gdyz kurcze strasznie mnie ten temat nurtuje...
pioteros Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Więcej da ci downpipe zamiast katalizatora niż tip Wystukane z Pegasusa
wampir Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Poczytaj sobie 3 calowy TIP BADGER5 z adapterem do K04 1.8t - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum
grzes1150 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 W poprzecznych 1.8t tip robi sporą robotę bo jest tam spora zwężka na dolocie ale w a4 już tego nie ma
gelus Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 DP juz dawno mam, tak jak wydech przelotowy z kwasowki 65mm, soft juz tez siedzi, ale caly czas meczyl mnie temat wlasnie sztywnego TIP'a dlatego szukam jakis potwierdzen 'kreskowych' gdzie widac sens zakladania tipa z kwasowki w silniku wzdluznym a nie poprzecznym, w a3 1.8t mialem sztywny tip ale tam mialo to racje bytu, przy turbo jest niezla zwezka, patrzac na silnik w swojej a4 czy inne silniki polozone wzdluznie ta opcja wydaje mi sie malo skuteczna
domjenick Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 dlatego szukam jakis potwierdzen 'kreskowych' gdzie widac sens zakladania tipa raczej nigdzie nie znajdziesz "kreskowych" potwierdzeń, bo jest to ogniwo, które same nie da Ci wyraźnych przyrostów, ale w połączeniu z innymi-już tak, żeby to sprawdzić-trzeba shamować auto w identycznych warunkach, co jest trudne choćby z uwagi na inne warunki pogodowe, tolerancję błędów hamowni et cetera...
gelus Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 jesli to ma dac przyrost 2-3KM to temat nie warty zachodu....
domjenick Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 jesli to ma dac przyrost 2-3KM to temat nie warty zachodu.... może ciut więcej, ale nie licz na dwucyfrowy efekt:wink: ---------- Post dopisany at 07:30 ---------- Poprzedni post napisany at 07:29 ---------- temat nie warty zachodu, jeśli jest jako pojedynczy element
gelus Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 sa wtryski od BAM, jest wydech przelotowy na dwoch ostatnich ori puszkach (ktore niedlugo znikna) wkladka KN, zawor metalowy dv properfekta, i soft GTO i genowefagarage, z czasem moze jak bedzie kasa to kolektor wydechowy z inna turbinka i moze walek od adr
kkrawat Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Seryjny TIP w B6 już jest poprawiony względem B5 gdzie był po prostu miękki i zasysał się do środka...Pioteros pisał że te z B6 juz są mocniej żebrowane ale to nie jest niestety kwasówka. U ciebie do kompletu jak najbardziej wskazany mod.
gelus Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 widze ze co czlowiek to opinia :-), dlatego najchetniej porownalbym to wykresami bo jak mam zyskac 2KM to gra nie warta swieczki... ale chyba poki co sobie odpuszcze i poczekam na kolejny jakis grubszy etap
OLI_B5 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zasysa więcej więc moc napewno cos wzrosnie , na aukcji wypisane ze Wzrost mocy o 5 - 8 KM i 15 - 18 Nm !!! ile w tym prawdy niewiadomo:whistling:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się