Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie jak kolega wyżej pisze, ważne jak auto jeżdzi na drodze a kreski z hamowni mozna sobie zrobić zeby mieć mniej więcej wiedze ile km ma auto ale podstawa to sprawna i dobrze ustawinona hamownia obciążeniowa

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Niech ktoś jeszcze się wypowie na temat tego... chyba, że już kolega na swoim przykładzie wyjaśnił wszystko... Więc?

Człowiek działa już na trzecim nicku na allegro... Sam sobie odpowiedz czemu...

Opublikowano
Dokładnie jak kolega wyżej pisze, ważne jak auto jeżdzi na drodze a kreski z hamowni mozna sobie zrobić zeby mieć mniej więcej wiedze ile km ma auto ale podstawa to sprawna i dobrze ustawinona hamownia obciążeniowa

uważam podobnie, choć w moim przypadku-wolę hamowanie auta w warunkach drogowych, bo to wtedy daje jakieś pokrycie na drodze-np podczas wyprzedzania pod górkę-moc i niuty inaczej się sprawują niż na rolkach statycznie, ale to tylko moje spostrzeżenia

Opublikowano

JUZIU, prosilem tylko o opinie na ten temat, a nie ze od razu chce kupowac... Na chipsa bede jechal do Rogala, ale najpierw musze wrzucic troche gratow. Dzieki panowie za opinie.

Opublikowano

Witam, posiadam b6 z silnikiem 1.8t bex, nie doczytalem nigdzie aby ktos pisal o modyfikacjach tego silnika, jezeli przeoczylem to prosze o pokierowanie mnie do postu, badz o rade w kwestii uzyskania mocy okolo 250 km. Glownie zalezy mi na uzyskaniu przy tej mocy jak najwiekszego momentu. Po za tym to jak wyglada tam sprawa z programem? zastanawiam sie poniewaz jest to najmocniejsza wersja 1.8t w tym modelu i czy turbina nie jest juz na tyle obciazona zeby jeszcze ladowac w nia program? Czy intercooler ewentualnie pomoze jej przy programie? czy warto wymienic turbine na wieksza? poprosze o pare rozwiazan z gory dzieki i pozdrawiam :wink:

Opublikowano

Wszystko jest opisane w tym temacie ile możesz wyciągnąć z 1.8t bex-a i jakie mody najpierw warto zrobić przed programem. TIP+DP+FMIC to podstawa. tylke tylko ze z seryjnej K03s nie wydmuchasz 250km ale moze niewiele brakować do tej liczby

---------- Post dopisany at 12:51 ---------- Poprzedni post napisany at 12:49 ----------

JUZIU, prosilem tylko o opinie na ten temat, a nie ze od razu chce kupowac... Na chipsa bede jechal do Rogala, ale najpierw musze wrzucic troche gratow. Dzieki panowie za opinie.

Spoko, spoko pisałem tak żebyś jechał na program a nie kupował gotowca. Rogal to porządny tuner więc napewno lepiej bryke oddać w jego ręce niż gotowca kupować

Opublikowano

Przeciez on ma 2 x SMIC, po co ma kombinowac z FMIC? Jak chce robic na k03s czyli seryjnej turbinie z wersji 190KM BEX to niech zacznie od

- TIP czyli sztywny dolot np z nierdzewki, wiele osób może Ci go zrobić np kolega z forum BAKUŚ

- DP (downpipe - czesc ukladu wydechowego o sredni 2.75" montowana zamiast katalizatora po to aby był swobodny przepływ spalin), (także BAKUŚ) uwaga będziesz miał po tym błąd drugiej sondy i tuner będzie Ci ją musiał wyłączyć programowo bo niestety żadne tulejki i dystanse nic nie pomogą na to,

- wtryski 380cc od Audi S3 kod silnika BAM nr 0280156063 znajdziesz je po tym numerze na allegro, albo i nawet 440cc.

Przed przystąpieniem do zabawy poczytaj trochę forum, naucz sie robić logi dynamiczne aby wykonać logi kanałów 2,3,2,115,118. Być może będziesz musiał wymienić jeszcze zawory N75, DV, N249, świece oraz cewki ale to wyjdzie z logów.

powodzenia! Potem pochwal sie wykresem!

Jeżeli faktycznie chcesz mieć 250KM to będzie potrzebne większe turbo, FMIC, pełny wydech 2.5" oraz SPRZĘGŁO a wtedy koszty drastycznie rosną.

A swoją sprawą czy ktoś mógłby w koncu zrobić w 1 poście ten FAQ dla 1.8T podobnie jak mają diesle?

Opublikowano

Łukasz, ale to wszystko już BYŁO....wystarczy poszukać...:wink4:

Opublikowano

Dzieki wielkie za konkretna i szczegolowa odpowiedz, pozdrawiam !

---------- Post dopisany at 15:53 ---------- Poprzedni post napisany at 15:44 ----------

Jeszcze odnoscie tych 250 km, to tak jak pisalem mniej wiecej... najbardziej zalezy mi na NM poniewaz wczesniej bylem posiadaczem B7 w dieslu z ktorej wyciagalem 405 NM i ciezko mi sie przyzwyczaic...

Opublikowano

Akurat w 1.8t oszukiwacz załatwia błąd drugiej sondy bez problemu. :wink:

Opublikowano
Akurat w 1.8t oszukiwacz załatwia błąd drugiej sondy bez problemu. :wink:

Już nie jeden testował i większość mówi że po jakimś czasie i tak wywaliło CHECK :whistling:

Opublikowano

Ja jeszcze ani razu nie dostałem takiego info po sprzedaży.

Ale co prawda, to prawda - najlepiej wyłączyć programowo i masz 100% pewność, że check nie wróci.

Oszukiwacz jest poprostu tańszą opcją. :thumbup1:

Opublikowano

ja też nie spotkałem się by jakieś DP wróciło bo wywalił błąd i nikt nie dzwonił z reklamacją...

Opublikowano
Pytanie do tych co mają na pokładzie DP w 1.8T ... Po zmianie z kata na DP robi się głośniej wewnątrz / na zewnątrz ??? DP warto dać w owijkę???

FMIC -Forg 007 -turbo od scroll produkt niby mocnijsze niz k04-320cc-TIP-DP zamiast kata tak to wyglada u mnie za miesiac zmiana sprzegla i remapdwumas nie daje rady

Opublikowano

Takie coś bym do siebie zaaplikował. DP musi na wiosnę wskoczyć :kox: Puchy masz całe?

Opublikowano
na seryjnej K03 osiągnołeś 211km??? i na serii miałeś 177km? troche nie realna ta seria. ciekawe jaki to ma odbicie na drodze??? kolega ma a4 b6 1.8T i też po sofcie+ DP+Tip wypluło mu niby 208km a jak ścigaliśmy sie to równo szliśmy a ja miałem wtedy 193km:decayed: teraz nie hamowałem swojej ale objeżdzam go jak chce. Dodam że startowaliśmy z rolki

Bo przeciez B6 i B5 chodza w tej samej wdze:grin: w B5 mozna miec 15-20 km mniej i beda równo szły

Opublikowano
na seryjnej K03 osiągnołeś 211km??? i na serii miałeś 177km? troche nie realna ta seria. ciekawe jaki to ma odbicie na drodze??? kolega ma a4 b6 1.8T i też po sofcie+ DP+Tip wypluło mu niby 208km a jak ścigaliśmy sie to równo szliśmy a ja miałem wtedy 193km:decayed: teraz nie hamowałem swojej ale objeżdzam go jak chce. Dodam że startowaliśmy z rolki

Bo przeciez B6 i B5 chodza w tej samej wdze:grin: w B5 mozna miec 15-20 km mniej i beda równo szły

A to prawda jest :decayed: Z Pumą testowałem ostatnio :naughty:

Opublikowano
na seryjnej K03 osiągnołeś 211km??? i na serii miałeś 177km? troche nie realna ta seria. ciekawe jaki to ma odbicie na drodze??? kolega ma a4 b6 1.8T i też po sofcie+ DP+Tip wypluło mu niby 208km a jak ścigaliśmy sie to równo szliśmy a ja miałem wtedy 193km:decayed: teraz nie hamowałem swojej ale objeżdzam go jak chce. Dodam że startowaliśmy z rolki

Bo przeciez B6 i B5 chodza w tej samej wdze:grin: w B5 mozna miec 15-20 km mniej i beda równo szły

racja, zapomniałem o tym ale chodziło mi o to że z KO3 ciężko ugrać 211km bez żadnych innych modów

Opublikowano

moja propozycja taka... :P wkładaj przelot!!!:decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...