Booster Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 nie wiem jak na taki zabieg reagują starsze sterowniki, najprościej kupić większe wtryski, założyć i mieć nadzieje, że komp się ogarnie. W każdym bądź razie większe wtryski i tak i tak musisz zamontować skoro stare są na granicy zapętlania
pioteros Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 No taki jest plan, wtryski od AGU chyba upoluje
Dev Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 AGU ? przeciez to 110kW trzeba szukac od AMK lub BAM 06A 906 031 BC ale nie wiem czy bedzie pasowac
pioteros Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Właśnie nowsze bez przejściówek nie wejdą, od.agu mają ta samą rezystancję, te same gabaryty i gniazdo, i są wydajniejsze o ok 10 procent bo tam był regulator na 3bar tylko, wydajność 258 przy 3bar, a w AEB tylko 224 ---------- Post dopisany at 19:05 ---------- Poprzedni post napisany at 19:02 ---------- numer AGU 0280150464, a AEB 0280150447
szczuraz Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 czy wtryski w aeb i ajl były takie same ?
roman_tyk Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 czy wtryski w aeb i ajl były takie same ? tak, zdrowy AEB ma kolo 15ms, a AJL ciagnie sie pod 19ms
pioteros Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 obejzalem z 5 roznych logow i serie AJLe mialy max czesto wlasnie 21.68ms ja tez tak mam, ale mam DP, troszke sztywniejszy dolot no i turbo z BFB wiec komp ma prawo je nieco wyciagnac
kamilb5 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 pioteros ja kiedyś na próbę założyłem wtryski od saaba 2,3 Turbo 360cc wchodzą P&P,ale sterwonik nie zrobił sam sobie korekty,cały czas waliło błeda regulacja mieszanki i kopcił na czarno prawie jak diesel,może z doły lepiej sie zbierał i był trochę bardziej elastyczniejszy,ale za to góra już wogóle nie jechała i musiałem spowrotem wstawić stare,teraz ostatnio gdy robiłem logi to miałem ok 22ms po samym sofcie,teraz będe robił korekte i pod te wtryski.Tak to wygląda u mnie na seryjnych wtryskach. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
pioteros Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 No bo od saaba są o połowę większe ;d te które ja chce wsadzić są minimalnie dosłownie większe więc powinno być ok, ale to dopiero za tydzień sprawdze
Venom666 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Hej,KAMILIB5 te wtryski ktore wkladales byly z Saba AERO ( 220-260KM w zaleznosci od serii) i byly P&P ? Wydatek ktory podajsz byl przy 3 barach .To ile moga miec przy 4 barach?
kamilb5 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Z tego co pamiętam to były one z saaba9-5 lub 9-3 nie pamietam dokładnie,jutro podam Ci nr.ori. Przy 4 barowym regulatorze będą miały wydatek dochodzący pewnie pod 400cc więc można smiało atakować na 260km
JUZIU Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Z tego co pamiętam to były one z saaba9-5 lub 9-3 nie pamietam dokładnie,jutro podam Ci nr.ori. Przy 4 barowym regulatorze będą miały wydatek dochodzący pewnie pod 400cc więc można smiało atakować na 260km można atakować jak pompa paliwa wydali:decayed:
Venom666 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 2.3 Turbo byl tylko SAAB 95 i najwieksza glowica na swiecie do silnika 4 cylidrowego jak widzialem ( notabene genialy,super sztywny silnik a do tego ekonomiczny ),,, Saab 93 to Opel Vectra i tam tylko tylko 2.0T i calkowicie inny silnik ( potem 2.8 V6 Turbo ) A wracajac do Audi to w takim razie lepiej je kupic niz z BAM APY czy AMK ? ---------- Post dopisany at 22:51 ---------- Poprzedni post napisany at 22:50 ---------- A czy sa regulatory na 4 bary P&P do szyny czy trzeba wywalac oryginalny i montowac regulowany ?
pioteros Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 regulatory maja standardowy jeden wymiar
Venom666 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Innym slowem moge go zgniesc by podciagnac cisnienie i tez bedzie dobrze jak uda mi sie trafic w 4 bary ( podepne sobie manometr do szyny )
domjenick Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 ja kiedyś na próbę założyłem wtryski od saaba 2,3 Turbo 360cc wchodzą P&P,ale sterwonik nie zrobił sam sobie korekty,cały czas waliło błeda regulacja mieszanki i kopcił na czarno prawie jak diesel,może z doły lepiej sie zbierał i był trochę bardziej elastyczniejszy,ale za to góra już wogóle nie jechała i musiałem spowrotem wstawić stare ja miałem identycznie na 320cc, do tego checka wywalało...bez korekty ciśnienia-nie szło jeździć ---------- Post dopisany at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany at 00:01 ---------- Innym slowem moge go zgniesc by podciagnac cisnienie i tez bedzie dobrze jak uda mi sie trafic w 4 bary ( podepne sobie manometr do szyny ) a nie lepiej kupić regulowany ręcznie-podpinasz do listwy i masz ile chcesz:wink:
pioteros Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 320ccm tez spore, bo na 4bar to one maja ponad 370 wiec wraz o polowe prawie wieksze wtryski od AGU maja ok 260-280ccm i to juz na 4bar, a AEB ok 240bar na 4bar
Venom666 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 To zamontuje te wtryski jak juz bede jechal do kogos na strojenie albo u niego to zrobie . Ale skoro pasuja od SAABa to super bo za 100 zl mam 4 sztuki z listwa a wychodzi na to ze na 4 barach powinny dawac powyzej 400cc wiec powinno byc ok . Regulator moge kupic , tylko pytanie czy jest sens skoro i tak juz tego nie bede przeregulowywal. A membrama i sprezyna w regulowanych z czasem pada i zaczyna zmieniac parametry. Oryginalny to przynajmniej umiera szybko i trzeba wymienic .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się