Takumi Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 trzyma .. ale za dużo nowych części jest po montowanych ,.,, i szczerze przyznam brakło kasy na dalsze dokładanie do auta .. jedynie co mogę zrobić to żeby ktos mi to ustawił do porzadku zeby Audik długo jeszcze mi służył i mojej przyszłej rodzince ---------- Post dopisany at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ---------- zrobili Ci wszystko w jeden dzien ?? czy kilka razy byles ??
Pawel_M Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Temperatura pracy silnik to 400-900 stopni ... Potem zaczyna wszystko plynac. Jeszcze drobne zaleznosc od ilosci oktan ale mniejwiecej mozna przyjac takie wartosci ..---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ---------- Pytanie Ktos montowal K24 do 1.8T. Dzis kumpel przywiozl mi takie turbo i stwierdzilem ze bylo by latwo zrobic do niej kolektor a jest naprawde ogromna . Kolego ale które K24 bo parę ich było, ogólnie to ja mam K24.2 z prosiaka GT2
Takumi Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Mysle ze musisz jechac do GTO do Czechowic-Dziedzic i zrobic mape. Koledzy z forum polecili ,,, mialem okazje pogadac, rzeczowy gosc i napewno zrobie u niego auto . a mozesz mi jakies namiary podac na niego .. stronka .. adres cokolwiek bo cos nie umiem znalesc tego na ggogle a nie czasem [h=1]DIGITUN??[/h]
Venom666 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Dokladnie ---------- Post dopisany at 22:41 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ---------- Jutro poczytam tabliczke i odpowiem . Napewno miala zawor upustowy na goracej czesci z radiatorem . Bez chlodzenia woda.
Pawel_M Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Zapewne masz tą o której pisał Dev i faktycznie jest z węglarki....
Venom666 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A wracajac do EGT. Z doswiadczenia z Motocyklami to niestety roznie bywa w roznych cylindrach i to nie tylko w gaznikowcach ale rowniez takich z wtryskiem.Dlatego juz producenci zaczeli montowac po jednej sodzie na kazdy gar by mozna bylo idealnie stroic . Ja ma tak w moim sprzecie ale zrobilem to na kompie stand alone u siebie i mam 200,8 KM na tylnym kole ---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 22:51 ---------- OK ,,, DZIEKI DEv I Pawel. No to chyba odpuszcze temat aczolwiek nowka sztuka... Mnie Ropa nie kreci ,,, a ile ludzie na tym wyciagaja cisnienia bo przyznam ze niechce mi sie szukac info o tym sprzecie
Dev Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A wracajac do EGT. Z doswiadczenia z Motocyklami to niestety roznie bywa w roznych cylindrach i to nie tylko w gaznikowcach ale rowniez takich z wtryskiem.Dlatego juz producenci zaczeli montowac po jednej sodzie na kazdy gar by mozna bylo idealnie stroic .Ja ma tak w moim sprzecie ale zrobilem to na kompie stand alone u siebie i mam 200,8 KM na tylnym kole http://s22.postimg.org/x4we7xf4t/HPIM3025a.jpg ---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 22:51 ---------- OK ,,, DZIEKI DEv I Pawel. No to chyba odpuszcze temat aczolwiek nowka sztuka... Mnie Ropa nie kreci ,,, a ile ludzie na tym wyciagaja cisnienia bo przyznam ze niechce mi sie szukac info o tym sprzecie słyszałem o doładowaniu na poziomie 1.5-1.6 bara
niewek Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Wrócę do tematu DV'ki. Wczoraj miałem możliwość testowania tej : Zawór DV VW1.8T Audi 1.8T 2.7T 25mm BOV nie Forge (3118603983) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. I takie pytanie: mozliwe że na seryjnej turbo mam za małe podciśnienie żeby coś syknęło ??
pioteros Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Dv nie syczy od podcisnienia tylko od powietrza napompowanego od turba
Inkognito Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Masz ori puszke. Nie uslyszysz Dv tak mocno jak na stozku. Ale delikatnie powinienes uslyszec upuszczane powietrze. ---------- Post dopisany at 19:55 ---------- Poprzedni post napisany at 19:54 ---------- No i jeszcze kwestia jaka sprezyne masz tam zamontowana.
niewek Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Masz ori puszke. Nie uslyszysz Dv tak mocno jak na stozku. Ale delikatnie powinienes uslyszec upuszczane powietrze.---------- Post dopisany at 19:55 ---------- Poprzedni post napisany at 19:54 ---------- No i jeszcze kwestia jaka sprezyne masz tam zamontowana. Testowałem na wszystkich sprężynach I na żadnej nic nie było słychać, Jedynie słychać coś na seryjnej, którą obecnie mam
Inkognito Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 zamontuj na chwilę stożek i zobacz wtedy jaki będzie efekt:wink:
niewek Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Jutro wpadnę do garażu i na chwilę wywalę ten łącznik filtra i wtedy zobaczę
roman_tyk Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Panowie, czy wtryski z AUQ 0 280 156 062 / 06A 906 031 BA to te same wtryski ktore sa w BEX? 320cm? Chce zalożyć do BFB, chyba podejdą?
Venom666 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Myslisz ze wtryski 400cc wystarcza do 250 km ?
Booster Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Myslisz ze wtryski 400cc wystarcza do 250 km ? z zapasem:wink:
Venom666 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Bo tyle daja wedle informacji przy 4 barach wtryski od Saaba Aero a dokladnie 414. Pytam bo dzwonilem do GTO i powiedzial ze on robil tylko na 440cc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się