Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to nie dobrze:facepalm:

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie ma, za cienki jest.

Potrzeba ME 7.5

ja poszedlem inna droga - stand alone. i tez mam LC, flat shift i brak przeplywki ;)

Opublikowano

Panowie jakie można ustawić największe i w miare bezpiecznie cisnienie na MBC w k03? Pytam bo doładowaniu 1,2 bara auto zaczyna szarpać ,a mam teraz założony n75 z TDI,bo ori nie mam gdzie teraz kupić i zastanawiam sie nad mbc.

Opublikowano

1.2 to jest juz b duzo... jesli masz seryjne wtryski to pewnie nie wyrabiaja, przy 0.9-1.0 zaczynaja sie juz zapetlac

bezpieczne max wedlug mnie to troche wiecej niz ma seria AJL czyli do 1.0b

Opublikowano

K03 1 bar spokojnie, aczkolwiek sa tacy co i 1.3 dmuchają, ale wtryski tak czy siak kończą się ....

Opublikowano

Wtryski są narazie ori czyli chyba 250-tki aczkolwiek mam 360cc z saaba 2,3 turbo,tyle że znów trzeba by robić korekte softu pod nie bo pewnie będą za dużo podlewać. Dodam że auto jest po programie a przepływka pokazuje 160g

Opublikowano
K03 1 bar spokojnie, aczkolwiek sa tacy co i 1.3 dmuchają, ale wtryski tak czy siak kończą się ....

Dokladnie. W starym AEB mialem takie wlasnie doładowanie ale wtryski byly za cienkie.

Opublikowano

Ale k03 chyba i tak nie utrzyma 1bara do odcinki,tylko spadnie w okolice 0,7,przynajmniej u mnie tak pokazuje.

Opublikowano

wbrew pozorom to jest bardzo male turbo

Opublikowano

U mnie przy odcince bylo 0.9. Na przeplywce 177g/s

Opublikowano

Jeśli rzeczywiście utrzyma 0,9 do odcinki to spoko,a jak np ustawiłbym na 1,1 bar-a to ono przy odcince spadnie do tego 0,9?

Opublikowano

0.7-0.8

Opublikowano
U mnie przy odcince bylo 0.9. Na przeplywce 177g/s

k03 utrzymało Ci 0.9 bara do odciny? tyle to utrzymuje ale K03s, jakby tyle Ci utrzymywało to miałbyś spokojnie te 220km... i miałeś takie doładowanie i seryje wtryski? to chyba ze większego sensu? seryje wtryski do 200km max starcza a i pewnie przy tym juz zapętlają sie

Opublikowano

Aha to ok,czyli peak-a mozna ustawić na 1,0bar,chodzi mi o to żeby znowu nie przeładowywało,bo jak dobiło do 1,2bara to zaraz obcinało do 0,3 i było po jezdzie. W każdym bądź razie dziekuje Panowie za dorade i jutro zamawiam MBC.:wink:

Opublikowano

na pewno cos mial dlubane z tymi wtryskami bo tez nie wierze w to :) przy 1.0-1.1 b wtryski wykazuja juz swoją granice a braku paliwa przeciez sie nie przeskoczy samym powietrzem

Opublikowano

Bylem z tym na kilku hamowniach, wyniki byly takie:

207. 208. 211. 212. 217. Niutow nie pamietam.

Wtryski byly na granicy zapetlania.

Przy ostrym palowaniu kolektor turbo i polowa kata byla zolta. Auto kupil Kolega z forum i nie mam zadnej wiedzy co sie z nim dzieje. A szkoda bo chetnie skopiowalbym program.

Opublikowano

niewiem może miałeś jakies inne wtryski i jaką hybryde turbo bo nie ma h.. żeby seryjne k03 utrzymało do odciny 0.9 bara... zreszta nieważne:decayed: kamilb5 Ty masz jakiś soft czy co? nie ustawiaj wiecej na mbc niż ma być, no o te 0,1 -0.2 wiecej możesz ustawic bo ecu jakoś z tym sobie poradzi ale nie wiecej. i na Mbc juz nie wpadnie Ci w tryb awaryjny wiec uważaj żeby nie przedobrzeć

Opublikowano

JUZIU mam teraz soft,tyle że chyba n75 padł i wali cały czas na 1,2 bara i dlatego chciałem go przykręcić trochę,więc na 1bar można go ustawić? w sumie turbo i tak więcej nie utrzyma ale więcej też nie dmuchnie więc nie wpadnie w tryb awaryjny.

Opublikowano

najlepiej jakbyś kupił ten n75 dobry i go założył:) mbc jest mniej bezpieczne bo jak bedziesz miał cos nie tak z silnikiem np. uboga mieszanka będzie to na n75 wywaliło by w tryb awaryjny i nic sie wtedy nie stanie a na mbc dalej bedzie ładować Ci te np. 1 bar i coś może sie wysrać wtedy. Zrobisz jak uważasz ale najlepszym moim zdaniem jest ori n75 ( w cenie mbc kupisz używane dobre n75)

Opublikowano

ja uwazam ze w 95% procentach kiedy pada n75 to jest niedolatowanie a nie przeladowanie, no chyba ze na maksa jest w srodku czyms zawalony i blokuje totalnie powietrze

elektronicznie kiedy jest niesprawny to odrazu laduje tryb awaryjny, a w innym przypadku nie ma na nim napiecia wiec cale cisnienie nie jest blokowane przez tloczek i wali prosto w gruche otwierajac na maksa klape wg

ale to moja teoria :decayed:

moze po prostu grucha turba ma dosc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...