Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale koledze pewnie chodzi o to czy ten kolektor będzie pasowal do słupka AMB/BFB itp. Wystarczyłoby zrobić odpowiedni DP i TIP do tego, a potem strojenie.

Czy ktoś miałby możliwość to sprawdzić ewentualnie porówna uszczelki kolektora?

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to juz lepiej k04 od S3jki starej wtedy kolektor do glowicy bankowo bedzie pasowal..a reszte trza bedzie rzezbic

Opublikowano

Osobiście już bym wolał rzezbic garrety na lozyskach kulkowych albo turba mitsubishi/volvo

Opublikowano

jakie sa koszta dorobienia kolektora wydechowego do takiego garreta ?

Opublikowano

koszt wyspawania kolektora rurowego to 1000-1500pln

+ trzeba przerobić downpipa

lepiej kupić żeliwny kolektor 1.8 20VT pod T3

Opublikowano

a sa dostepne kolektory zeliwne pod T3 ? i jaki koszt?

Opublikowano

są dostępne,

ceny od 400pln za chinola

około 800-900pln za ATP

Opublikowano

a chinole jak sie sprawuja? ktos ujezdza na czyms takim? czy lepiej dolozyc do ATP ?

i jak sie potem sprawa ma z przewodami wodno olejowymi w garretach? duzo przerobek?

Opublikowano

Panowie czyli reasumujac da sie dorobic kolektor do takiej Turbiny od TFSI ? jak tak to kto i gdzie molgby mi to zrobic ? najlepiej odrazu ze wszystkimi przylaczami TIP itp?? oczywiscie nie chodzi mi tutaj o firmy tuningowe ktore za 15 k to zrobia ... chcialbym dojsc do ok . 230-250 km w miare w rozsadnych pieniadzach tak do 5 k-7 k mam teraz 170 km firma z krakowa za caly wydech 2,5 z kwasowki plus downpipe , chce 1800 zl uwazam ze cena ok , plus 1700 za FMICA moze razem cos taniej by bylo do tego Turbinka k04 i pytanie czy do niej odrazu trzeba olejowe i wodne weze zmieniac i przeplywke wstawiac inna? moglby ktos namacalnie napisac czego dokladnie musze szukac? bo jak czytam te posty to jedni zmieniaja wtryski z pompa paliwa inni nic o tym nie wspominaja ... i sie pogubilem co dokladnie trzeba wymienic zeby taka moc uzyskac i zeby to jezdzilo plynnie ..

Opublikowano
a chinole jak sie sprawuja? ktos ujezdza na czyms takim? czy lepiej dolozyc do ATP ?

i jak sie potem sprawa ma z przewodami wodno olejowymi w garretach? duzo przerobek?

jak masz kasę to lepiej dołożyć do ATP, ale chińskie żeliwo też daje radę:wink:

Opublikowano

Zagadaj do bakusia, kolektory solidne ma od 700zl, fmice gotowe do zamontowania za 1200, wydechy z kwasa za 1600, generalnie zrobi co tylko chcesz

Opublikowano

nie wiem do kogo masz bliżej do mnie czy do Bakusia jeśli pasowało by Ci do mnie to zapraszam

Opublikowano

co o tym myslicie?

NOWA TURBOSPREZARKA TURBO VW AUDI SEAT SKODA 1.8T (3278986897) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

praktycznie nowa turbina za 8 stow, trzeba by bylo tylko rozkrecic wlasna i zalozyc muszle z aktuatorem

Opublikowano

A podejdzie to do AEBa? na jaką moc można celować na tej turbince?

Opublikowano

to jest rdzeń k03s -K03-073 (turbo od BEXa 190KM) czyli do k03-005 jak w AEB nie podejdzie, podejdzie do K03-029 z BFB po rozwierceniu muszli zimnej

moc nie pamietam, 220-230KM chyba da rade?

Opublikowano

do rozwierconej muszli od AEB tez podejdzie

Opublikowano

ale trzeba by bylo z dwoch stron ja wiercic ? ;] z tego co pamietam

Opublikowano

strona goraca musi być od BFB/BEX

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...