wampir Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Ja mam boshe ... 830 i oprócz podkładek pod listwa wtryskowa nic nie musialem zmieniac. Trzeba tylko pamietac o nowych oringach. Dzisiaj obadałem moje auto. Na zimnym nie słyszałem żadnych gwizdów/szumów, ale jak przejechałem 10km i się silnik dobrze nagrzał to ten hałas pojawił się od momentu jak przekroczę 2500obr Hałas pojawia się w momencie jak obciążony silnik tzn np. ruszam z miejsca albo jade. Jeżeli stoję, mam wrzucony luz i wkrece silnik na ponad 2500obr to nic nie słyszę. Posprawdzałem wszystkie wężyki i zaworki i na pierwszy rzut oka nic nie widzę. Auto ma moc. Co robic?
Dev Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 to co sie dziwisz, turbo ma sporą robotę do wykonania
pioteros Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Olej ci zre? Dymi? Jaj nie to olej to i jezdzij, dźwięk turbinki jest fajny
Dev Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 jest zayebysty :decayed::decayed: daj stożek i będzie malina
Booster Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 wkońcu to jedenosiemte i powinno być słychać turbo, a nie klepot zaworów, ale skoro Łukasz pisze że tego wcześniej nie było... ja bym jeszcze dla spokoju sprawdził luzy na wirniku
Dev Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 pare razy przepałował turbo i sie odezwało, normalka
wampir Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Ją się z tym autem obchodzenie jak z jajkiem. Nie paluje... Moi znajomi się śmieją że mam awd z turbo i tylko podlaczam do niego lapka zeby się cieszyć cyferkami. Dzisiaj patrzyłem na olej i jest 3/4 czyli nie ubywa. Czy padające turbo halasuje też przy gazowaniu na luzie?
kamilb5 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 To pewnie DV-ka mu świszczy:decayed: U mnie też tak świszczy ale min,boost musi być co najmniej 0,5 bara i przy puszczeniu nogi z gazu tak świszczy,a wcześniej też tego nie było.
Lo-buz Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 wampir, ja tak mam od kiedy zregenerowalem turbo i jezdze tak ponad 2 lata i ani mocniej ani slabiej nie gwizda, doladowanie ~1Bar . Oleju nie ubywa, mocy mniej nie ma, a ze DV pada to trzeba zainwestowac w lepszy zawór.
Lo-buz Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Czesto.. juz dawno mial bym properfekt. Przydziaduje i kupie lepsza DV-ke i mam nadzieje ze nie bede mial z tym problemów. Tak patrze ze przy tych silnika i jesli chodzi o uturbienie to padaja jak nie DV to N-ki a reszta to dbanie o grzanie i studzenie.
Dev Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 W moim gracie przy 1.3 w ciagu 2 miesiecy padly 3 ori DV-ki Teraz siedzi Forgee i spokoj
wampir Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Tylko coś mi się wydaje, że jak pada DV to spada moc... Po drugie to chyba padający DV nie powoduje takiego swistu, chyba ze się myle? Macie może jakies nagranie z padającej DV?
pioteros Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Dv to membrana, jak w niej jest mała dziurka to przy ostrym dmuchaniu może być świst a zarazem dziurka może być na tyle mala że nie będzie powodować znacznej utraty mocy
niewek Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Chłopaki VAG-COM'em sprawdzi się doładowanie turbiny? Jak tak to gdzie wchodzić?
niewek Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 A jeszcze jedna sprawa, chciałbym założyć Oil Catch Tank'a (mam FMIC). Wrzucam go w miejsce separatora? (to to czarne na zdjęciu, to chyba to) Tak miałem do tej pory, jednak dolot dość "mokry" jest. http://img837.imageshack.us/img837/4210/10975583545991663218128.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się