Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam boshe ... 830 i oprócz podkładek pod listwa wtryskowa nic nie musialem zmieniac. Trzeba tylko pamietac o nowych oringach.

Dzisiaj obadałem moje auto. Na zimnym nie słyszałem żadnych gwizdów/szumów, ale jak przejechałem 10km i się silnik dobrze nagrzał to ten hałas pojawił się od momentu jak przekroczę 2500obr :(

Hałas pojawia się w momencie jak obciążony silnik tzn np. ruszam z miejsca albo jade.

Jeżeli stoję, mam wrzucony luz i wkrece silnik na ponad 2500obr to nic nie słyszę.

Posprawdzałem wszystkie wężyki i zaworki i na pierwszy rzut oka nic nie widzę. Auto ma moc.

Co robic?

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jakie masz doladowanie ?

Opublikowano

1,25

Opublikowano

to co sie dziwisz, turbo ma sporą robotę do wykonania

Opublikowano

Olej ci zre? Dymi? Jaj nie to olej to i jezdzij, dźwięk turbinki jest fajny

Opublikowano

jest zayebysty :decayed::decayed::decayed::decayed:

daj stożek i będzie malina

Opublikowano

wkońcu to jedenosiemte i powinno być słychać turbo, a nie klepot zaworów,

ale skoro Łukasz pisze że tego wcześniej nie było...:eusathink:

ja bym jeszcze dla spokoju sprawdził luzy na wirniku

Opublikowano

pare razy przepałował turbo i sie odezwało, normalka :decayed:

Opublikowano

Ją się z tym autem obchodzenie jak z jajkiem. Nie paluje...

Moi znajomi się śmieją że mam awd z turbo i tylko podlaczam do niego lapka zeby się cieszyć cyferkami. :D

Dzisiaj patrzyłem na olej i jest 3/4 czyli nie ubywa.

Czy padające turbo halasuje też przy gazowaniu na luzie?

Opublikowano

To pewnie DV-ka mu świszczy:decayed: U mnie też tak świszczy ale min,boost musi być co najmniej 0,5 bara i przy puszczeniu nogi z gazu tak świszczy,a wcześniej też tego nie było.

Opublikowano

wampir, ja tak mam od kiedy zregenerowalem turbo i jezdze tak ponad 2 lata i ani mocniej ani slabiej nie gwizda, doladowanie ~1Bar . Oleju nie ubywa, mocy mniej nie ma, a ze DV pada to trzeba zainwestowac w lepszy zawór.

Opublikowano

Tobie pada dv?

Opublikowano

Czesto.. juz dawno mial bym properfekt. Przydziaduje i kupie lepsza DV-ke i mam nadzieje ze nie bede mial z tym problemów. Tak patrze ze przy tych silnika i jesli chodzi o uturbienie to padaja jak nie DV to N-ki a reszta to dbanie o grzanie i studzenie. :wink:

Opublikowano

W moim gracie przy 1.3 w ciagu 2 miesiecy padly 3 ori DV-ki

Teraz siedzi Forgee i spokoj

Opublikowano

Tylko coś mi się wydaje, że jak pada DV to spada moc...

Po drugie to chyba padający DV nie powoduje takiego swistu, chyba ze się myle? Macie może jakies nagranie z padającej DV?

Opublikowano

Dv to membrana, jak w niej jest mała dziurka to przy ostrym dmuchaniu może być świst a zarazem dziurka może być na tyle mala że nie będzie powodować znacznej utraty mocy

Opublikowano

Chłopaki VAG-COM'em sprawdzi się doładowanie turbiny? Jak tak to gdzie wchodzić?

Opublikowano

blok silnik

kanał 115

Opublikowano

Dzięki wielkie. :hi:

Opublikowano

A jeszcze jedna sprawa, chciałbym założyć Oil Catch Tank'a (mam FMIC). Wrzucam go w miejsce separatora? (to to czarne na zdjęciu, to chyba to):decayed:

Tak miałem do tej pory, jednak dolot dość "mokry" jest.

http://img837.imageshack.us/img837/4210/10975583545991663218128.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...