?uki1984 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 LUKI,,,Nigdzie nie dorwalem tylko sam zrobilem....Wyciolem,,, Dalem na sam dol i zamontowalem pod oryginalna blache,,Potem do przodu ile mnie weze puscily i juz,,, uszczelka od CHU-GoWie czego .Teraz jeszcze okleilem filtr mata odbijajca temperature ,,, reszta to wlasna inwencja tak jak drugi dolot do filtra z pod prawej kratki.Zalatwilem cooler z BEXa z wezami i mocowaniami ale stwierdzilem ze dlot wazniejszy a 3 cooler odpuszczam bo duzo roboty z przejsciem z Turbo na prawy a potem centralny ....---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ---------- No patrzac jak masz odgrodzony ,,, a wlasciwie nie odgrodzony filtr to by Ci sie przydalo pod sama maske .... Ja mam osloniety ori blacha od puchy ---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ---------- Blache aluminiowa bardzo latwo ksztaltowac i ciac bo robisz to dobrymi nozycami i tyle,,,,Hiszpan,, ja dlatego zrobilem tez dwie blachy bo oryginalna przejmuje temp. a tamta chroni cala reszt i puszke filtra bo uwazam ze stozek nic nie daje po za tym ze lepiej slychac BOV Bo o dźwięk przede wszystkim chodzi w stozku:decayed:
Venom666 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Powiem tak,,,ma nadzieje ze nikt nie poczuje sie dotkniety itd... 4 cylindry nie maja dwieku chyba ze sa V4 i choc by ktos tam cuda robil to i tak do 5 , 6 , 8 ,czy 12 a nawet niesty 3 cylindrowca duzo mu brakuje,,,, W moich okolicach chlopak ma Matiza Turbo na jakims wydech ,,, jak kiedys jechal to myslalem ze to VIPER a nie "TICO"
?uki1984 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Chodzi mi o zasysanie powietrza i upust z auluminiowej dvki powietrza do tipa podczas masz ładne pssst echo w stozku a nie o ryk V6-8. Widać ze jesteś strasznym przeciwnikiem stozkow. Tez mam wydech Magnaflow i jak jadę to myślą ze to 3.0 oczywiście Ci co się nie znają
Venom666 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 To nie tak,ze jestem przeciwnikiem bo kazdy robi co chce i ja nigdy nie bede mowil ze cos mi sie podoba badz nie ( bo o gustach sie nie dyskutuje ) ..Bo jednym Twoje felgi sie podobaja tak jak np:mnie i uwazam ze sa za***iste tylko nie widze czy masz 2 i 3 calowy rant czy rowne ... a inny powie ze tylko jakies patyczki z OZeta lub Porsche Look od RH
wampir Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Ja i tak będę twierdził, że zamiast zakładać stożek do B5 1.8T lepiej jest zainwestować te kilka stówek w zmianę turbiny na k03-029 lub nawet k03-073 bo czasami idzie znaleźć używkę w dobrym tanie albo zregenerowaną.
Venom666 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Popieram calkowicie ,,, mi na polce bedzie lezalo K03-29 z mojej B6 po 100000
kkrawat Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Ja mam cooler z Alfy założony i przy moim zawieszeniu -40 w ogóle nie przeszkadza - schował się idealnie pod płytą po silnik, więc nie ma stresu, że się nim o coś zachaczy. Auto strojone przez Mariusza w GoodHope i jestem bardzo zadowolony jak jedzie. Strojone było na całkowitej serii i wyszło 180/267, po założeniu TIPa z kwasówki i DP bez żadnej korekty wyszło 185/280. Myślę, że z jakbym miał TIP I DP przed strojeniem to było by jeszcze lepiej. Korekta będzie dopiero jak się poczciwe k03-005 rozleci MrTea z tego co wiem to będzie ciężko się umówić teraz na strojenie 1.8t z nim - ale próbuj
MrTea Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Thx za odpdowiedź. Za modzenie wezme się dopiero i tak pod koniec roku jak wrócę tylko teraz chce poszukać na spokojnie gratów... czasem w UK można fajne okazję znaleźć. Jest kilka osób co stroi 1.8T mam tylko dylemat kogo wybrać.. do tej pory każde auto mialem strojone gdzieś indziej i z kazdego bylem zadowolony, (dynosoft, spanky, goodhoope) Osłona pod silnik bez problemu Ci się daje przykręcić po mimo tego icka? Widzialem foty i może być ciężko. Zawiasu nizej jak -30mm nie bedzie więc może ten icek to nie najgorszy pomysł a i modów na 200+ nie planuje na następny rok dwa
hiszpan123 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Na -30 na pewno nie będzie problemu z ickiem ja miałem dużo nizej i było ok . Tak siedziało auto a na tej wysokości był IC
kkrawat Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Tak mam założoną ori płyte pod silnik - też myslałem że bedzie cięzko ale weszła bez wiekszego problemu. Wiesz jak to wychodzi na foto, w realu wcale nie jest źle - możesz szukać IC od Alfy i smiało zakładać do takiego obnizenia
?uki1984 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 A może ktoś chętny na dedykowany FMIC z orurowaniem do 1.8t bo sprzedaję:naughty:
gelus Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 jesli do b6 to mozesz podeslac pw co tam masz i za ile, mile widziane foto
?uki1984 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 jesli do b6 to mozesz podeslac pw co tam masz i za ile, mile widziane foto Foto w moim temacie jest
elpiotrek Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 a z jakiej konkretnie alfy ten IC? z jakiego silnika i modelu?
MrTea Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Z tego co sie oreintuje to alfa 164 2.0T .. ale ciezko znaleźć takie coś.
kkrawat Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Dokładnie Alfa 164 2.0turbo czyli taki INTERCOOLER CHŁODNICA ALFA ROMEO 164 GTV 2.0 v6 TB (3419465278) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
kkrawat Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Tomek wkleiłem, żeby było wiadomo jak ma wyglądać i czego szukać - aukacja poglądowa
MAGIC87 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Zrobienie FMIC, jezeli sie potrafi samemu nie kosztuje majątku:wink: u mnie z ponad 65*C spadło do 30
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się