Booster Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Kupuj ori przepływkę Boscha, do takich mocy nie potrzebujesz 3" z S3
Tabasko Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Koledzy potrzebuje na szybko info czy w A4 B6 1.8 T 180 PS siedzi ta sama turbina co w Bex 190PS czyli k03s.
wampir Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Matko, przecież co 3 strone jest pytanie o to. Nie ma B6 180KM. Jest B5 180KM czyli AJL i on ma k03.
Tabasko Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Matko, przecież co 3 strone jest pytanie o to. Nie ma B6 180KM. Jest B5 180KM czyli AJL i on ma k03. Łukasz nie jestem Twoją matką, ale dzieki za odp ---------- Post dopisany at 17:24 ---------- Poprzedni post napisany at 17:23 ---------- a to jeszcze takie pytanie jakis nr np katalogowy do k03s moze ktos zna ?
krzysiekml Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 dwa nr mi wyszły 06B 145 703 B 06B 145 703 BX
Tabasko Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 teraz pytanie czym sie różnią...... o ile w ogóle się czymś różnią.
Łepski Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 BX jest regenerowana, w Aso kupisz tylko po oddaniu starej.
roae Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 dobra turbiny powiedzcie mi coś bo podobno AJL i AEB to te same silniki, jak do AEB dałem sterownik z AJL wali mi ciągle tym błędem: 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-00 - obroty faluja, potrafi zgasnąć. jak zapne sterownik AEB błąd znika, why?
roae Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 taką adaptację kluczykiem to robił, nie pomogło
pioteros Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 nie kluczykiem, vagiem u mnie swap sterownikow z aeb a ajl + wymiana licznika na tego z ajla przebiegle pomyslnie i nie mam zadnych jajec
pioteros Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 może z 10km da rade na niej zrobic wiecej a k03s rdzen ori nowke mozna miec za ok 1000zł, a k04? 2500... minimum
roae Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 dziś wyczyściłem przepustnice-doszedł nowy błąd 17973 throttle actuator (j338) lower stop not reached, poprzez vaga na kanale 98- nie mogę zaadoptować przepustnicy pisze "error" N/A wkładam sterownik aeb przepustnica się adoptuje na 98 bez problemów ,brak błędów
wampir Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Sprawdz nr przepustnicy (części) i zobacz czy się wymienia na ten, który występuje w modelu AJL
godski Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 może z 10km da rade na niej zrobic wiecej a k03s rdzen ori nowke mozna miec za ok 1000zł, a k04? 2500... minimum K04-15 koło 3000,00 z Vat. Nie mówię o chińczykach. Oryginał KKK z gwarancją.
pioteros Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 3 krotna różnica w cenie dla kilkuprocentowego przyrostu mocy
Norbunio Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 A K03s nowa w jakiej będzie cenie ?
pioteros Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 jest prowadzona sprzedaz samych rdzeni od k03s w cenie ok 1000-1200zł brutto do k03s borg warnera... wystarczy kupic jakiegos trupa nawet od BFB i zamienic wnetrznosci
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się