Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To teraz pytanie czy da się zrobić coś z przepływką bo nowa pewnie koło 1000zł w ASO

  • Pomoc techniczna 1
  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

w jakim sensie?

przepływki w AGU i AEBach tych po 97 roku były takie same

Opublikowano
w jakim sensie?

przepływki w AGU i AEBach tych po 97 roku były takie same

Po 97 pewnie tak ale ponoć i niech mnie ktoś poprawi jeżeli piszę bzdury przepływki przed 98r w aeb ( kanciasta wtyczka ) są mega drogie w aso a zamienniki nie chcą chodzić jak powinny ??

Opublikowano

Nie wiem ile w tym prawdy ale ponoć te regenerowane to już nie to samo co fabrycznie nowa - tak słyszałem....

Opublikowano

Wiesz na czym polega regeneracja przepływki? Zanim tak napiszesz to się upewnij.

Opublikowano
Moze i Chinol ale 2 lata gwarancji... szfagier lata w USA na niej juz 3 lata przy 1.5 Bara Wrzucilem zeby widzial ktos jaka jest roznica w wielkosci

i ile ma km na tym 1.5bara? coś dużo jak na k04

Opublikowano
Nie wiem ile w tym prawdy ale ponoć te regenerowane to już nie to samo co fabrycznie nowa - tak słyszałem....

to jest to samo, sam element pomiarowy czyli to co najważniejsze jest nowy, obudowa tylko zostają stara i jest regenerowana - lub inaczej mowiac czyszczona, przeplywki regenerowane sa tak samo dobre jak nowe nigdy nie uzywane

Opublikowano
Wiesz na czym polega regeneracja przepływki? Zanim tak napiszesz to się upewnij.

Tego tematu nigdy nie podejmowałem i nie wiem na czym to polega dlatego też napisałem że tak słyszałem.... Ponieważ jest to forum na którym często ludzie piszą coś sensownego to właśnie po to napisałem posta żeby się upewnić :facepalm:

Opublikowano

spoko po to jest forum żeby się dowiadywać ;D

ps. dla potwierdzenia tego - w serwisie tez sprzedają przepływki regenerowae w tej samej cenie zwykle mają na końcu numeru jeszcze X

Opublikowano

Zgadza sie czesci ktore maja na koncu X to czesci regenerowane tzw austausche ale nie kosztuja tyle co nowe. Z reguly sa 30-40% tansze ale musisz oddac stare

Opublikowano

dlatego sa tansze bo oddaje się swoje

ale generalnie jakby były kaucje zamiast tego to cena wychodzi jednakowa

Opublikowano

Jest sens zakładać większą przepustnicę do aeb jeżeli rury mają średnicę 60mm wew a kolektor pozostaje seryjny ??

Opublikowano

przepustnica od AEB jest taka sama jak w każdym innym 1.8T,

jak chcesz większą to zakładaj od 2.7BiT

ale jeżeli nie celujesz w moc większą jak 400HP to

NIE MA SENSU!!!:decayed:

Opublikowano

Czy przepustnice sa takie same jak w kazdym 1.8T ? Raczej nie.. Oryginalna z koncówka C ma inna gardziel, srednice owszem maja taka sama ale budowa wew. gardziela rozni sie troche co moim zdaniem przyczynia sie do innej charakterystki np. przyspieszania. Podam zdjecie jak zmienialem u siebie przepustnice, po lewej z literka koncowa C a obok z M. Jezdze obecnie z literka M i przyspiesza o wiele szybciej, wieksza reakcja na gaz, samochod " budzi sie " szybciej. Nie chodzi o KM ani o NM ale reakcja na przyspieszenie jest.. Wydaje mi sie ze kółko od linki rowniez jest mniejsze. Potencjometry w srodku sa takie same.

DSCF4243.jpg

DSCF4244.jpg

Opublikowano

faktycznie ta po prawej wygląda jakby była wyfrezowana w srodku bez tej zwezki, ciekawe jaka ja mam

Opublikowano

Napewno napelnianie bedzie lepsze.Wiec z doswiadczenia chocby z gazami 2 generacji i zakladania miksera ja bardzo zmienia sie charakterystyka silnika.To dziala jak kryza wiec na pewno i koni wiecej i momnetu.W ktorym silniku sa tez wieksze kanaly dolotwe w glowicy...

Opublikowano

w AEB/AJL wzdłużnych, w poprzecznych gdzie glowice sa te same to AGU i reszta 180KM pierwszych

---------- Post dopisany at 15:08 ---------- Poprzedni post napisany at 15:03 ----------

mam u siebie z koncowka Q, tez szeroka

Corpo farfallato originale Audi A4 1.8 t 20v... a Torino - eBay Annunci

Opublikowano

Jak by ktos mial mozliwosc sprawdzenia to polecam z literka M .. W AEB najpierw byly montowane z literka C pozniej z Q. Z tego co wiem to chyba montowano w passatach z literka M ..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...