Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ok , jak dmucham w boczny kruciec i wylatuje górą i jak zasysam od góry i tez leci to znaczy że do wyjebania?

Do wywalenia

Odnosnie spalania stukowego to poczytaj sobie

Jak rozpoznać spalanie stukowe? - Napęd i skrzynia biegów - Eksploatacja - Wieszjak.pl

Nieszczelność powoduje zmianę składu mieszanki, a to dalej stuki.

albo

Diagnostyka 1.8T

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

przez to mniejsza ilość powietrza trafia do silnika i robi się bogato, sonda to wychwytuje i ecu cofa zapłon

Opublikowano

ile kosztuje 710N ? w skodzie go dostane czy tylko audi ?

Opublikowano

Pytasz o n75? Na aledrogo jest jako "przetwornik" nowy ori po 199zl

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalk 4

Opublikowano

Aha. O DV pytalem w Škodzie, mówił ze jeżeli dana część występuje zarówno w VW, audi jak i Škodzie to oni sprzedają ją tanio. A jeżeli występuje poza Skoda to albo nie zamowią albo będzie drozej... Taka polityka dealera... :(

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalk 4

Opublikowano

kiedys tak bylo ze w skodzie taniej ale generalnie teraz jest jeden kulczyk na cala polske i ceny sa mniej wiecej te same

Opublikowano

Bierz zwykłą DVke od 1.8T.

Nawet RS4 B5 miala taka samą jak AEB

Opublikowano
ile kosztuje 710N ? w skodzie go dostane czy tylko audi ?

173pln

Opublikowano

Kurde, 2 lata temu płaciłem 130

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

To lepiej kupic zwykłą czy N ?

Opublikowano
To lepiej kupic zwykłą czy N ?

jak poczekasz tydzien to Ci pchne swoja spokojnie tryzmajaca 1.2 bara za 60pln :)

Opublikowano
ile kosztuje 710N ? w skodzie go dostane czy tylko audi ?

173pln

Dzisiaj kupiłem za 164 , a zwykła 190 cos :facepalm:

Opublikowano
widzisz ale ty masz boost i moment podciagniety programem a laguna byla pewnie na nie wysilonej serii

to tak samo jak porownac 1.8T 180KM lub 190KM w serii i 1.8T 150 zrobione na 180KM po programie, wiadomo co bedzie lepsze

Witam i właśnie mam pytanko .Co będzie lepsze? Dzięki.

Opublikowano

W samochodach chipowanych zwykle moment jest bardziej podciagniety i maksymalnie wykorzystywane są podzespoły auta a w serii, auto seryjne fabryczne nie może być aż tak wyzylowane bo musi być jak najmniej awaryjne, pomimo tej samej mocy zwykle auta chipowane są bardziej elastyczne dzięki zoptymalizowaniu

Opublikowano
W samochodach chipowanych zwykle moment jest bardziej podciagniety i maksymalnie wykorzystywane są podzespoły auta a w serii, auto seryjne fabryczne nie może być aż tak wyzylowane bo musi być jak najmniej awaryjne, pomimo tej samej mocy zwykle auta chipowane są bardziej elastyczne dzięki zoptymalizowaniu

+1

Opublikowano

Panowie to jak to jest z tymi dużymi turbinami w 1.8t wzdłużnym? Warto pakować się większe turbo z nowym kolektorem? Koszty nie są małe, auto ma już prawie 10lat i zastanawiam się czy to w ogóle jest opłacalne. K04 raczej nie spełni moich oczekiwań, dlatego myślę o TD04 z Volvo, TD05 z Evo albo o Garrecie. Widziałem że kilka osób jeździ na GT eleminatorach i wszystko wyglądało ok. Znowu troche boje sie customowej turbiny wraz z kolektorem. Wiem że ludzie to pakują i jeżdzą, ale takie grubsze dłubanie niesie za sobą większe ryzyko że coś po drodze się wysra. Biore też pod uwagę sprzedaż auta i zakup czegoś mocniejszego, choć to wersja ostateczna.

Gdzie można w polsce kupić eliminatora pasującego P&P do 1.8 wzdłużnego?

Opublikowano

Pewnie się powtórzę, ale może lepiej to FrankenTurbo | F21 Hybrid Turbocharger for Longitudinal 1.8T

Z wykresów wynika, że 220g/s potrafi dmuchnąć, a to w porównaniu z 180g/s w takiej k03s to już jest różnica. Sprzedają gotowy komplet za 999$.

Opublikowano

No to może to Turbosprężarki Hybrydowe

Ale przydałby się do tego high flow kolektor wydechowy, TIP 3", MAF 3" i wtryski wieksze

---------- Post dopisany at 18:08 ---------- Poprzedni post napisany at 17:58 ----------

Możesz też uderzyć do GTO aby Ci zamontował k04 TFSI :) To turbo jest od razu z kolektorem, który trochę trzeba przerobić, ale lekko ponad 300KM jest możliwe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...