wampir Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 ok , jak dmucham w boczny kruciec i wylatuje górą i jak zasysam od góry i tez leci to znaczy że do wyjebania? Do wywalenia Odnosnie spalania stukowego to poczytaj sobie Jak rozpoznać spalanie stukowe? - Napęd i skrzynia biegów - Eksploatacja - Wieszjak.pl Nieszczelność powoduje zmianę składu mieszanki, a to dalej stuki. albo Diagnostyka 1.8T
Booster Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 przez to mniejsza ilość powietrza trafia do silnika i robi się bogato, sonda to wychwytuje i ecu cofa zapłon
OLI_B5 Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 ile kosztuje 710N ? w skodzie go dostane czy tylko audi ?
elpiotrek Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Pytasz o n75? Na aledrogo jest jako "przetwornik" nowy ori po 199zl Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalk 4
elpiotrek Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Aha. O DV pytalem w Škodzie, mówił ze jeżeli dana część występuje zarówno w VW, audi jak i Škodzie to oni sprzedają ją tanio. A jeżeli występuje poza Skoda to albo nie zamowią albo będzie drozej... Taka polityka dealera... Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalk 4
pioteros Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 kiedys tak bylo ze w skodzie taniej ale generalnie teraz jest jeden kulczyk na cala polske i ceny sa mniej wiecej te same
Dev Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Bierz zwykłą DVke od 1.8T. Nawet RS4 B5 miala taka samą jak AEB
roman_tyk Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 ile kosztuje 710N ? w skodzie go dostane czy tylko audi ? 173pln
pioteros Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Kurde, 2 lata temu płaciłem 130 Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2
OLI_B5 Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 To lepiej kupic zwykłą czy N ?
roman_tyk Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 To lepiej kupic zwykłą czy N ? jak poczekasz tydzien to Ci pchne swoja spokojnie tryzmajaca 1.2 bara za 60pln
OLI_B5 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 ile kosztuje 710N ? w skodzie go dostane czy tylko audi ? 173pln Dzisiaj kupiłem za 164 , a zwykła 190 cos
jacek70 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 widzisz ale ty masz boost i moment podciagniety programem a laguna byla pewnie na nie wysilonej seriito tak samo jak porownac 1.8T 180KM lub 190KM w serii i 1.8T 150 zrobione na 180KM po programie, wiadomo co bedzie lepsze Witam i właśnie mam pytanko .Co będzie lepsze? Dzięki.
pioteros Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 W samochodach chipowanych zwykle moment jest bardziej podciagniety i maksymalnie wykorzystywane są podzespoły auta a w serii, auto seryjne fabryczne nie może być aż tak wyzylowane bo musi być jak najmniej awaryjne, pomimo tej samej mocy zwykle auta chipowane są bardziej elastyczne dzięki zoptymalizowaniu
Booster Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 W samochodach chipowanych zwykle moment jest bardziej podciagniety i maksymalnie wykorzystywane są podzespoły auta a w serii, auto seryjne fabryczne nie może być aż tak wyzylowane bo musi być jak najmniej awaryjne, pomimo tej samej mocy zwykle auta chipowane są bardziej elastyczne dzięki zoptymalizowaniu +1
WhiteBoy Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Panowie to jak to jest z tymi dużymi turbinami w 1.8t wzdłużnym? Warto pakować się większe turbo z nowym kolektorem? Koszty nie są małe, auto ma już prawie 10lat i zastanawiam się czy to w ogóle jest opłacalne. K04 raczej nie spełni moich oczekiwań, dlatego myślę o TD04 z Volvo, TD05 z Evo albo o Garrecie. Widziałem że kilka osób jeździ na GT eleminatorach i wszystko wyglądało ok. Znowu troche boje sie customowej turbiny wraz z kolektorem. Wiem że ludzie to pakują i jeżdzą, ale takie grubsze dłubanie niesie za sobą większe ryzyko że coś po drodze się wysra. Biore też pod uwagę sprzedaż auta i zakup czegoś mocniejszego, choć to wersja ostateczna. Gdzie można w polsce kupić eliminatora pasującego P&P do 1.8 wzdłużnego?
wampir Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Pewnie się powtórzę, ale może lepiej to FrankenTurbo | F21 Hybrid Turbocharger for Longitudinal 1.8T Z wykresów wynika, że 220g/s potrafi dmuchnąć, a to w porównaniu z 180g/s w takiej k03s to już jest różnica. Sprzedają gotowy komplet za 999$.
WhiteBoy Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Nie mam doświadczenia w zakupach USA, ale śmierdzi mi to cłem... Wolałbym kupić coś tu na miejscu.
wampir Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 No to może to Turbosprężarki Hybrydowe Ale przydałby się do tego high flow kolektor wydechowy, TIP 3", MAF 3" i wtryski wieksze ---------- Post dopisany at 18:08 ---------- Poprzedni post napisany at 17:58 ---------- Możesz też uderzyć do GTO aby Ci zamontował k04 TFSI To turbo jest od razu z kolektorem, który trochę trzeba przerobić, ale lekko ponad 300KM jest możliwe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się