Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem,ze chlopaki pisali na forum, ze niektorym komputer ogarnia wtryski z BAMa i jest w stanie obiciac czas trysku tak ze auta nie przylewa i chodzi normalnie ale niektorzy mieli tak ze komp juz nie ogarnol i musieli wrocic do serii i dopiero przed strojeniem wymienic,,, to jest 10min roboty wiec mozna to zrobic byle gdzie.

Tak czy inaczej ja mam 3 coolery,wywiniety drugi dolot do filtra,TIPA i downpipe oraz rure 2,75 cala ktora rozchodzi mi sie potem na juz na fabryczne 2 tlumiki i wszystko smiga bez nowego programu

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mow do mnie kolego na temat Twojego wydechu, a najlepiej zapodaj foty i kto Ci to robil?

Opublikowano

Wydech przed spawaniem

wydech_przed_spawaniem.jpg

---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 17:02 ----------

Przyznam ze nie robilem kolan i poszedlem na skos ,,, prosta rura do obu wydechów. Pole powierzchni przekrouj 70 mm = wyjscia na dwa wydechy ale juz niepamietam ile maja.

Wydech_od_dolu.jpg

---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 17:05 ----------

DownPip wygiolem na gientarce poprzednio zasypujac go piachem i wyszly ladne promienie za turbina i wzdluz bloku .

DP_po_ownieciu_z_dowam_sondami_tylna_z_kryza.jpg

---------- Post dopisany at 17:10 ---------- Poprzedni post napisany at 17:07 ----------

Tu jest Ekran do TIPA .Jest zamontowany pod stary ekran od filra,do podluznicy oraz do sciany grodziowej,szczelnie do i do samego przodu ile sie dalo tak by nic nie poprzecinal podczas pracy

Ekran_do_TIPA.jpg

---------- Post dopisany at 17:13 ---------- Poprzedni post napisany at 17:10 ----------

Centralny Cooler ( FEMIC ) jak kto woli... Dobrany jest z IVECO , idealnie obchodzi chlodnice i ma wyjcia zakonczone na weza pod katem 45 stopni co bardzo ulatwia sprawe

Cooler_centralny_bez_prawego_z_BEXa.jpg

a

---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 17:13 ----------

Mam jeszcze grubszy sot od chlodnicy wody o 2mm ktory pasuje pod ori zbiorniki.

Nie mam zdjecia dolotu z blotnika ale jest zrobiony tak ze bierze powietrze z przed prawego coolera ktorego nie ma na zdjeciach bo dopiero niedawno udalo mi sie go dorwac od BEXa razem z cala reszta.

Uklad sie w sumie niewiel wydluzyl a pojemnosc swoja ma . Tym bardziej ze cooler jest bardzo szeroki bo ma chyba 100mm

Opublikowano
Ktoś próbował i się naciął czy piszecie zasłyszane głupoty?

Większość, to pewnie ze słyszenia, no ale są też ludzie, którzy są zadowoleni...

Jak masz jakieś pozytywne doświadczenia z chińskimi turbinami, to chętnie wysłuchamy.

Właśnie nie mam żadnego doświadczenia, ale dobrze by było ustalić jak teraz wygląda sprawa z chińskimi turbinami.

Więc taka prośba do osób które się na takowych turbinach poruszają, bądź też się poruszali o to żeby się wypowiedzieli w temacie.

Opublikowano

pewnie się nie przyznają ale coś mi się kojarzy że inkognito taką k04 praktykował i bakuś też coś wie na temat chinoli.

Opublikowano

I tak jak Ci pisalem Wampir na priv ,,, wszystko robie sam ,,, bo cooler musialem troszke przespawac zeby mi sie -pod kratek od S4 zmiesci,a i tak musialem ja szlifowac,, Zderzak z S4 lub jakis S-Line DTM bo inaczej nie ma szans zmiescic pod standardowy

---------- Post dopisany at 17:32 ---------- Poprzedni post napisany at 17:27 ----------

Dlaczego ,,, jak zalozylem chin-turbin eksperymentalnie bo nie mialem zamiaru wydawac takiej kasy a chcialem miec plug and play bo mi sie nie chcialo kolektora robic pod jakas duza suszarke. I dlaczego mialbym sie tego wstydzic ze mam chinola :facepalm:

Opublikowano

Nie no luzzzz,,,, dla mnie i tak te samochody to nie jezdza...

---------- Post dopisany at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ----------

A moze sie jeszcze ktos wypowiedziec jak duzo daja walki , poniewaz szukalem i nikt sie nie wypowiedzial ile np: koni lub momentu i w jakim przedziale mu doszlo ,,

O ile pamietam to maja byc z wolnossacego,poprzecznego AGN lub APG ?

Opublikowano

a masz fotke jak wydech się rozdwaja? Ten odcinek masz 56mm?

Opublikowano

nie no spoko już kiedy pisałeś,że ze stanów ściągasz k04-kę tylko się nie odzywałeś jak się sprawuje

Opublikowano

Wałki od ADR dają u góry kilka-kilknascie KM w zaleznosci od turbiny...

Te naście to bardziej przy 300km bedzie

Opublikowano

Czyli w sumie przy celowanych 230-240km nie ma co szukac tych walkow.

Co do rozdwajania to zdjecia nie mam ale poprostu zaciolem rurki i troszke splaszczylem wszystkie 3 i sie ladnir zeszly

Opublikowano

Nie wiem nic o chinolach k04, nie montowalem nigdy. moge wie wypowiedziec jedynie o wiekciejszych turbinach z chrl i typu holset:hi:

Opublikowano
Nie wiem nic o chinolach k04, nie montowalem nigdy. moge wie wypowiedziec jedynie o wiekciejszych turbinach z chrl i typu holset:hi:

Kiedyś coś tu na forum pisałeś, że masz zamiar próbować replikę tzn chinola Gt35, coś takiego jak ma w sprzedaży k64... Jakies postepy?

---------- Post dopisany at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany at 23:15 ----------

Ktoś próbował i się naciął czy piszecie zasłyszane głupoty?

Większość, to pewnie ze słyszenia, no ale są też ludzie, którzy są zadowoleni...

Jak masz jakieś pozytywne doświadczenia z chińskimi turbinami, to chętnie wysłuchamy.

Właśnie nie mam żadnego doświadczenia, ale dobrze by było ustalić jak teraz wygląda sprawa z chińskimi turbinami.

Więc taka prośba do osób które się na takowych turbinach poruszają, bądź też się poruszali o to żeby się wypowiedzieli w temacie.

Ponoć jakość chinoli z roku na rok sie poprawia. Dobrze by było gdyby jakiś użytkownik takiego turbo wypowiedział sie jak ono się sprawuje, gdzie kupił itp...

Opublikowano

ja miałem chinola k04 w aeb latał u mnie 1,5 roku na doładowaniu 1,4bara i nic się nie działo

poźniej auto skończyło żywot po wyjeciu turbo miało luz ale do ostatniej chwili dmuchało aż miło myślę że gdyby nie śmierć auta latało by do dziś

Opublikowano

wzdluzny czy poprzeczny? Ile to było mm?

Opublikowano
wzdluzny czy poprzeczny? Ile to było mm?

???

Jeśli pytasz o sposób umieszczenia silnika to przecież napisał, że AEB... ;-)

---------- Post dopisany at 18:23 ---------- Poprzedni post napisany at 18:22 ----------

ja miałem chinola k04 w aeb latał u mnie 1,5 roku na doładowaniu 1,4bara i nic się nie działo

poźniej auto skończyło żywot po wyjeciu turbo miało luz ale do ostatniej chwili dmuchało aż miło myślę że gdyby nie śmierć auta latało by do dziś

A gdzie tą sajgonkę nabyłeś?

Opublikowano

Pytał o luz na turbie

Opublikowano

Hehe, wiem wiem, tak tylko się droczę. :polew:

---------- Post dopisany at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany at 18:40 ----------

Pytanie: Warto to kupić?

WSKAŹNIK DOŁADOWANIA VDO LOOK Auto Gauge 52mm (3695001247) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Akurat taki model mi się najlepiej podoba, ale czy spełni swoja funkcję?

Opublikowano
wzdluzny czy poprzeczny? Ile to było mm?

wzdłużny tak na oko może 1-2mm w każdym razie wyczówalny...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...