Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A opaski możesz kupić takie lepsze a nie te ślimakowe to ich nie przekręcisz :wink:

Opublikowano

na takie lepsze przy turbo zbytnio nie ma miejsca... no ale jak się pomęczy to może założy... :wink:

Opublikowano

Witam.Mam pytanie.Czy podejdzie kolektor z B5 do B6?

I Ile można wyciągnąć z takiego zestawu?Oczywiście z rozsądkiem ;)

K04 turbo

Przepływka S4

wtryski Lucas 444cc

Kolektor zdj po niżej

Downpipe

Wiadomo że + jakiś program

Oraz ile orjentacyjnie może kosztować taki zestaw u nas w pl?

Mam okazje kupna i się zastanawiam właśnie czy warto :naughty:

Dodam iż mój motor to BEX Q jeśli to ma znaczenie

8731105246.jpg

Opublikowano

myślę że okolice 250ps

Opublikowano

panowie lekkie luzy na wirniku mogły być przyczyną braku mocy i dziwnego zachowania auta ? Wymieniona przepływka , dv , n75 ,świece i wszystkie przewody, auto niby chodzi lepiej i nie faluje na obrotach ale z tą mocą to średnio... w dodatku pęknięta strona gorąca

IMG_6692.JPG

Opublikowano

Luz na wirniku nie, za to brak ciśnienia owszem. Jedno nie zawsze idzie w parze. Znam przypadki że turbo miało luzy jak cho*** a mimo to nadal pompowało ile trzeba.

Opublikowano

jesli wirnik nie nawala o muszle to mysle ze luz nie ma nic do mocy... chyba ze lozysko jest mega zatarte ale wtedy zlobalo by oleju sporo, predzej obstawialbym zawor WG lub gruszke

Opublikowano

oleju nie bierze , ocierac tez nie ociera , od zawsze doładowanie 0.6b... wg ładnie chodzi

Opublikowano

od zawsze? czy byl moment ze miales swoje 0.8-0.9 po swapie

Opublikowano
od zawsze? czy byl moment ze miales swoje 0.8-0.9 po swapie

własnie świeżo po swapie nie miałem wskaznika więc nie wiem :kwasny: ale odkąd załozyłem chyba w maju cały czas było 0.6 do niedawna bo spadło na 0.3, cofało zapłony i obroty szalały , wiec wymeiniłem swiece , dv , n75 , przepływke i przewody i wrociło na 0.6 lecz mocy nadal nie ma

Opublikowano

Para w gwizdek, gdzies jest dziura

Opublikowano

oli, może to śmieszne, ale sprawdź oznaczenie na sterowniku silnika

Opublikowano

nie no mimo niskiego doładowania auto zapierdalało jak wściekłe , sterownik 8DO 907 558 DA

kilka kresek

Opublikowano

kup lepszy wskaznik:P a jesli nie to ja dalej obstawiam cos z turbo - gruszką

pamietam jak sie bujalem z moim autem, wymienilem pol osprzetu a na koniec wyszlo ze to i tak turbo...

Opublikowano

autogauge mam z procedura startu więc wątpie że to jego wina

Ps

drugie pytanie , przepływke chyba jednak kupie nówke , skoro mam wydac 500zł to może odrazu wsadzić 3'' z s3 ? Polepszy to cos czy pogorszy ?

Opublikowano

Bez korekty w sterowniku zapewne pogorszy, ale niech się Booster wypowie :decayed:

Opublikowano

OLI_B5- przepływke S3 do AEB-a chcesz włożyć ? póki nie uderzasz w 240+ to nie ma sensu wymiana na cokolwiek innego niz seria.

Opublikowano

będzie k03s więc pewnie okolice 220ps

Opublikowano
Bez korekty w sterowniku zapewne pogorszy, ale niech się Booster wypowie :decayed:

a co tu gadać:wink:

bez korekty na 3" przepływce będzie ubogo, upali zawory i tłoki,

do K03 ta przepływka nie ma sensu, seryjna ogarnia dobrze nawet K03S

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...